http://moto.allegro.pl/bmw-840ci-spo...896179377.html
Wersja do druku
ciekawe jak by wyglądała przekładka i jakie problemy by były po drodze
Jak by byłą z kierą po lewej stronie, to by kosztowała pewnie ok 45-50 tysi, a zważywszy że to 840 to żadna super okazja by to nie była.
Przekładka na allegro stała za 6000 zł + zapewne robocizna. Może jestem inny ale 840 jest dla mnie fajniejszą opcją niż 850 pod względem eksploatacji :-)
Oczywiście że 840 są droższe i bardziej poszukiwane od 850... Wystarczy popatrzeć na ogłoszenia i ogólnie 850 są tańsze o 40-50 %. Przekładka to żaden problem w zakładzie co ma o tym pojęcie a takowy jest niecałe 20km od mojej mieściny . Koszt przekładki wydaje mi się że spokojnie zamknie się w 6-8 tys max.
Też bym wolał 840 niż 850
do jazdy oczywiście że 840 dużo lepszy pomysł
Hmm.. a probował którykolwiek z Was jeździć 840 i 850?? Tylko błagam nie piszcie,że 850 to duuzooo wiekszy koszt utrzymania itp .Powiem krotko- ta różnica koników pomiedzy 840 a 850 przy takiej masie jest naprawdę kolosalna a co do cen to w tym przypadku najważniejszy jest stan samochodu. Niedowiarków zapraszam na jazdę 850 w manualu początkiem wiosny ;)
Ciekawe czy Te E31 przynajmniej zwykłe 840 i 850 ciągną lepiej jeśli tak to dlaczeo od odpowiedników E32 z tymi silnikami które mają dokładnie te same parametry doczytałem że 8 są strasznie ciężkie źródło wiki: masa własna 1790-1865 kg Więc ta sama masa co i E32
A ja bym wolał 850ci:D
Podałem ten link, bo ta 840 to bardziej auto na codzień a nie jak 850 :)
Gdyby 4.0l nie miało lepszych osoiągów to BMW nie wprowadzałoby 5.0 a później 5.4l po to tylko,żeby mieć większe spalanie.Napiszę wprost_moja przygoda zaczęła się z BMW e38 od m60 3.0 -było świetnie..następnie swap na 4.0- było już mega bajecznie..teraz jest 5.4 w tiptroniku i jest mega bajecznie X2. Ale wsiadam do e31 5.0 i....to jak walnąc koks na techno paradzie albo sex z kilkoma wyuzdanymi kobietami-przejazdżkę pamiętasz dlugo ;)
Ja bym powybrzydzał i wziął jedną z 1510 sztuk 850CSi :]
BMW E31 850 CSi vs BMW E92 335d
https://www.youtube.com/watch?v=xU1SZ_DS4GY
Hermesso - brawo! Może warto porównać też E24 z obecną 6er...
:faint:
~ wysłane poprzez Tapatalk
dokładnie jak kolega tiron napisał mam e38 740iA m60 byłem oglądać anglika na części 750iL w steptroniku pomijając to że tamto auto miało dosłownie wszystko z lodówką włącznie to v12 ciągnie nieprzerwanie coś jak silnik elektryczny i dużo lepiej niż m60b40 a mój silnik jest w 100 % zdrowy. W 750 nie ma tego kopnięcia ono po prostu tak płynnie i mocno ciągnie do przodu że nie wiadomo kiedy a na liczniku jest 160 km/h. Wiele osób po przejażdżce może twierdzić że 750 nie jedzie szałowo ale jest to spowodowane płynnością w oddawaniu mocy. A e38 750 to przy 8 csi muł.
:smile:kiedys myslalem zeby tą kupic, bo one juz z ceny nie zjada, tak do polatania, niestety sie za slabo napalilem, moze i dobrze...
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-850I-L...vip=true&rt=nc
Obiecuję,że do maja jak samochód wyjedzie od lakiernika i po takich ulepszeniach ;) to zrobię filmik.Ciekawa akcja z tym CSI i 335d... ktś tu chyba nie dociska gazu do końca a może nie chodzi na wszystkie ta V12?? Porównamy czasy z tego filmiku i z mojego ;)
Niekoniecznie, ale to są auta i silniki z zupełnie innych epok, więc to porównanie jest z d**y wzięte...
http://www.zeperfs.com/en/duel1543-622.htm
I znów dyskusja zeszła na temat v8 czy v12 lepsze