koledzy mam pytanko, zamierzam wymieniać zawieszenie w swoim 740 E38. Czy nie lepiej było by zamiast wymieniać same amorki wymienić je razem ze sprężynami? proszę o pomoc bo nie bardzo wiem co robić. z góry dziękuje i pozdrawiam :)
Wersja do druku
koledzy mam pytanko, zamierzam wymieniać zawieszenie w swoim 740 E38. Czy nie lepiej było by zamiast wymieniać same amorki wymienić je razem ze sprężynami? proszę o pomoc bo nie bardzo wiem co robić. z góry dziękuje i pozdrawiam :)
Zależy co chcesz uzyskać albo z czym masz problem? Coś Ci nawala czy chcesz obniżyć czy utwardzić? :)
wiesz ja w zasadzie chce mieć z powrotem normalne zawieszenie, ogólnie tył idealnie równo nie stoi więc jeśli nie ma dużej różnicy w cenie czemu nie :) jeszcze pracy przy wymianie będzie mniej-wtedy nie potrzebny jest np. zciągacz :D
Tył nierówno stoi ...może sprężyna pękła ....
wyjde na debila ale... nie zaglądałem :) nie brałem pod uwagę tego bo to nie jest sraszna różnica, poprostu mam zajoba na tym punkcie (jeśli chodzi o auto) ale może i masz racje, nie zaszkodzi zajrzeć :)
osobiscie tyl bym zmienil razem ze sprezynami, najlepiej standardowymi
właśnie według mnie masz racje z tym że nie wiem jak duża jest różnica cenowa, orientujesz się może?Cytat:
Zamieszczone przez krzywy191
Tej pierwszej opcjii bym tu nie umieszczał ...... !!!!!!!! :faint:
no to niech bedzie LESJÖFORS indeks: LS4208427 180zl detal, do zalatwienia po 130zlCytat:
Zamieszczone przez Anatol
polecam http://ekatalog.intercars.com.pl/
To krzywy se sprzedawcę na allegro upatrzyłeś :P
Jak coś to mogę Suplex-a za rozsądne pieniądze załatwić :)
dzięki Ci dobry człowieku :D namiary zanotuje-cenki całkiem nie złe, pozostało zaledwie sprawdzić resztę np. wahacze-co do wymiany a co nie :? porażka szarpaki to lipa jeśli chodzi o sprawdzanie 7 :(
pytam bo nigdy zawieszenie się nie sypało aż tu nagle...lipa i nie oriętuje się co jest dobre za rozsądną kasę :)
Wracam do ptyania zadanego w temacie ! Wmiana tylnich amorów to Kosmos musisz rozebrac tylnią kanape i tylnią pułkę to jeszcze nic ! ( uważaj przy wykrecaniu śrub w środku aby nie zbić sobie szyby tylniej !!!!!!!!) ale musisz wybić amortyzator, który jest mocowany na tuleji i przykręcany śrubą !!!!!!!!!! Ja śmigałem młotem 10 kg i nie pomagało ! Polałem odrdzewiaczem i zostawiłem na całą noc . Rano młot i udało sie ! Jak kupisz sprężyny to i tak ściągacz będzie potrzebny, bo mocowanie górne amortyzatora musisz przełożyc! No chyba, że też kupisz nowe !
Powodzenia Wymieniałem już w różnych autach amory, ale w E38 dały mi w kość czego nikomu nie życze !
dzięki za rade, każda pomoc się przyda :) musze w końcu przekonać się jak to jest z tą wymianą na własnej skórze :DCytat:
Zamieszczone przez ArekLand