Nie wiem kto pisze takie artykuły ale ewidentnie widać że komuś nie chciało zagłębiać się w temat ... Autor pisze że e38 to wydatek MAX 15 tys zł i najtasze są 735 i 730 d ;) http://moto.onet.pl/testy-uzywane/bm...ej-cenie/vvt9m
Wersja do druku
Nie wiem kto pisze takie artykuły ale ewidentnie widać że komuś nie chciało zagłębiać się w temat ... Autor pisze że e38 to wydatek MAX 15 tys zł i najtasze są 735 i 730 d ;) http://moto.onet.pl/testy-uzywane/bm...ej-cenie/vvt9m
Zagłębił,czytając alledrogo...
:biggrin-new:
Co za pierdoły, " silniki V8 Audi źle znoszą gaz" większej bzdury nigdy nie słyszałem...
Najlepsze w tym artykule są zdjęcia. Reszta to zbędny komentarz http://www.bmw-klub.pl/forum/images/.../icon_cool.gif
Audi odstaje wizualnie od E38 :)
Odstaje bo wizualnie E38 20lat starsza od A8 :D
:doh::doh::doh::doh::doh:Cytat:
W kabinie Siódemki niestety czuć upływ czasu. Dodatkowo rażą drewnopodobne wstawki.
Ja mam właśnie odwrotne odczucie. Poliftowe E38 jest kilka epok do przodu od tego A8 http://www.bmw-klub.pl/forum/images/.../bit-norty.gif
Popieram ratovnik, A8 przypomina 80tke, e38 ma niepowtarzalny wygląd i nadal wyróżnia się z tłumu
Ciekawe, w tym artykule nie ma ani jednego "plusa" każdego z aut. Nie, sory.. przestrzeń i prestiż :) W tym momencie zaczynam doceniać istnienie for internetowych, które mają w sobie więcej merytorycznych informacji niż takie amatorskie publikacje.
porównajcie ze starym artykułem http://autokult.pl/2010/04/04/jaki-u...ysiecy-zlotych
Nikt mnie nie przekona. Wnętrze tego Audi wygląda jak w Syrence :)
Z zewnątrz jest lepiej niż w środku, ale szału ni ma :)
W mojej ocenie A8 o którym mowa to napompowana 80tka B4 z zewnątrz i A4 B5 w środku. Sylwetka jest ładna i może się podobać.
Forum BMW to wiadomo, że każdy będzie bronił E38 ;) kolega miał E38 po lifcie, ja miałem A8 D2 po lifcie, i jak parkowaliśmy obok siebie, to przód jest na plus Audi jest nowocześniejszy, tył to kwestia sporna, bo praktycznie do końca produkcji szły te same lampy itd, gdzie w E38 były już cleary.
co jest na plus w przodzie audi?
małe reflektory duży grill ?wg mnie bardzo nie proporcjonalne, i brzydkie, taka większa 80tka
onet jest dobry do sprawdzania poczty a nie do czytania na temat motoryzacji...
Limuzyna przyspiesza do pierwszej setki w 7,6 sekundy, jednak niestety już w cyklu mieszanym spala 10,2 litra paliwa! no to ile ma palić 3,5 litra i v8 ma palić 5 litrów moim zdaniem to swietny wynik:)
najlepiej jakby palił 4,6l w cyklu mieszanym :)
swoja droga 10,2 to chyba jak patrszysz na pedał gazu
Ogólnie artykuł mogłem dać do działu humor ;)
oo własnie super pomysł Jakubie
Kolejny autor, który "fachowo" rozpisuje się na temat,widząc samochód tylko na obrazku. Jak dla mnie artykuł jest totalnie nie na temat a dodatkowo krzywdzi po równo właścicieli Audi i BMW.
Kolejny ciekawy artykuł na temat BMw prosto z onetu :http://auto-swiat.onet.pl/zdjecia/ry...tere-b-zdjecia Jest tu dużo prawdy czy to o TDS-e czy 2.0d z e46 poprzez 116i w serii 1 ALE TDS y to mają juz wszystkie przeszło 500 tys i jadą dalej co się dziwić że trzeba coś robić ... Że e65/66 z silnikami diesla przy przebiegu 300 tys mają turbiny do wymiany czy wtryski - przy tym przebiegu co sie dziwić!!! to po co straszyć ludzi, tyczy się to większości jak nie wszystkich aut z takimi przebiegami.
Moim zdaniem w Polsce panuje takie ciekawe zjawisko - 90% aut ma kręcone liczniki, potem nagle okazuje się, że przy przebiegu (kręconym) 150 000 km pada turbina i wszyscy robią halo, bo co to za szmelc, żeby turbo padło po 150 000 km. W rzeczywistości przebieg tego samochodu wynosi na przykład 300 000 km i awaria turbo wynikająca z naturalnego zużycia nie jest niczym nadzwyczajnym - tyle miało przeżyć i tyle przeżyło. U nas jest to jednak mocno wypaczone właśnie przez kręcenie liczników...
Dokładnie tak jest...
Awaria turbiny DOPIERO przy 150tkm to juz jest cos nadzwyczajnego :) W aktualnie produkowanych autach turbiny padaja jak muchy sa idealnie "wymierzone" aby tylko przetrwac okres gwarancji czyli max 100tkm
A ten artykul Auto-swiata daje piekny obraz miernosci autor a wydawaloby sie ze to wlasnie"fachowcy motoryzacji" ale jednak w wiekszosci przykladow ktore przytaczaja mijaja sie z prawda
Na rynku wtórnym sprzedają się dizle i to jak najmniejsze. To nic , że taki samochód to kłopoty, czy to 2litrowy bmw czy każdy inny wysilony z turbinką. Statystyczny klient to jest przygłup , który patrzy na zysk przy dystrybutorze. Koleżanka sprzedawala nissana w doskonałym stanie 1,6 benzyna to co drugi dzwoniący dureń się pytał czy gaz załozony bo to dużo pali:)))) później strach w oczach jak te oszczedne dizelki tzreba naprawiać, regenerować wtryski itd. Ogladam sobie teraz cls-y , wahalem sie troche miedzy 3,5 i 5l benzyną. Kolega z branży namawia mnie żeby jednak brać dizla , bo bedzie łatwiej z czasem sprzedać bo z dużą benzyna mozna do smierci zostac. Tak czy siak jak patzre nawet na allegro to 5,o l jest dużo w pieknym stanie cls-ów i chyba niezbyt sie sprzedaja, 3,5 l już dużo mniej, a dizli wielokrotnosć tego i pełna gama , ale głownie szroty albo zdrowo wyjezdzone. Specyfika polskiego rynku jest dziwna. Jesli mam e39 z przebiegiem 'powiedzmy' 300.000 i jest środek w bardzo niezlym stanie , to jak sobie ogladam na allegro ogloszenia, naprawde zmeczonych tych tds-ów to daje im conajmniej 400-500.000 , a liczniki wiadomo jakie. Polacy lubią byc oszukiwani, a ten odpał żeby nic samochód nie palił i dziadowskie podejscie do samochodu to nie wiem czy bardziej z biedy czy wieśniactwa naszego narodu.
ja myślę, ze i z biedy i z wieśniactwa :)
a to, że lubia być oszukiwani to norma przcieznie jeździsz autem tylko rocznikiem i przebiegiem :)
a potem staje obok stare bmw i XXXXX na światłach do tego ma więcej wypasu i jest bardziej komfortowe ....
Herbatka ziołowa pomoże !
Myślę że już niedługo nikt nie będzie chciał diesla w e38 czy e39....Jeśli na dzień dzisiejszy mają przebiegi rzędu 300-500 to co będzie za kilka lat?? Wtedy wszyscy chętni na kupienie zdrowego egzemplarza wybiorą benzynkę która przy tym przebiegu będzie wymagała mniej wkładu jak DIESEL.
i co ciekawsze raczej wybiora modele sprzed liftu bez tłukących się vanosów :)
Zgadza się... Już dziś ludzie boją się kupić nawet e65 z 3.0d pod maską a co będzie tak za 5 lat?? Przebiegi w ogłoszeniach tylko się nie zmienią ;)
http://moto.onet.pl/top-10-tych-aut-...omputera/qkfhg kolejne wypociny tym razem e65 ;)
Jaki portal ( O N E T ) takie wypociny ... i artykuły na zamówienie.