Witam wszystkich i pozdrawiam.
Jestem początkujący i bardzo liczę na Wasze porady i wsparcie.
__
Antek
Wersja do druku
Witam wszystkich i pozdrawiam.
Jestem początkujący i bardzo liczę na Wasze porady i wsparcie.
__
Antek
Witaj, pochwal się swoim wozem, wstaw jakieś fotki, wsparcie zapewne tu uzyskasz ;)
Na razie stoi w garażu i bo śnieg i nie ma zimówek :-( Auto kupiłem w ubiegłym tyg. Jeszcze nie sprzątane w środku (eh ci sprzedający, żeby o taką furę nie zadbać przed zbyciem). Trzeba dokupić i poprawić kilka elementów.
witamy :) :)
Noo cześć:smile:
Sie ma....olej sprzątanie :smile: i zarzuć foty
Hej, pacykuj, sprzątaj i chwal się nabytkiem :D
Witamy i z niecierpliwością oczekujemy na foty :)
na pewno pokarzę jakieś fotki niebawem, tymczasem coś mi rozładowuje akumulator.
chwilowo 2 szt. jeszcze te z ogłoszenia
trochę tu kolor i kontrast są przekombinowane - auto jest w kolorze anthrazit metallic i naprawdę wygląda gorzej bo ma już swoje lata.
http://lh6.ggpht.com/-CVi1-lKbA74/UU...600203164c.jpg
http://lh6.ggpht.com/-oO393K5xi2Y/UU...283c8593ee.jpg
Jakoś mam sentyment do tego koloru :) Jest super.
Autko znane na forum :) ktoś kiedyś pytał o nie w dziale "allegro..." tylko nie pamiętam kto ;p Przyjemne wyposażenie ma na pokładzie :)
No tak wyposażenie bogate-jest co naprawiać :-(
Powoli, małymi kroczkami i wszystko będzie tip top. W razie czego pytaj na forum, zawsze ktoś pomoże - po to tu jesteśmy :)
Długą masz liste usterek?
mocowanie wkładu l.lusterka, wkład prawego fotochrom, zbiornik intensywnego, pompka sprysk. refl. Dusza lewa spr. Refl, Zagłówki tylne, lampki w bag. być może aku lub gdzieś ucieka prąd. Ogranicznik drzwi kier.
Nie jest źle , tutaj wszystko możliwe jest :smile: wnętrze super powodzenia w pracach i szerokości
witam na forum ładny wypas.
Witamy. Faktycznie wypas całkiem sobie ;)
Witam.
Bardzo ładne auto, zwróciło moją uwagę w ogłoszeniu.
Bardzo fajne wyposażenie jak i kolor :)