-
Problem z temperaturą
witam jestem posiadaczem bmw 745d rok 2006 i mam problem z silnikiem mianowicie :
po odpaleniu auta jest wszystko oki przez kilka kilkanaście km auto nie ma już takiej mocy znaczy przyśpieszenie wiele się nie zmienia ale większe prędkości i obroty to juz nie ma tak mocy i jak jest bardzo gorąco to wyskakuję że wysoka temperaturą a ostatnio zagotowało mi wodę wiatraki chodzą a szczególnie to się dzieje i szybciej jak jest włączona klima no i nie wiem jaki jest powód tego grzania się..
2 problem to skrzynia czy coś w moście jest szarpnięcie przy zmianie biegów czasem słabe a czasem mocne szczególnie przy dojeżdżaniu do krzyżówki kiedy skrzynia zrzuca biegi z 2 na 1 np ale czasem a i jest szarpanie przy 2 na 3 albo z 3 na 4 ale głownie przy zrzucaniu 2 na 1 bieg co to może być i jest jeszcze przy ruszaniu słychać most czasem przy mocnym ruszeniu szarpie chybya most tak dość mocno jak by nie dawał rady..
3 problem to co do wymiany radio czy wzmacniacz logic bo tylne głośniki w drzwiach oby dwa charczą
proszę o pomoc . Pozdrawiam
chciałem dodać że znajomy mi podpowiedział ze wiskoza ten wiatrak co jest bliżej silnika że nie ma pełnej wydajności..
-
Szarpanie w skrzyni to pewnie wymiana oleju itp tak jak to zaleca ZF po 120tys km. Jaki masz przebieg?
-
ad.1. oddałbym jak najszybciej do warsztatu.
ad.2. A czy masz oby na pewno 9,5 l oleju w skrzyni? Nie masz przypadkiem wycieków na tulejce mechatroniki? Ja rozpocząłbym od wymiany tulei mechatroniki oraz oleju z filtrami i miską. Mi lekko odbija (na szczęście prawie niezauważalnie) przy delikatnym i czułym dohamowywaniu do zera, ale ja wiem, że mam pocącą się miskę, więc czeka mnie wymiana j.w. łącznie z tulejką. U mnie przebieg 243 tys. km. Będzie to najprawdopodobniej pierwsza wymiana oleju w skrzyni. Późnij oczywiście adaptacja po wymianie. Całość ok 1 tyś. zł.
ad.3. Są już tematy na tym forum dotyczące charczących głośników z tyłu w BMW E65 z L7. Rzuć okiem na historię forum :) pewnie znajdziesz odpowiedź ;)
-
Sama wymiana oleju , miski w skrzyni i mechatronika , jak masz juz szarpniecia na dohamowywaniu absolutnie nic Ci nie da. Kto twierdzi inaczej - kłamie,albo nigdy tego wczesniej nei robil i sugeruje sie tym co wyczytal na necie. Jak czujesz szarpania to siada hydrokinetyk i tego trzeba albo regenerowac, albo wymienic na nowe (Sebek sprzedaje cale zestawy w promocyjnych cenach). Cena calosci z wymiana około 4-5 tyś zł. Co do pktow 1 i 3 nie wypowiadam sie bo sie nie znam
-
a co do przegrzewania sie ? i mam kolejny problem mianowicie jakieś dziwne drgania po włączeniu biegu wstecznego strasznie coś jak by obcierało i drga aż w kierownicy czuć
-
przebieg też jakies 260 tyś km
-
Tylko na wstecznym ? Czy jak wystartujesz do przodu i gwaltownie zahamujesz czujesz drgania na kierownicy też? Jakieś dzwieki moze? CZy jak jedziesz ze stala predkoscia wskazowka obrotow Ci nie skacze?
Bo jak tak to stawiałbym w najlepszej wersji na poduszki pod silnikiem ,ze sie wyrobiły., a w najgorszej ,ze masz sprzeglo juz na wymarciu i szykuj duzo pieniedzy na jego wymiane....co do tego twojego odczucia ,ze most jest wywalony sprawdz jeszcze tarcze przegubowa wału , one czesto sie wyrabiaja i pozniej sa rozne drgania auta i problemy z poprawnymi zmianami biegow
-
jak skręcam w prawo to wtedy czuć takie drgania i jak do przodu to też coś czuć ale najgorzej wsteczny , pomóżcie
-
coraz bardziej jesto to męczące
-
Ja osobiscie majac Twoje objawy wymienialem konwerter w skrzyni ale czulem falowanie obrotow juz od dluzszego czasu. Malo informacji dokladnych napisales , a ciezko tak na odleglosc wrozyc cokolwiek
-