-
m62tub44 740iL USA v-max
Witam
Po sprzedaży mojej 730d 2001r. 2 lata temu
wróciłem do korzeni i zakupiłem 740iL 2000 USA
I tu pytanie..
samochód na 4 biegu kręci sie tylko do 5 tys(ok 220km/h) i koniec jakby odciecie - pomimo że ładnie się rozpędza nagle stop.
- Czy w modelach do USA jest ograniczenie do 220?? a nie jak we wszystkich 250??
- Czy jest to ograniczenie na skrzyni czy na sterowniku silnika??
- Czy można coś z tym zrobić??
220 to moje 520d 2001 touring smigało:)
-
-
jak popuściłem zrzuciło na 5 bieg i stało na tej samej prędkości obroty ok 4 tys.
jako że to wersja usa skrzynia nie steptronic a PRND432
-
-
Jest na to jakiż sposób??
-
poszperałem na innym forum i znalazłem potwierdzenie ze w stanach ograniczenie 220.
Co dalej??
-
Hej, trochę mnie to zaskoczyło. Mam ten sam model (E38 740iL USA 2001) i przyznam, że nie testowałem go na maksa...
Ten kaganiec można zakodować na 250km/h czy trzeba coś więcej podziałać?
Zerknij w NCS jakie masz wartości przy tych opcjach:
V_MAX
250_km/h
-
ncs jeszcze nie używałem jutro zobacze
CO z tym kagańcem - chodzi mi o koszt
czy mozna to zrobic samemu jakimś programem czy jakiś chamski chip(cheap :)) tuning??
-
Wystarczy to zdjąć kompem ;)
-
gdzie ty będziesz tak szybko jeździł:)
-
czasem w trasie się przyda :)
jakim programem mogę to zdjąć ??
-
wszystko w ncs expert , albo w dis , najłatwiej w ncs chyba bo jest dobra instrukcja jak to zrobić .
Btw , jak to jest jak mamy kagańce do 250km/h i chcemy je zwiększyć np do 290km/h to auto pojedzie szybciej niż wbite 250 ? bo np kolega w a8 d2 4.2 przeciągnął ją do 270km/h i pytanko nasze po zdjęciu kagańca też polecą podobnie ?
-
wiele więcej niż te 250 nie pójdzie, no chyba że 750i
-
jakis link do instrukcji bo szukam i na polskich i zagranicznych forach i nie bardzo coś jest
-