Panowie, czy da się w E38 tak ustawić PDC, aby był ciągły sygnał piszczenia przy około 15cm od przeszkody a nie jak obecnie około 35cm?
Wersja do druku
Panowie, czy da się w E38 tak ustawić PDC, aby był ciągły sygnał piszczenia przy około 15cm od przeszkody a nie jak obecnie około 35cm?
u mnie piszczy ciagle jak jestem ok 10cm od przeszkody, wiec chyba jest jakas regulacja skoro u Ciebie az 35cm...
Da sie, da. To znalazlem w BMW Scanner. Jako, ze PCD nie jest wpisane w ZCS nie wiem jak to ruszyc w NCS. Nie sprawdzalem w DIS, SSS.
Załącznik 6250
Właśnie dzisiaj rano to ogarnąłem :)
Zakodowałem automatyczne włączanie się PDC przy prędkości 10km i mniej, a automatyczne wyłączanie powyżej 30km/h, albo przejechaniu 100 metrów, do tego tylny ciągły sygnał od 9cm, przód od 24cm (tak ustawiłem i teraz testuję ustawienia). No i trochę wyciszyłem to tylne pikanie. PDC włącza się automatycznie również podczas uruchomienia auta.
Takie rozwiązanie w 100% odpowiada moim potrzebom. Zwalniam - PDC się uaktywnia, przyspieszam ponad 30km/h - wyłącza się samo. Przydatne podczas wjeżdżania np. na parking, nie trzeba wciskać knefla podjeżdżając do przeszkody przodem z zamierzeniem cofnięcia, ustawienia auta itp. No i na światłach nie podjeżdżam zderzak w zderzak, bo pika, więc i Żona spokojniejsza :)
Sama przyjemność :)
Ratovnik , to juz wiesz co nastepnym razem modzimy u mnie :cool:
A PDC masz w pełni sprawne? ;)
Wymienie czujnik i będzie sprawne :p
To szkoda ratovnik że tak daleko ode mnie mieszkasz :)
Ogarniemy to w następne wakacje po drodze jak będą jechał nad morze ;)
da się to ncs-em zrobić? Jeśli tak to które opcje za to odpowiadają?
Da radę, do pliku TRC zapisuje pewnie wszystkie dostępne dla NCS opcje w modułach.
Tylko łatwo się pomylić, bo nie wystarczy wpisać aktiv czy nichy_aktiv
Kurka, PDC jest "samodzielnym" modulem i za chiny nie wiem jak go odczytac NCS. Mam PDC w ZCS ale modulu na liscie juz nie. Jak to zrobiles?
Z tego co pamiętam sczytując w NCS w pliku TRC zapisują się też pozycje odpowiadające za kodowanie czujników, więc wystarczy pozmieniać odpowiednie pozycje.
Kłopot, albo wyzwanie będzie, aby je wszystkie zlokalizować, bo nie wiem czy są w jednym miejscu czy rozsiane i jakie konkretne mają nazwy (trzeba szukać uaktywnienia po zapłonie, odległości, sygnału, no i po prędkości ON i OFF - odpowiedniki jak w pasofcie).
Może ktoś wkleić zawartość swojego pliku TRC to wspólnie coś poszukamy :)
TRC z calego auta? Jutro sie wepne i przeszukam, ale nie wiem czy jest sens oczy wypatrywac skoro w pasoft mam to pod reka;)
Sent from my GT-I9205 using Tapatalk 4