Witam jestem Tu nowy i od dziś szczęśliwym posiadaczem BMW 7r 1998r z silniczkiem 2,5 tds :cocksure:. Mam takie Pytanie czy takie silniki montowano też w wersjach Long?
Ps. Jutro wstawie zdjęcia auta:)
Pozdrawiam
Michał
Wersja do druku
Witam jestem Tu nowy i od dziś szczęśliwym posiadaczem BMW 7r 1998r z silniczkiem 2,5 tds :cocksure:. Mam takie Pytanie czy takie silniki montowano też w wersjach Long?
Ps. Jutro wstawie zdjęcia auta:)
Pozdrawiam
Michał
Witaj :)
Z tego co mi wiadomo to tds nie było w wersji long. Najsłabsze longi to 2.8 w benzynie ;)
Szykuj galerię na jutro :)
TDS is the best :-) witam :-D
Siemka miło powitać! Czekam na fotki!!
Z tego co mi wiadomo to wyszło jakieś demo ( kilka sztuk ) tej wersji długiej z silnikiem tds. Ale jak wiadomo internet wszystko przyjmie :cocksure:
Witam. Może trafisz na taką wersję ale zapewne po jakimś dziwnym swapie... Nie słyszałem i nie widziałem nigdy takiego zestawienia w ori....
Powiem Wam że na naklejce jest napisane tdsA i jest w długiej wersji .
A jakieś L w oznaczeniu jest? :)
Podaj VIN
W I T A M :cool:
VIN - prawdę powie czy masz longa czy pomieszało Ci się w głowie :peace:
Witam
E38 w longu wychodziły fabrycznie tylko z silnikami na PB.
WBAGE01040DH85582 Możecie mi go rozkodować W oznacznie. nie ma L jest A :RpS_thumbsup:. Panowie spokojnie Ja mam normalną wersje tylko chodziło mi o to czy takie silniczki montowali w longach. A co do mojego TDSika to jest drugi w rodzinie ( jeden smiga od 8lat w e34 bez remontu tylko oleje, filtry zmieniane na bieżąco i nic złego się nie dzieje) i druga 7mka tylko że 2.8 :)
a wpisz sobie ostatnie 7 cyfr chocby tutaj i sobie sam rozkodujesz :
http://www.bmwarchiv.de/vin/
Witaj, poka zdjęcia....Czekamy. Pzdr.
Kod typu GE01
Typ 725TDS (EUR)
Typoszereg E E38 ()
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M51
Pojemność skokowa 2.50
Moc 105
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor FJORDGRAU METALLIC (310)
Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)
Data prod. 1997-11-18
S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic
S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.
S278A LM RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG Obr. BMW, st. le. BMW Styling
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego
S464A SKISACK Worek na narty
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T)
S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera
S262A KOPFAIRBAG Czołowa poduszka pow. ITS
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem
S806A 3.BREMSLEUCHTE Trzecie światło stop
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD
Faktycznie, nie long.
A foty gdzie/ :)
Panowie z Tymi fotami muszę sie troche wstrzymać bo w sumie auto kupiłem za 8 tyś i jest parę rzeczy w nim do ogarnięcia takie jak zrobienie głowicy, musi gdzieś kompresję walić bo węże twarde jak skała się robią po ostrej jezdzie ale nie rozrywa ich ale woda ucieka jak popuszczę korek przez wężyk od nadmiaru płynu i to mnie zastanawia czy to oznaki są wydmuchanej uszczelki czy pękniętej głowicy . A tak to prawy próg trzeba załatać bo za tylnym otworem na lewar jest dziura od tego właśnie miejsca do nadkola i kilka innych rzeczy. Ogólnie auto długo stało. środek jest tak na 4 " chlewu " nie ma. i już widzę że tanio nie będzie jeżeli chodzi o części ale jak to mój tato mówi " stać cię na konia stać cie na bata " :)
ee tu nie takie zdjęcia przyjmowaliśmy :tongue: pokaz jak wygląda teraz będzie milej oglądać modyfikacje.
Mechanik87 przecież węże w BMW mają być twarde bo jest to układ ciśnieniowy! Wymień tylko korek w zbiorniczku wyrównawczym na nowy bo on odpowiada za utrzymywanie odpowiedniego ciśnienia i będzie dobrze. Co do zdjęć to tak jak pisze k i v i daj foty teraz i potem na bieżąco z odbudowy
Właśnie Panowie tak jak napisaliście zacznę od takiej błahostki jakim jest korek. Dobra dzisiaj wstawię zdjęcia :calm:
Tak też myślałem że nie obejdzie sie bez remontu :calm:
http://www51.zippyshare.com/v/31108528/file.html
http://www51.zippyshare.com/v/31578891/file.html
http://www51.zippyshare.com/v/80963946/file.html
http://www51.zippyshare.com/v/73350568/file.html
http://www51.zippyshare.com/v/1523414/file.html
http://www51.zippyshare.com/v/35379836/file.html
http://www51.zippyshare.com/v/66612806/file.html
http://www51.zippyshare.com/v/36236464/file.html
http://www51.zippyshare.com/v/28850920/file.html
http://www51.zippyshare.com/v/67326198/file.html
http://www51.zippyshare.com/v/24125329/file.html
A tu są zdjęcia przed tym jak BMW E38 dostaje " Drugie życie " :calm:
Się uparłeś na ten remont:) Jak ci się auto nie grzeje i nie dymi to zacznij od rzeczy za 80zł w ASO o której pisałem ci wyżej:P Zanim jednak się wybierzesz betą do ASO to żeby się tam nie śmiali, przeklej tą chromowaną listwę nad rejestracją odwrotnie bo jest teraz "do góry nogami" :RpS_tongue: Listwa posiada nawet taki rant od dołu który powinien zachodzić w tą wnękę gdzie tablica rejestracyjna.