Czy ktos juz regenerowal maglownice w e65, mam wyrazny luz a po sciagnieciu oslony gumowej widac ze zeby sa juz starte i robia sie ostre . Macie jakies doswiadczenie polecacie jakis warsztat ? Jakie koszty ?
Wersja do druku
Czy ktos juz regenerowal maglownice w e65, mam wyrazny luz a po sciagnieciu oslony gumowej widac ze zeby sa juz starte i robia sie ostre . Macie jakies doswiadczenie polecacie jakis warsztat ? Jakie koszty ?
Gdybyś był z Poznania z czystym sumieniem bym ci polecił ta firmę słyszałem wiele dobrego o nich.
http://www.mzj.poznan.pl/
po sąsiedzku ludzie chwalą http://www.r-service.pl/
A nikt jeszcze swojej maglownicy nie regenerowal ?
Mi wymieniali na regenerowaną maglownicę jak auto stało " U KORDELASIŃSKIEGO". Na razie jest OK, ale km. wiele nie robię. Koszt to był chyba 1100 zł z wymianą.
A jakie miales objawy ?
Po prostu zajebisty luz, szczególnie auto "szukało drogi" na nierównościach. Trudno się wtedy prowadziło. Było czuć po kierownicy jak luz w maglownicy przemieszcza się z lewa do prawa. Pomagało przełączenie zawieszenia na sport, wtedy trochę wszystko sztywniało jeśli chodzi o luz.
Standard w bmw ,nie miałem tak rozwalonej żeby auto nie wiedziało jak jechać to chyba jakaś skrajność.U mnie były stuki i to tyle maglownica zregenerowana za 250 zł i nie ma tam nic szczególnego nie różni się zasadą działania jak w passacie b3 .Po regeneracji zero stuków to tyle.
Nie rozumiem o jakiej skrajności tu piszesz, bo dla mnie "zajebisty luz" to dla innego może być "perfekcyjna maglownica". Zregenerowałeś za 250 czy uszczelniłeś i dokręciłeś śrubę?
A na maglownicy jest jakas regulacja ? Tak jak na przekladni kierowniczej ?
Nie rób tego. Strata kasy! pojedz do warsztatu, który sie tym zajmuje i jak są ludzie normalni i luz jest mały to powiedz żeby skręcili ci magiel mocniej tylko tak aby nie tracić komfortu wspomagania.
Mi tak sami zrobili w Lublinie a ja chciałem renenerować to mi sami odradzili. ja już jezdze 1,5 roku na tym i jest okey! Na regeneracje masz 1 rok gwarancji!
Na maglu jest regulacja i to pozwoli ci zmniejszyc luz. wiekszosc regeneracji polega tylko na uszczelnieniu i tyle!!!
Pozdrawiam!
W mojej został tylko przekręcony ślimak o 180 stopni ,można toczyć listwę i zmieniać uszczelniacze ale to w przypadku wycieku którego nie miałem,przekładnia śmiga do dzisiaj 1,5roku.Wykręcałem ją sam i odsyłałem do sprawdzonego gościa który regeneruje przekładnie dla mercedesa nawet na gwarancji.Dokręcanie śruby nic nie da.
Człowieku o czym ty piszesz. Naucz się czytać. Ja nie regenerowałem maglownicy ponieważ luz był mały i dało się go wyregulować śrubą. Do tego nie trzeba wyszukanych warsztatów i wyjmowania magla! Kompletna regeneracja magla polega na chromowaniu ślimaka ( wyrównanie uszkodzeń i dodanie mikro grubości powierzchni ślimaka ) oraz uszczelnieniu wycieków jeżeli są. Jeżeli ślimak jest mocno uszkodzony to niestety chromowanie nawet nie pomoże! Wtedy trzeba szukać dobrej używki;) lub tak jak piszesz przekręcić magiel o 180 stopni.
Witam
Panowie gdzie w wawie mogę dobrze zregenerować magiel w rozsądnych pieniążkach?
Dzwoniłem do firmy w Warszawa-Wesoła ul. Broniewskiego bo podobno dobrze robią ale Pan krzyknął mi przez telefon 1800zł netto za wyjęcie-regeneracja-włożenie-zbieżność co uważam za małe przegięcie i dodatkowo czas realizacji 10-12dni.
Zalezy na czym ma polegac regeneracja i co jest zniszczone ? jak poszly zęby i nie ma pełnego zestawu naprawczego to co niby regenerowac? ile sie pojezdzi na takiej regeneracji, 'uszczelnieniu'? ja zrobilem moze z 500 km w e39, na 'zregenerowanej' w zakladzie tez sie wiecej niz rok nie pojezdzi, kupilem zamiennik wloski, nowy i na tym dopiero jezdze. Te przekładnie pakowane teraz do BMW to szrot technicznie , który musi padac, a brak zestawów naprawczych to dymanie klienta, jak nie ma dobrych zamiennikow przekladni to bedzie problem , widze , ze nowa do e65 8600 pln, dlaczego nie 18650 pln albo 86500? przeciez klient wytrzyma....musi jakos jezdzic...
http://www.bmw-shop.pl/przekladnia-k...bmw-7-e65.html