http://allegro.pl/e30-325e-rarytas-z...766218096.html
Wersja do druku
moje marzenie E30 coupe na wąskiej były osiągalne dla mnie ładne sztuki w dobrej cenie ale gapa ze mnie i zawsze mnie ktoś uprzedził :(
Cena z dupy wzięta. Nie dałbym za to e30 więcej jak 15 tyś zł.
Ten dodatkowy zamek w drzwiach....to jakieś rozwiązanie ori??? Czy własna szktukateria? Bardzo mnie to ciekawi.
Mi się podoba,takie egzemplarze to juz wymarły gatunek. Jedynie ta dokładka zderzaka mi się nie widzi.
Ale przeglądałem inne E30 do 87' Są nie gorsze sztuki do 10 tyś :) Istotnie cena z dupy
U mnie w mieście jest ładna sztuka : http://allegro.pl/bmw-e30-1987-i3866976731.html Jak by ktoś chciał moge oblookać ;). To na tym zderzaku (dokładka) to ori czy jakas samoróbka??
Panowie, czytajcie ogłoszenie a nie tylko foty oglądajcie !
Ori Pfeba
Ori zabezpieczenie antykradzieżowe
Autko bardzo ładne, jeżeli bo gruntownym remoncie to cena może być adekwatna, jeżeli po częściowym trochę za drogo. Tak czy inaczej ilość rarytasów na pokładzie robi wrażenie. Niektóre części z tej E30 kosztują sporo hajsu, o ich dostępności nie ma co wspominać.
tequila1909 chodziło mi o dokładkę z mojego linku ;)?
Fajne auto i ciekawy silnik.Miałem kiedyś ete 2.7 w e30,pierwsze moje bmw,kosztowała 150 marek w 2001 roku.Spalanie w trasie bardzo niskie,mnie udało się zejść do 6.2 litra na niemieckim paliwie.Na jednym zbiorniku dojechałem z Monachium do Częstochowy :)Przy 160 km/h było ok 3500 obr/min,odciecie paliwa cos okolo 4300 obr/min.Co ciekawe w każdej ecie montowana była szpera.Układ wydechowy na jednej rurce jak w m10.Silnik miał zmniejszone opory pracy,bardzo łagodne krzywki wałka,wałek podparty na czterech podporach, a nie na siedmiu jak w innych m20 i pojedyńcze miekkie sprężynki zaworowe.
cenę w znacznym stopniu windują koła oraz dodatki :) Moim zdaniem za tyle nie sprzeda.Ale jeśli pisze prawdę to z 20-25tyś jest realną ceną niekoniecznie u nas w kraju :)
Jako klasyka zdecydowanie lepiej odbieram te białe niż ten wcześniejszy czerwony.
Jeśli chodzi Ci o dokładkę przedniego zderzaka to jest to ori element tylko nie z tego modelu. Ten pas przedni jest założony od wersji po 88r czyli od tak zwanej wersji z "szeroką lampą". Tyle że zderzak został od poprzedniej wersji. Zaślepki to oczywiście home made bo w ich miejsce powinny być wloty na tarcze ham,halogeny. Ma również dodatkowy wlot powietrza do chłodnicy oleju.
Jak możesz to wrzuć Dzuda jakiś link jak to powinno wyglądać... Zaślepki to tak mi wyglądały na jakieś maskownice od starych głośników ;)
Pierwszy lepszy link http://allegro.pl/bmw-e30-1-8is-140k...851696600.html
Lifting był w 87 roku,zdarzają się wersje szerokiej lampy jeszcze z silnikiem m10,zdecydowanie lepszy motor niż "bocian" m40.Tu jeszcze fajny rarytas tzw. włoskie m3:
http://www.autoscout24.de/Details.as...556&asrc=st|sr
Tak jest to wersja eksportowa na rynek włoski.Podatek od aut powyżej 2.0 litrów był o wiele większy,stąd wersja z silnikiem s14 nie o pojemności 2.3 tylko 2.0 była montowana do zwykłej e30,choć każda miała ospojlerowanie m pakiet.Wyprodukowano 1948 sztuk.
http://allegro.pl/bmw-e30-325i-m-tec...854540138.html to kolejna ciekawa sztuka...
Ta z małym przebiegiem jest bardzo atrakcyjna,
Jak by to nie było na drugim końcu polski to bym już był w samochodzie (o ile jest napisana prawda że na aucie jest ori lakier,bo w przebieg to jakoś nie wierzę) http://allegro.pl/absolutny-rarytas-...842677163.html
Baza pod germana idealna,do tego w moim ulubionym kolorze.
Dzuda też ją oglądałem...Do pełni szczęścia brakuje manuala no i mocniejszego motoru ;)
Coś z nią chyba jest nie tak bo za taką kase by już dawno poszła, a ogłoszenie wisi już ponad 3 miechy. Też na nią kiedyś zwróciłem uwagę właśnie przez ten fiolet :)
Niby wszystko świetnie ale może dlatego się nie sprzedaje bo to touring.....Ja zdecydowanie wolę sedany a Wy....
Ja kiedyś szukałem ładnego touring-a ale nic ciekawego nie było ;/. Jak jest ładne auto to czy to sedan czy kombi mi obojętne...
My też :)
np taki:
http://otomoto.pl/bmw-316-czarna-bla...C30237927.html sedan
http://allegro.pl/bmw-e30-coupe-320i...852227540.html coupe
Po zrobieniu 7er właśnie myślałem nad tym aby w tym roku przed zimą kupić do zrobienia 3er e30, tylko teraz dylemat jest... bo wszystkie mi się podobają copue, sedan, cabrio, touring a nawet Baur TC... Auto jak bym miał brać to do pełnej rozbiórki, czy np takiego touringa warto odnawiać?? Sedan jest jak dla mnie na samym końcu...
Czemu niby ma być nie warto??? Jak autko będzie zrobione na cacy to i potem chętny się na to znajdzie. Każda wersja ma swój urok.
Powiem Wam tak, jak auto jest zrobione od podstaw to amatora będzie ciężko znaleźć bo cena będzie wysoka. Ta z linku Jakuba już dość długo jest oferowana do sprzedaży i podejrzewam, że jeszcze sobie "powisi". Większość woli kupić tanio i samemu coś powolutku dłubać.
U mnie w mieście ostatnio starszy gość chciał sprzedać śliczna E30 cabrio 325iA na wąskiej lampie z fajnym wypasem i absolutnie pełen oryginał, cena jak dla mnie śmieszna - 13000,- Napaliłem się na nią strasznie, chciałem swoja 7er sprzedać i wyrwać tą E30, niestety poczta pantoflowa zadziałała i auto w 4 dni zmieniło właściciela. Tak że sprawdza się to, że fajne sztuki idą bardzo szybko, czasem nawet nie widniejąc w żadnych mediach.
Tą szarą też widziałem wcześniej. Podoba mi się... nawet mam nie daleko,może pojadę
A jeżeli remontować od podstaw to wszystko ori zostawiać, czy np jeżeli silnik był mały to wstawiać jakiś większy na 2,5 litra albo cuś??
Zależy czy robisz auto zgodne z VIN'em czy nie. Sporo ludzi w przypadku E30 pakuje właśnie M20B25, albo już mocno oklepane M50B25/B28. Ja osobiście włożył bym silnik z epoki np. M30B35 i wtedy masz frajdę z jazdy w wydaniu retro. Tak na prawdę wszystko zależy od stanu konta, bo co za problem włożyć jakiegoś M-Powera czy Alpine.
No właśnie też zauważyłem, że większość ładuje M50B25 i inne podobne... Nie wiem jeszcze nie myślałem nad tym tak pytam teoretycznie. Planuję coś kupić na lato/jesień. Remontować w takiej e30 silnik 1.6 jak byłby zgodnie z VIN-em to moim zdaniem nie jest głupi pomysł i cieszyć się kilka lat bezawaryjnością jazdy... Za to właśnie lubię stare auta ;)
EDIT:
Patrzcie co znalazłem... jak wam się widzi???
http://e30-talk.com/bilder/custompro...epic2642_6.gif
źródło: http://e30-talk.com/karosserie/t-tai...e30-76737.html
Ja osobiście do mojej e30 wyremontowałem i wsadziłem IS'a auto latało jak głupie przy połowie spalania 2 i pół litrówek. Moja się sprzedała za dobrą kasę do.... ukrainy :)
Jeździłem E30 z IS'em i dość miło to wspominam bo te 1.8 na prawdę dawało radę, ale jak wsiadłem do E30 z M30B30 to dopiero była jazda, zadupcała jak wściekła. Jest tylko jeden minus, opony się szybko zużywają :fat:
Dla przykładu:
http://www.youtube.com/watch?v=0r7Rodwo36I
http://www.youtube.com/watch?v=BfysAyk7yNE