Możecie mi powiedzieć co myślicie na temat tego egzemplarza: http://otomoto.pl/bmw-745-przebieg-1...C23645086.html
może ktoś był oglądał albo ktoś zna auto i jego historie ??
Wersja do druku
Możecie mi powiedzieć co myślicie na temat tego egzemplarza: http://otomoto.pl/bmw-745-przebieg-1...C23645086.html
może ktoś był oglądał albo ktoś zna auto i jego historie ??
OCENA AUTA:
PLUSY;
- 745 - najlepszy chyba motor do tego auta
- białe kierunkowskazy tył /boki/ przód- wentylacja/grzanie/masaz w przednich fotelach
- lodówka - o ile jest i o ile działa
-drewienko w połysku
- 4 pokrętła od klimy
- soft close
- tv
- logic 7
- grzana kierownica
MINUSY;
- kolor tapicerki - jak dla mnie to najbrzydsza skóra jaka była chodzi o kolor,wymagajacy częstego czyszczenia
- rok produkcji - 2002 - czyli przed upgrade elektroniki
- czerwone autko na BC - czyli cos zepsute lub pominiete i nie wymienione - wzmozona uwaga!!!!
- funkcja odpalania silnika przyciskiem - a były wersje bez tego??? bzdura kompletna
- opis funkcji auta jakiś dziwny - tzn pisze tak jak by tylko ten egzemplarz to miał - a tak naprawde miały to wszystkie
OCENA KOŃCOWA AUTA:
Bardzo ładne autko,zadbane z mało realnym przebiegiem choc może znów dziadek z Wermahtu albo inny pan doktor z 1912r ale niech tam :)
wypasik całkiem spory, kolor autka tez niczego sobie
w skali od 1 do 10 dam 7
Na plus silnik i dość dobrze wyposażenie, o ile wszystko działa. Fajnie ze TV i L7, u mnie tego akurat brakuje. Na minus na pewno kolor karoserii i skóry.
Auto na pewno godne uwagi, przebieg wydaje się niemozliwy, ale skoro do potwierdzenia..
chyba większości przebieg wydaje się nie realny :p ale z tego co rozmawiałem przez telefon ze sprzedającym to miał trochę olewcze podejście do sprzedaży i powiedział że bez problemu można sobie wszystko sprawdzić na serwisie...
ADASIO trochę mnie zaniepokoiłeś tą czerwoną kontrolką, nie zauważyłem jej wcześniej, nie wiemy dlaczego ona może się palić ??
dobre wyposazenie, trudno znalezc lepsze w 745. Bardzo ladny kolor skory, ci ktorzy mowia ze brzydki to pewnie sami maja czarna i nigdy nie widzieli jasnej - po prostu dech zapiera. Czyszczenie raptem 1-2 razy do roku, przeciez prosto z kanalu nie wsiadacie do auta, a poza tym czarna tez trzeba czyscic! jesli usterka (czerwony samochodzik) nie jest bardzo powazna to zamykac oczy i brac za te pieniadze bo lepiej nie bedzie. co do standardowej wypowiedzi ktora pojawia sie cyklicznie na forum: to tylko ci co jezdza v12 moga mowic mi ze v8 jest najlepsze. Ponadto, nie kazdy siedzi i od razu rozkodowuje vin zeby zobaczyc wyposazenie, i nie kazdy wie ze takie auto zapala sie przyciskiem - nie kazdy potencjalny klient jest fanatykiem bmw sledzacym wszystkie ogloszenia na allegro i napierdzielajacym posty na forum. reklama dzwignia handlu.
Ładne auto! kolor tapicerki-rzecz gustu..żona ma taką w compakcie już około 2 lat (auto ma już 12 lat-przebieg 155tys)-jest czysta pachnąca i nic się z nią nie dzieje więc nie rozumiem czemu ma być gorsza w utrzymaniu od czarnej? przy wysokich przebiegach każda skóra podziękuje więc nie dziwota że czasami wyglądają jak szmaty ;) Ogólnie dla mnie e65 to troszkę nie dorobione 7er , kropką nad ' i ' jest e66 ;) Sylwetka longa zmienia się diametralnie-ale to tylko moje zdanie.
Dla ścisłości - nie miałem na myśli, ze kolor jest zły bo ciężko utrzymać, tylko po prostu mi się nie podoba estetycznie. Tyle.
Na pierwszy rzut oka auto bardzo zadbane.
Jak dla mnie kolor karoserii bardzo ciekawy bo niespotykany.
Patrzac na stan kierownicy i fotela kierowcy przebieg moze lecz nie musi byc autentyczny.
Biorac pod uwage wyzej opisane fakty + dobre wyposazenie i cene nie ma sie co zastanawiac tylko trzeba to auto ogladnac.
Z tego co widze na tylnej szybie jest zielony pas czyli szyby dookola klimakomfort.
W prawych tylnych drzwiach w klamce brakuje zaslepki na srubce - bylo cos rozkrecane.
Listwy wejsciowe obklejone folia carbon z powodu odpadania soft lakieru z tych elementow (bolaczka e65).
mam takie pytanie bo nie jestem pewny, czy po opisie wyposażenia który jest na aukcji mogę wnioskować że tylny podłokietnik wygląda tak:
http://zapodaj.net/a80dc80473cd4.jpg.html
W opisie nie ma nigdzie, że z tyłu siedzenia są komfortowe, i z wentylacją. Więc szczerze to nie sądzę.
tu jest coś wypomniane o kanapie - "funkcja kilkustopniowego podgrzewania foteli oraz kanapy z możliwością ustawiania własnych temperatur dla każdego ze stopni"
Fakt, ale o wentylacji kanapy oraz możliwości jej komfortowego nie ma nic. Więc to będzie taki podłokietnik:
http://imageshack.us/photo/my-images...mag0014jf.jpg/
a tak swoją drogą, wie ktoś co to jest "funkcja hotelowa" ?
wracając do palącej się kontrolki, czy to nie jest przypadkiem czerwona kontrolka informująca o nie zapiętych pasach ??
Przyczyn swiecenia czerwonej kontrolki moze byc wiele:
- awaria podzespolu
-niewymieniona na czas czesc
-niewymieniony olej
podpiecie pod komputer wyjasni sprawe a jak nie masz dostepu wejdz w tryb serwisowy i posprawdzaj co jest nie tak
auto moze byc tez zolte co oznacza np zblizajaca sie w niedlugim czasie np wymiane oleju w silniku
ale generalnie autko powino miec kolor zielony co oznacza ze z pojazdem i jego podzespolami jest wszystko Ok
@jakub
co do kolotu tapicerek to sprawa indywidualna ale czarna jest jak dla mnie najmniej klopptliwa w utrzymaniu i najmniej sie brudzi i ten brud widac a i kolor wg mnie czarny ladniej wyglada
funkcja hotelowa polega na tym ze w podlokietniku mamy przycisk uniemozliwiajacy otwarcie bagaznika przekrecamy go zamykamy schowek i oddajac auto boyowi hotelowemu ma on dostep do auta ale nie do schowka i nie do bagaznika
Myslisz o tej nad predkościomierzem? tak, ona jest od pasów. Ale my mówimy o tej na monitorze centralnym. U góry mniej więcej na środku. Słabo widać tym zdjęciu, ale jednak.
Dzieki adasio za wyjaśnienie hotelowej. Teraz sie zorientowalem, że też to mam :D
Z tym, jak kierowca hotelowy zna się na E65 to przecież wie gdzie w podłokietniku jest ten guzik..
edit: hah, ale przecież podłokietnik z przodu można zamknąć na kluczyk :D sprytne. teraz już wszystko jasne.
euro_tuned a na tym zdjęciu w lewym górnym rogu to co to za kontrolka nad prędkościomierzem ?? bo jest dokładnie w tym samym miejscu co w tej z Wrocławia
http://zapodaj.net/d0b38204752da.jpg.html
ok, to już wszystko jasne myślałem o tej nad prędkościomierzem :smile:
@ eruo tuned - hahahaha brawo
kontrolka od pasów jest nad predkościomierzem a od usterki na centralnym monitorze
Koledzy juz troszkę sie dowiedziałem na temat w/w auta a powiedzcie mi co z tym regulowana wysokość podwozia czy to jest problemowe bo czytałem że kosztowne w naprawie ?
Ogólnie do sprawdzenia jest wiele..sam nie wiem czy drugi raz skusił bym się na poszukiwanie e65/66- uszczelniacze akurat to najmniejszy problem. Dla mnie na + to : brak edc, soft close , key less go- nie kupię auta z tymi wynalazkami bo nie mam nerwów jak coś zaczyna marudzić a te rzeczy dają o sobie znać BARDZO często.
@ tedi - i co, byłeś, ogladałeś, kupiłeś??
Tak byłem kupiłem jest fajna choć pojawiły się pierwsze kwiatki wszystko działa ale jest to ale Jutro będę wiedział czy to jest wina aku czy delikatnie wtopiłem
Szczególne podziękowania dla kolegi , Bezi" (Tomek) za uprzejmość i poświęcony czas jak i miłe spotkanko na pewno będę sie starał odwdzięczyć za pomoc i to bardzo istotna ponoc. Mimo ze poznaliśmy się tu na forum to reagował jak ABW na moja prośbę telefoniczną.
Na ta chwilę aku naładowane i zbieram komunikaty brak ciśnienia w kole, problem z amortyzatorem zawieszenia, i kilka innych opisze z czasem jak ochłonę
Buma super wypasiona nigdy takich bajerów w samochodzie nie miałem może stąd mój zachwyt a i co ważne super zadbana jeśli chodzi o wnętrze jak na 10 lat pozdro Tedi
No to gratulację! Najlepiej od razu zakup sobie interfejs do bmw i chociaż Inpę to będziesz miał spokojną głowę w sprawdzaniu auta.
No akumulator nowy założony jak na razie jeżdżę odpala i nie krzyczy o prąd :)
Teraz tylko wywala mi błąd amortyzatora nie mam pojęcia o co biega i drugi błąd coś z ciśnieniem w kole. Kolejnym problemem co mnie bardziej martwi to jakieś piszczenie jak przejadę nim jakiś dystans i się zatrzymam to piszczy coś jak by w rodzaju paska a gdy dodam gazu cichnie :( dziś zdemontowałem osłony pod silnikiem jest ładnie sucho i o dziwo są oby dwa napinacze pasków nowe założone co sugerowało by że to nie paski piszczą. A dodam tylko tyle że jak auto zgaszę i ponownie odpalę to tego piszczenia nie ma :(
No i minęło już kilka dni zrobiłem ponad 600 km na nowym akumulatorze i zaskoczyło mnie to że od wymiany na nowy piszczenie o którym wspominałem znikło.
Tak że wyszło na to że alternator się męczył na starym akumulatorze i piszczał.
Wspólnymi siłami damy radę :D
No koledzy Jak wcześniej pisałem jestem super zadowolony zrobiłem moja zabawka już 1600 km grama oleju nie bierze i żadnych ubytków innych płynów eksploatacyjnych. Samochód super jazda nim to czysta poezja.
Natomiast podczas tych wyjazdów tu i tam to piszczenie powróciło jak bumerang ale bez żadnego strasu zatrzymałem auto maska w górę i nasłuc***e tu i tam patrze i szybka analiza opisywanych tu na naszym forum kopalnia wiedzy :D pierwsza rzecz jaka mi się przypomniała to te tajemnicze odmy.
Odkręcam korek wlewu oleju i dość mocno go zasysało ale i po otwarciu magiczne piszczenie znikło :p zakręcam wraca i mam tu jasną odpowiedź he he
Następnego dnia do ASO nowe dwie odmy czas jaki mi zajęło ich wymiany to 15 min i do teraz mam super pracujący silnik :)
koszt to 120 zł za oryginały .