witam poszukuje 728i z dobrym wyposarzeniem i polifcie tak do 15 tys zl dawajcie jakies oferty lub ogloszenia
Wersja do druku
witam poszukuje 728i z dobrym wyposarzeniem i polifcie tak do 15 tys zl dawajcie jakies oferty lub ogloszenia
Polift w dobrym wypasie i cena do 15k ?? Powodzenia
I uważam, że Alledrogo, czy podobne strony nie gryzą, poszukaj, wrzuć link do odpowiedniego działu, a na pewno coś się doradzi.
A jeżeli liczysz na to, że ktoś Ci podsunie swoje auto ?? to też na forum istnieje taki dział jak " SPRZEDAM" może od tego zacznij ;)
Tak czy inaczej życzę powodzenia w poszukiwaniach.
sorry,ale jeżeli chcesz polifta w dobrym wyposażeniu to musisz liczyć minimun 20-25 tys.No chyba,że chcesz ulepa to i coś do 15 tys znajdziesz ;)
jak chcesz to ci znajde i za 10 tys
narazie budzrzet na to mi pozwala tylko 728 bo v8 to trzeba trochce kasy miec jednak
na każdą trzeba mieć, nie łudź się
bierz anglika ;-)
A może rozważ wersję przedliftową? To chyba najrozsądniejszy kompromis między ceną a oczekiwaniami. Ja kupiłem E38 M60B40 z 1994 i jestem bardzo zadowolony. Fajny wypas, wszystko działa, a większość bez zarzutu.
co myślicie o tej sztuce http://otomoto.pl/bmw-740-286koni-ob...C30320955.html
Nie no z takim tuningiem jeszcze z Austrii to okazja- nic tylko jechac i brac, a tak na powaznie to po samych zdjeciach tak jak kolega wyzej napisal jedna wielka mina
a czemu mina unas niema już nic rosadnego do kupienia e38
a temu że brak kilku elementów z przodu wpływających trochę na jazdę i komfort (światła i brak PDC) wskazówka w "pionie" od temperatury ale obroty są tak nisko na biegu jałowym że sięgają przedostatniej podziałki przed zerem to nie jest V8 w dobrej kondycji.
Ja swoje 728i w polifcie z pełną elektryką dałem 22 tyś i tak kilka pierdół było do wymiany. To auto wiele mnie nauczyło a przede wszystkim cierpliwości do e38 ;)
Jeśli gość w komisie sprzedaje to auto za niecałe 11 000, to znaczy, że zapłacił za nie 8 000. Szukaj czegoś oryginalnego i polecam omijać komisy szerokim łukiem. Jeśli masz ograniczenia finansowe, to na pewno nie ma sensu karmić pośredników.
Może warto zainteresować się tym: http://7er.pl/showthread.php/32745-BMW-728iA-1996 Będziesz przynajmniej wiedział, co kupujesz, a to zaoszczędza sporo wysiłku i pieniędzy.
ta z linka z postu cicciugd to angol po przekładce.
panel kliny, chlapacze, zegary. opisu nie czytałem.
wlasnie chciałem się tego dowiedzieć czy to tylko tam została kupiona czy to przekladka jest
Ciuciugd, posluchaj dobrej rady przyjaciela z forum co mieszkal 12 lat w DE, zaden E38 w PL w okolicach 15 tys nie jest okazja, nigdy nie byl i nigdy nie bedzie. w Niemczech za E38 dobrze zachowane z ksiazka serwisowa od niemca z domu musisz wylozyc od min 4000 EUR i beda male proprawki, zdezak, jakas ryska czy troche rdzy, moze robione dzwi po malej stluczce itp. jak chcesz egzemplaz w dobrym stanie bez poprawek na horyzoncie to 5000 EUR to norma i wyzej i tak trzeba dobrze szukac.
Pomnoz po ile chodzi Eur na PLN i bedziesz widzial jaki masz przedzial cenowy. A do tego wejdz na strone http://autokalkulator.pl/ i policz dodatkowo koszta, przywozu auta do PL bo akzyca jest na silnik powyzej 2000ccm jest 18.6% plus 500 PLN recykling, oplaty tlumaczenia nastepne 390 PLN itp. a i nie wspominajac jeszcze o kosztach ze po to auto trzeba pojechac i obejrzec min 2-3 egzemplarze, raz dwa w DE zrobisz 2000 km na autostracie tam i spowrotem i moze jeszcze sie trzeba bedzie gdzies przespac.
tak wiec za autko kosztujace 5000 EUR przy zakupie w Niemczech calosc bedzie ciebie kosztowalo po zarejestrowaniu w PL 27000 tys PLN. Wiec jesli komis chce sprzedac cos z zyskiem za 15 tys to auto bylo zakupione od hasana albo jemu podobnych za 1000 EUR bo sie juz w DE do niczego sie nie nadawalo i nie przeszloby przegladu. Poza tym te 120 tys przebiegu pomnoz razy 3 jak nie wiecej.
Niemcy, w brew utartym opiniom, nie sa glupi, wiedza ze jak maja auto zadbane i z ksiazka serwisowa itp to za friko tego auta nie oddadza. Oni wiedza ze te auta trzymaja cene i o swoje auta dobrze dbaja.
prawda jest taka ze to co zaoszczedzisz na cenie zakupu wydasz na naprawy itp. W momecie kiedy cos chcesz przestajesz myslec racjonalnie. Pamietaj kupisz tanio psedo okazje i zaplacisz 2 razy. to tak z mojego punktu widzenia.....
Witaj.
Jednak jeśli interesuje Cie stan techniczny, a nie masa pierdołek, które tylko się psują, to sprawdź moją propozycję:
http://otomoto.pl/bmw-728-728ia-C30137189.html
Wierz mi, że nie będziesz zawiedziony.
A jeśli szukasz polifta za 10tysiaków to sobie odpuść. Mój przedmówca ma rację. Na pewnej stronce holenderskiej widziałem E38 i E39 w okolicach 8-12 tys EUR z przebiegami do i lekko powyżej 100k km.
Pozdrawiam.
a powiedzcie mi jaka chodzi opinia o silnikach m60b40 bo może taki bym kupił
o boże.............. powiem tak za 10 tys e38 po lifcie??? szykuj minimum drugie tyle zebby to miało rece i nogi, zastanów sie co robisz, kilka tysiecy na poczatek do włozenia w auto to norma, 2.8 dobry silnik (bardzo eko) ale jak sie spindoli to tez potrafi kosztować....minimum za w miare dobre e38 z m52 to 20 tysiecy, i kolejne z 4tysiące zeby włozyc tzn swieczki filtry (zawias) rejestracja, ubezpieczenie, przeglad ewentualną polera;) (wiem to po sobie)
Nie ma reguły jak trafisz tak masz.... Czasem ta za 10-12 chodzi lepiej jak ta za 20 ....
dokladnie... jak trafisz... ja dalem za swoje 728 pol roku temu 12000 i do tej pory cisza to co tylko wymienilem to tarcze hamulcowe bo bylo bicie i pompe wody. i latam dalej :D
teraz już sam nie wiem co kupic może przed lifta jakas v8 i zrobić po lifta ,jeszcze nie znalazłem dla siebie zadnej sztuki [ rafalmiller ] daj foty swojej
skoro kasa ograniczona to na sam początek porozglądaj się za E39 520i z 1X VANOS ?
e 38 w automacie super tanie w utrzymaniu nie jest, części kosztują krocie, Na przykład dzisiaj wróciłem od skrzyniaża bo urwał się kosz biegu wstecznego. Robota plus kosz plus tarczki cierne plus elementy mocujące wszelakie plastki 2600 zł jednorazowo.
CO ZROBIŁEM PRZEZ ROK:
czujnik wałka 390 zł ori wszystkie czujniki, robota uszczelniaczy i tulei Vanosa (ja mam 2x Vanos) 950 zł amortyzatory przód jakieś 1000 zł sztuka plus 400zł robocizna (po niespełna roku wymienione na sachsy na gwarancji w aso) tuleja wspornika drążka kierowniczego, końcówki drążków kier. drążek środkowy, łączniki stabilizatora , czujnik powietrza dolotowego cewki swiece olej wszystkie filtry tarcze klocki przód tył piasty z łożyskami poduszki amorów łożyska amorów felgi styling 61 (po długich puszukiwaniach), oponki z 2000 zł filtry do gazu nowy wtryskiwacz od benzyny rolki napinacze rolek (już ceny nie pamiętam), termostat z 350 zł bo z rana wypadał zapłon nazimnym i był jego błąd. To są takie koszta na początek przez rok posiadania auta, i to nie wszystkie bo jeszcze robicizna jakieś dorobiazgi typu lekkie malowanie maski plus polerka 360 zł.
P.S. Do skrzyni jeszcze nowy konwerter z robocizną 1700 zł, potem nowy olej z filtrem i uczelnką-kolejne kilaset zł.
dolicz do tego jeszcze koszty benzyny i gazu ale na samym gazie bez przerwy nie powinno się jeździć ze względu na zawory ssące i wtryskiwacze od PB, ale to inna para kaloszy ;)
a co myślicie o tej http://tablica.pl/oferta/bmw-740-ful...tml#b512524bf3
oplaca się ja jechać zobaczyć z komputerem na pewno gość by zszedł do 8 tys.
Wnętrze wydaje się leżeć jakoś krzywo, już niektóre przekładki lepiej wyglądają ;)
Ciekawe czy na polift robiony tylko z zachcianki czy to wybór po jakiejś przygodzie blacharskiej.
ta bmw z linku ma do wymiany swieczki i cos przy rozruszniku co nie chce odpalać z gościem się dogadałem na 7 tys brac czy nie plus laweta do torunia:)
Skoro za 7 tys to mysle, ze wyjdziesz na + gdybys chcial ja potem opchnac na czesci.
Jak nie chce odpalac to brał byś w ciemno???
A czy szyba z filtrem uv występowała w przedliftach?
Ja bym brał, dopóki sam nie doświadczysz to i tak będziesz chorował na e38.
Nawet jak nie podołasz z naprawami lub po prostu się nie spodoba to można auto sprzedać.
A jak będzie jeżdżące to i tak pójdzie za trochę wiecej niż 7tys.