mam mały problem z silnikiem, po zwiększeniu obrotów na szybkiej jeździe po zatrzymaniu się na światłach auto gaśnie
Wersja do druku
mam mały problem z silnikiem, po zwiększeniu obrotów na szybkiej jeździe po zatrzymaniu się na światłach auto gaśnie
Po pierwsze podłącz pod kompa!
Po drugie napisz czy to M52TUB28 czy M52B28
Edit: Ok w stopce widzę polifta więc M52TUB28. Podpinaj pod kompa i napisz błędy jakie masz.
Odkryłem co jest nie tak to nie wina silnika a instalacji LPG, gaśnie na gazie a na benzynie śmiga bardzo dobrze :( mam prinsa więc albo przepływka albo parownik do wypitolenia. W poniedziałek jadę z tym do warsztatu, mam nadzieję że to tylko przepływomierz.
Dodam jeszcze że jak tylko załączę na postoju na gaz to zaraz silnik gaśnie.
Moze zatankowałeś beznadziejnego gazu. Objaw po tankowaniu czy nie.? Jak chcesz wykluczyć przepływomierz to mu odepnij wtyczke i zobacz jak jedzie.Pozdrawiam
grzebiąc dzisiaj przy navi wyczerpał mi się akumulator i zrestartowało się wszystko, łącznie z językiem menu na niemiecki. Po odpaleniu ma klemach sam załączył się na gaz i chodził jeszcze trochę i zostawiłem go na prostowniku w garażu. Na samym gazie można jeździć ale raz na jakiś czas po dojechaniu do świateł potrafi zgasnąć na amen.
Wyjezdzij ten gaz i zatankuj na porządnej stacji,zanim cos zaczniesz grzebać przy instalacji. Wymien filtr gazu fazy lotnej. Ja bym tak zrobił.Pojezdzij chociaz jeden dzien na benzynie ,żeby komp poprawił sobie mapę.
po załadowaniu akumulatora prostownikiem przez całą noc śmiga aż miło, nawet dzisiaj zgasła kontrolka check engine :)
P.S. Tankowałem w lotosie, boję się tankować buni w jakiejś stacji "krzak" gdzie jest zubożona mieszanka bo to mogło by skutkować wymianą zaworów.
No i pięknie! Aż miło się czyta. Pozdrawiam
Żeby nie tworzyć nowego tematu. Mam mały problem z błędem "engine fail safe prog" dodatkowo silnik zaczął chodzić tylko na wolnych obrotach i nie mogę się rozpędzić. Co dziwne po postoju z 15 min i ostudzeniu całego silnika o kilkanaście stopni odpala ładnie i idzie jak burza a dodatkowo kontrolka od ABS zgasła. Jak dla mnie to wielki ZONK i już nie wiem co o tym myśleć, jutro zrobie diagnostykę kabelkiem i zobaczymy co wyjdzie. Prosił bym was jednak o małe podpowiedzi co może być przyczyną?
Jak dla mnie typowy objaw czujnika położenia wałka rozrządu,przepustnica,MAF. Ja obstawiam czujnik położenia wałka.
zamówiłem kabel diag.(Ten specjalny do E38-tym mogę badać więcej...) zrobię testy i zobaczymy co wyjdzie. A wie ktoś może gdzie w Warszawie można tanio zamontować coś takiego ?
Co zamontować? Pisz co Ci wyjdzie na kompie bo mnie ciekawość rozpiera.
Problem rozwiązany :) winny był reduktor od LPG :) teraz auto idzie jak rakieta :D
został tylko mały problem z obrotami, kiedy staram się utrzymać stałe obroty pomiędzy 1 tyś - 2 tyś to raz na jakiś czas auto się lekko przydławi a potem muszę dodać gazu ponad 2 tyś i wtedy jedzie dobrze. Wiem że nie jest to kwestia LPG bo na benzynie zachowuje się tak samo, z kolei nie wiem teraz na co zwalić taki objaw czy na przepustnicę czy na czujnik położenia wału rozrządu ?