czy koś coś więcej wie na tema tej tej beji http://otomoto.pl/bmw-750-750i-gaz-w...C30431976.html 5400 to nie majątek , a na internecie juz wisi parę miesięcy
Wersja do druku
czy koś coś więcej wie na tema tej tej beji http://otomoto.pl/bmw-750-750i-gaz-w...C30431976.html 5400 to nie majątek , a na internecie juz wisi parę miesięcy
skoro stoi tak długo to oznacza ze zwłoki i do tego handlarze omijać szerokim lukiem chyba ze masz gruby portfel i ze trzy razy tyle żeby dołożyć na początek
części ze o paliwie nie wspomnę no i serwis chyba ze sam sobie będziesz serwisował a nie z każda pierdolą jeździł do mechanika to coś zaoszczędzisz
ale niech się inni wypowiedzą bo mogę sie mylić
no szału nie ma , jeszcze ta instalacja lpg na mieszalnik
nie wiem co z tym samochodem ale chciałem ją szarpać na graty,dzwoniłem tam,odebrała Pani i zapytała co potrzebuję,wtedy chciałem maskę lampy i coś jeszcze,nie pamiętam bo to jakoś 4 m-ce temu było,ceny były atrakcyjne odległość 80 km więc prawie pojechałem,więc nie wiem co z samochodem bo cena śmieszna a i na części nie było problemu żeby to rozłożyć i kupić...dzwoń, pytaj...
to auto pochodzi chyba z mojego miasta, po primo cyklon na srubie to nie porozumienie....
może takie złe nie jest:)
na części może, do jazdy broń boże
Do V12 prędzej będzie działać lepiej lpg na mieszalnikach albo 2 blosach niż sekwencji.
No gdyby paliło 30 to było by to nie wiele :)
Ciężko o schynchronizowanie sekwencji w V12 Zwykła instalacja tego nie wymaga, jeżeli odpowiednio sie ustawi reduktory to będzie to jeździło powiedzmy nieźle.
Ja myśle że gorsze E32 mają i sobie chwalą według mnie do odratowania jest to V12 i z tego co mi sie wydaje jest to long.
Najgorzej jeśli ten samochód kupi jakiś gnojek za pieniądze z 18-ki żeby poszpanować przed zespołem szkół w swoim mieście, i szybko się okaże że nie stać go nawet na lpg do tego wozu, nie wspominając o utrzymaniu, wtedy auto może bardzo szybko stać się całkowitym wrakiem
moi drodzy mialem v12 na sekwencji - ustwiona mapa i byla rewelacja, nie kolega sobie poczyta o zwyklej instalacji, ona idealnie nadawala sie d jedopunktu, zawsze na pelna szpryce tyle sekwencyjny wtrysk gazu, pewnie tak mowisz bo nie stac cie bylo na porzadny cyklon
a tak bye the way,,,niestety do v12 trzeba 2 instalacje bo.....jeden komp obsluguje max 8 cyl. a wiec dwie istalacje z kompami na 6cyl. ja mialem diego byle zadowolony, ale stag np 300 tez dobry
Edytuj posty !
Czyli stag 300 do v12 to ok 5500.
Po drugie środek wygląda nie źle,szkoda tylko że jeden sport.
a aj powiem tak jeśli chcesz spróbować v12 kup tą sobie a zobaczysz że okaz zdrowia to nie jest bo nikt normalny nie sprzedaje dobrego auta tym bardziej 750 za tą cene
a teksty typu do uratowania to tym bardziej kupujcie ratujcie v12 jak ktoś nie zadbał o nią należycie to koszta doprowadzenia do ładu tylko silnika będą dość spore
gadacie glupoty...jak sie nauczycie kalibrowac sekwencje to pogadamy - ideanei chodzi przy v12, mieszalnik a wiec popularni mowiac "sruba" czyt. "register" czyli I i II generacja z mega dobry kompem bingo byla dobra dla jedopunktu,,,jak szpryca w dodatku mpi to tylko sekwencja,,pozdrawiam
też nie zauważyłem że ma jednego sporta ;p
treść ogłoszenia zacna! przykład, jak i tej 750 pewnie, że kupić, to nie wszystko http://tablica.pl/oferta/bmw-e32-wer...tml#573e3f7548
Tak to się kończy.....
a wystarczyło spisać umowę na matkę/babcię :-D
dobry jest gosc ;-)
Haha szczery do bólu :) Tak to jest jak się kupuje pod wpływem emocji.
Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalk 4
Ja myślę że nie wszystko złoto co ma ładną fotke E32 w takich pieniądzach to tylko wozidła. Kupa rzeczy jest w kiepskim stanie wiele nie działa i dużo rzeczy do poprawy naprawy, Ale że ogólnie jako całość jeszcze jeżdzące. Wydaje mi się że na zdjęciu widać kilka wykwitów wiec do zainwestowania sporo pieniędzy. Szkoda ludzi że nie dość brak zniżek to jeszcze jest zwyżka, Ja póki co wszystko co się poruszało jest na tate, bo na mnie to nawet motoroweru sie nie oplaca rejestrowac... ;/
no fakt:) za tom cenę salo-nówki się niema ja za swoją dałem skromne 5500 :) no szału nie było :) przynajmniej nie było spałowane przez młodego:) trochę kasy musiałem wpakowac:) i przynajmniej wiem czym jeżdżę
trzeba być odiotą żeby nie pomyśleć o oc albo naprawach po zakupie auta. Z resztą nie wszystko trzeba zrobić od razu. OC to też żadna tragedia, zapłaciłem 640zł za 750iL za cały rok.
składka OC to raczej indywidualna sprawa, zależna głównie od wieku właściciela.
:) http://otomoto.pl/bmw-750-750i-gaz-w...C30431976.html schodzą z ceny :D ale juz dopisali zee kableeee do wymiany ;d luz na wale :D haha jak będzie kosztowało 3400 to napiszą ze pali 10l oleju na 1000km :) poczekajmy
widać ze w tym aucie siedzi trolll:D ,7 miesięcy na otomoto.
215 tyś przebiegu...hehe...chyba w pierwszych 6 latach i jak widzę na 7er..czy to E32 czy e38...V12 ala W140 na tylnych słupkach to mnie krew zalewa...od razu pachnie wiochą...Pozdrawiam.
Jak dla mnie idealne auto na zimę... :)
Po sezonie na części :)
na zimę??????
http://www.iparts.pl/czesc/przewody-...300890270.html
wręcz idealne :> :> :>
Oooo :) Potaniały.
Nie rozumiem tych jęków dotyczących przewodów zapłonowych, które zmienia się raz na 15 lat. To raptem trzy i pół zbiornika paliwa. Ich cena robiła łał może 7-8 lat temu... Dziś w świecie opanowanym przez diesla, np 3.0 TDI do którego jeden wtrysk kosztuje 2k to już nie taka straszna sprawa. Oglądając niektóre retrofity w samochodach na tym forum, jestem pewien, że weszła w nie rownowartość przynajmniej dwóch kompletów.
Jak się chce jeździć fajnym autem to trzeba bulić.
Nie ma co dramatyzować z przewodami zapłonowymi. To tak samo jak Vanosy np. W M62TU. Traktuje się to jako normalną wymianę eksploatacyjną po kilkuset kilometrach. Nie ma co grymasić.
a taka fajna była :( trafiło na wiesniaka http://allegro.pl/bmw-e32-735il-90r-...867483468.html