http://www.autokrata.pl/artykul/pier...to-gallery-box
Wersja do druku
Czuje się bardzo dziwnie, Ale to dowód że koncern kierowany jest przez ludzi powstałych w winiku kaziroczych związków, Seria E39 wyraźnie to pokazuje kiedy bmw przestało być bmw E38 i E36 w miare jeszcze przypomniają to z czego bmw słyneło nowe modele nie przypomniają samochodu niemieckiego bardziej japońskie i wcale mnie nie dziwi napęd na P.. p . . Pidze.... i mnie to nie martwi bo dla mnie bmw po 1994 sie juz nie liczy. z wyjątkiem E38 i e46.. ONLY
Nie ma nad czym ubolewać,jeśli komuś się nie podoba przedni napęd to kupi inny model bmw.
Niezła teoria;) Mam nieco inne zdanie :D
A między nimi właśnie E39, swoja droga swoista przemiana E38>E39>E46
Co do przedniego napędu i tego 3 cylindrowego motoru to jednak porażka. Życzę koncernowi aby projekt "1 Series GT" okazał się klapą.
Jednak znając życie tak się nie stanie...
ManiacDrifting W 101% się z Tobą zgadzam :tea:
W tej chwili producenci stawiają na tzw. "downsizing" czyli z jak najmniejszego motoru wycisnąć jak największą moc,chodzi również o zmniejszenie wagi,mniejszego zużycia paliwa i przedewszystkim o cięcie kosztów,gdzieś ostatnio wyczytałem,że bmw będzie stopniowo wycofywać silniki sześciocylindrowe na rzecz czterocylindrowych z turbodoładowaniem w mniejszych modelach.Mnie osobiście nowe modele bmw się podobają i nie uważam,że prawdziwe bmw skończyło się na e39,ManiacDrifting rozumiem,że chciałbyś,żeby e30,e34 czy e32 produkowane były po dziś dzień w niezmienionej formie :) ?
Ford zrobił coś lepszego :D z 3-cylindrowego silnika 1-litrowego wycisnął 100 i 125 KM :D Są to najnowsze silniki EcoBoost. Ciekawe jak te silniczki długo wytrzymają haha :D
Tylko musimy wziąć pod uwagę, że takie zabiegi są celowe z jednego ważnego powodu: silnik z 4 garami i turbiną o mocy często grubo ponad 200 KM nigdy nie będzie miał takiej żywotności i bezawaryjności jak wolnossący R6 czy V8 - dla nas to minus a dla producenta sposób na podreperowanie budżetu.
Po pierwsze to akcyza zabija motoryzacje a po drugie to zabiegi czysto ekonomiczne, ludzie coraz mniej mają kasy na paliwożerne jednostki więc musieli coś z tym zrobić. A fakt że silniczek 1.4 turbo nie wytrzyma 200tyś to już inna historia. Kasa i zyski prezesów robią swoje. Miejmy tylko nadzieje że prawdziwi fani motoryzacji utrzymają prawdziwe modele samochodów naszej marki wiecznie żywe.
To, że nie wytrzyma 200 tys km to pikuś :D Ale te karoserie robione z cienkiej blachy jak papier i jej słaba antykorozja powoduje, że auto nie nadaje się już do jazdy a po 10 latach z samochodu będą okruszki :D
Heh... Co z tego że taki silnik nie wytrzyma 200t km? Myślisz że ktoś kupuje nowe bmw i będzie nim jeździł 10-15lat? Nie sądzę.Po drugie takiego silnika nie wybiera się po to by dostarczał sportowych emocji a raczej po to żeby troszkę sprawniej ruszyć ze świateł,bądź wyprzedzić na obwodnicy miasta.Wiadome że nikt takiego auta nie kupuje żeby robić trasy po 2-3t km
Sam samochód nie wygląda źle i jest typowo kobiecy więc dlaczego nie może być tam przedniego napędu. Przedni napęd jest dla dziewczynek i nasze kochane kobiety też muszą czymś jeździć. Ja bym dla siebie takiego auta nie kupił,ale np żonie?Dlaczego nie....
Jedyne do czego mam zastrzeżenia to tylko i wyłącznie nie zmieniona stylistyka.Każda seria F 1,3,5,6,7 są do siebie podobne w mniejszym lub większym stopniu.
Po czym sądzisz że BMW robi teraz słabą blacharkę?Ja np nie widziałem E90,E60 czy E65 która nosiła by jakieś ślady korozji.Mówię o autach bezwypadkowych.
Nie ma co przezywac, koniec swiata by był jakby FWD było od serii 3 w góre
Koniec świata i tak już nastąpił (wszystkie te dziwne hybrydy itp rozwiązania, więc to że seria 1 dostanie przedni napęd to już niemalże pikuś)
Niestety wszystkie te zwariowane normy emisji spalin również nie służa rozwojowi dużych wolnossących jednostek, ale ponoć za to dostaniemy czystsze powietrze... (pobożne życzenie przy takim stopniu skomplikowania)
Swiat dąży do zastąpienia paliw kopalnych i trzeba się z tym pogodzić a downsizing to tylko etap przejsciowy dla jednego pokolenia kierowców by iśc dalej w pełna elektrykę niestety.