Od jakiegoś czasu interesuje mnie model 1er, ale tylko z 3.0 motorem. Macie jakieś doswiadczenia z tym autem? Ogólnie z serią 1? Oczywiście autko nie miało by zastąpić 7er ;).
Wersja do druku
Od jakiegoś czasu interesuje mnie model 1er, ale tylko z 3.0 motorem. Macie jakieś doswiadczenia z tym autem? Ogólnie z serią 1? Oczywiście autko nie miało by zastąpić 7er ;).
dla mnie tylko coupe.
"MY" ciągle myślimy o 135 lub M1 i tylko coupe :)
Fajne auto dla kobiety.
Od jakiegoś czasu myslę czym tu zastąpić motor, właśnie BMW 135 lub M1 było by tym którym chętnie pojechałbym np do Kisielina lub Poznania na tor posmigać :)
Na codzienna jazdę po okolicy też jaknajbardziej ok:)
Ja swego czasu miałem okazję pojeździć trochę 120dA, i muszę powiedzieć że sceptycznie podchodziłem do tego wozidełka, głównie ze względu na jego rozmiary. Ale o dziwo przy moich 197cm wzrostu znalazłem w środku wygodną pozycję i byłem mile zaskoczony prowadzeniem, myślę że z mocną benzynką było by konkret. Tak czy inaczej auto dla 2 osób albo do zabawy.
Nie wiem o którym dokładnie modelu myślisz, ale jeździłem trochę tą nową jedynką z ubiegłego roku i kompletnie brak miejsca tak i wzdłuż, jak i wszerz. Nie mam może 2 metrów, ale 190 cm jest.
Podobnie zresztą było mi ciasno w piątce, nie wiem co oni teraz z tymi autami robią, z zewnątrz duże, a środku trzeba się gnieść.
Jeździłem modelem z początku produkcji, a mówiąc o miejscu w środku miałem na myśli głównie miejsce nad głową :D po zjechaniu fotelem max na glebę i odpowiednim pochyleniu oparcia było OK. Na dłuższą metę oczywiście odpada.
odnośnie 1er to troszke plastikowe i ciasnawe auto ale dla kobiety albo do zabawy w sam raz natomiast silnik n52 czy n54 czyli ten co ma od 254 do 272 km ma problemy z głowicami konkretnie z lifterami(popychaczami zaworów)
Według mnie Jedynka to troche nie BMW Ale chciałbym takie nie jako Bmke ale jako auto jest fajne szczególnie w benzynce Nie wspominając już o Wersji coupe czy M1 ;) W różnych testach wypadła bardzo dobrze i ma dobre opinie choć niby jest kompaktowa to nie jest lekka to już nie te czasy... Bowiem jedynka według danych w necie powinna ważyć w przedziale 1320 - 1450 kg więc to sporawo. Jeszcze do niedawna Małe było naprawdę małe np polo w sportowej wersji ważyło poniżej 1000kg. Może złe porównanie? Ale tak samo jest z E30 zwykła wersja coupe z silnikiem 1.6 ważyła seryjnie 930kg! i to jeszcze z zapasem i wyposazeniem w bagażniku ;)
Kilka E87 i E81 zdarzyło się na warsztacie. Model w zasadzie zastąpił E46 compact tyle, że rozszerzyli ofertę.
Mam wrażenie, że w E87(5d) jest więcej miejsca niż w E81(3d). Generalnie niegłupie auto na miasto. Na trasie też nie sprawdza się źle. Ja miałem do czynienia tylko z 2.0D w tym modelu
Silniki 2.0d to udana konstrukcja? Ogólnie diesle w 1er..
wpisz sobie n52 lifters na youtube jest tym ewidentny problem wycierają się popychacze hydrauliczne znajomy ma e90 328ix 2008r sprowadzona z usa co prawda uszkodzona była trochę ale przebieg 26tyś mil i już rano czasami regulatory grają przez ok 3 min jak się trochę nagrzeje to jest ok aso twierdzi że to jest normalne jak zwykle , problemem jest wadliwa budowa regulatorów i tryb olejowy longlife. Z drugiej strony nie ma co wybrać unikaj diesli n47n czyli 177ps i 123d czyli 2.0 biturbo diesel 204 ps nie dość że mi to na trasie do monachium spaliło 8 l przy średniej 160 km/h to wypiło 2 l oleju na całą trasę tam i z powrotem a szału w osiągach nie ma poza tym sypie sie rozrząd który jest z tyłu dramat:/Już lepsza ta benzyna ale ale trzeba się dokładnie przyjrzeć silnikowi. Tu jest artykuł na ten temat dotyczy to silników n52/3 http://motoryzacja.interia.pl/hity_d...ys,1759990,415
E87 2.0 pb 130km to moje drugie auto. Nie narzekam, 184 000 na blacie ma. Wymienialem swiece i przepustnice. Co do 3.0 r6 to nie mialem z nim stycznosci nigdy.
Jednak jak już chyba zacznę coś myśleć to skupie się na e46 compact 2.5.
jak już idziesz w kierunku e46 to bardzo polecam 330cd coupe 204ps jeździ wręcz cudownie a pali średnio 6.5 do 7 L na 100 przy bucie, prowadzenie super, silnik jeszcze jeden z ostatnich niezawodnych.
zamiast tego e46 to wolałbym audi s3 bo jedyne e46 które jedzie to m3 bo reszta tylko się przemieszcza
No i kto chciałby auto z przednim napędem :D
zawsze mozesz przełozyć kierownicę...na tył :D:D:D
130i to bardzo fajne auto.
Seria 1 ogólnie jest dużo bardziej udanym, sympatycznym autem niż może się wydawać w kwestii wizualnej.
Zależy do czego byś chciał to auto, jeśli tylko do zabawy to ja bym zastanowił się jeszcze nad Audi S3.
4x4 i możliwość bezproblemowego zwiększenia mocy, co w silniku wolnossącym będzie dużo cięższym zadaniem.
A jak wiadomo, do każdej mocy idzie się szybko przyzwyczaić :)
Teraz niestety trzeba bardzo uważać przy wyborze silnika niestety teraz i benzyny są również kłopotliwe i to nie tylko w kwestii osprzętu. Jak diesel to sądze żeby nie brać commonrail. A Benzyniaki 4 cylindry też mnie raczej nie przekonują. A Jeśli chodzi o E46 to sądze że to ostatnia udana 3jka po E30 która może nosić emblemat marki Z tych bemek od których jeszcze choć troche wieje poczciwym klasycznym klimatem.
E46 wygląda ładnie i świeżo ma też dobre i trwałe silniki ale mysle ze odpowiednia paleta zaczyna sie dopiero od r6
wlasnie czy ktos jezdził np e36TI czyli compactem np z silnikiem m52b28 ? takim autem moge podjechac pod każde wasze 740 :-)
choc anatol twierdzi ze jest inaczej...
Krzywy nie rozpędzaj się .... napisz o co Ci chodzi ????
ze dla mnie kazde bmw jest fajne, kazde ma swoje zalety
Chyba dziś padnie rekord czytania ze zrozumieniem .... lub bez .
Wyjaśnij mi co ja twierdzę inaczej ???
Chyba powinienem się napić przed czytaniem dzisiejszych postów .....
Anatol dałem ciała, zle przeczytałem, moje wina, juz nieważne, nie miało być do ciebie a do kogos kto twierdzi ze e36 to nie samochód
Zedytowalem posta żeby nie burzyć ludności ale okazuje sie byc za późno. Czym dla mnie jest ? Wymysłem nie przypomniającym bmw ani z zewnątrz ani wewnątrz do tego kupą rdzy
bez e36 nie było by e38 wiesz o tym?
Nie było by E38 w postaci wyglądającej jak teraz nie powiem Chciał bym żeby E36 wyglądało inaczej podobnie jak i 8i9 Z całego trio jednak najładniej z zewnątrz wygląda i tak E36 potem lift E38 a E39 hmm kombi jakoś wygląda bo jest podobne do piątki ale nie znosze tego garbatego przodu, lamp bez wyrazu i nijakiego tyłu.
Ale ja zmieniłem post żeby nikogo jednak nie nakręcać to nie miejsce o dyskutowaniu o tym.
Sory za off. ale i teraz nie chce tego drążyć dalej.
Temat brzmi:
Co myślicie o BMW 130i ???
naprawde niema co drwić z auta, e30 jest bardziej kultowym i poszukiwanym klasykiem od e32
Ja do E30 szczególnie na wąskiej nic nie mam. Oczywiście chciałbym posiadać.
Co do kultowości to nie wiem jest dużo małych kultowych sportówek oczywiście nie umniejszając E30 bo to jedna z najlepszych. Ale mało jest kultowych limuzyn. Ale każdy inaczej to może postrzegać nie wnikam.
e36 bardzo fajne auto,w m pakiecie i touringu moja ulubiona wersja.
Od kiedy 1 ma przód napęd? Pytam z ciekawości bo wiem że mieli zrobić a czy zrobili w końcu..
130i jak na miasto jak najbardziej ok, małe, szybkie, nie pali dużo. Konieczny byłby jednak dla mnie Mpakiet, dobre wyposażenie i tylny napęd, przód to nie BMW :)