Koledzy potrzebuję wypożyczyć blokady czy ma ktoś z was takie potrzebuje je na 1 dzień wszelkie koszta pokrywam również koszt wypożyczenia nowe kosztują 600 zł więc troszkę szkoda
Wersja do druku
Koledzy potrzebuję wypożyczyć blokady czy ma ktoś z was takie potrzebuje je na 1 dzień wszelkie koszta pokrywam również koszt wypożyczenia nowe kosztują 600 zł więc troszkę szkoda
Takie blokady są też pod linkiem poniżej.To jest producent a nie jakiś pośrednik.W BMW też można to kupić ,ale cena będzie masakryczna..
http://www.hcb-autotools.com/compone...d,26/vmcchk,1/
Za 600 zł kupisz tylko część niezbędnych narzędzi,albo ich jakość będzie nie satysfakcjonująca . Pod adresem,który podałem jest cały komplet i w dodatku b. wysokiej jakości. Kiedyś pytałem ich o cenę i ile dobrze pamiętam jest to $270 loco Tajwan.
Czy można ustawić wałki nie używając blokad ,czy maja one jakieś oznaczenia ? Myślałem nad tym zestawem
http://www.hazwerkpolska.sklepna5.pl...03-470-00.html
Bez blokad na poprawne ustawienie wałków nie ma żadnych szans. Tego zastawu nie znam,ale brak jest w nim co najmniej śruby napinającej "na sztywno" łańcuch rozrządu.Bez tego elementu prawidłowe ustawienie wałków jest niemożliwe.
Myślę jednak, że coś takiego zrobi każdy tokarz..
Jak ta śruba wygląda masz może zdjęcie poglądowe
Obejrzyj ten filmik.Tam to zobaczysz (5 minuta 30-ta sekunda)
http://www.youtube.com/watch?v=aQyNxs2Z0QM
Śrubę wkręca się w miejsce hydraulicznego napinacza łańcucha (w głowicy) ,Składa się ona z dwóch elementów.
Tuta j kolejny filmik poglądowy o tym, w jaki sposób prawidłowo powinno się wyjmować silnik z e65.Przy wycieku płynu chłodzącego (przez uszkodzone uszczelnienie rury biegnącej pośrodku bloku cylindrów) ta metoda jest najbardziej efektywna pod każdym względem.
http://www.youtube.com/watch?v=zNlw3...eature=related
Wielkie dzięki za filmik ,ale mam pytanko co ma na celu pierwsza część filmu ? sprawdzenie prawidłowo ustawienia wałków ? w drugiej części wał przestawiany jest dwukrotnie tak wygląda z filmiku ,ale w tym momencie blokad nie ma już na wałkach.
Ten filmik nie dokumentuje rzeczywistej naprawy silnika z użyciem blokad,ale jedynie pokazuje to do czego służą i gdzie się je zakłada.
Dzwoniłem do dilera bmw w Białymstoku ale takich blokad nie pożyczają trzeba być pracownikiem wtedy taka opcja istnieje.
Blokady kupione ,jeżeli ktoś będzie potrzebował to mogę wypożyczyć z racji tego że kosztowały 800 zł myślę że jakieś 150 zł za 1 auto będzie sprawiedliwe .Zapraszam w razie coś na PW
Pochwal się gdzie kupiłeś, napewno nie jednemu się przyda.
Zakupiłem w hurtowni auto-land zestaw nie taki jak na filmiku , ale porządnie wykonany i zupełnie spełniający swoje zadanie.Silniki n62 oraz n73
Możesz podać dokładniejsze namiary, hurtowni o tej nazwie jest kilka. Pytam bo potrzebuje namiary na blokady dla swojego mechanika, mam do zrobienia uszczelniacze w takim samym silniku jak Ty - 4.8 w BMW 750Li :)
A więc dogadamy się ja chcę troszkę odzyskać więc ci wypożyczę nawet na 1 tydzień kwotę podałem wyżej , szkoda wydawać taką kasę na jedno podejście ,jeżeli będziesz potrzebował to pisz,jestem w stanie dać ci to dopiero za około 1,5 tygodnia ,raczej tyle wytrzymasz ?
30s. szukania
http://www.auto-land.pl/index.php?mode=siecsprzedazy
A miejscowość znajdziesz w profilu Łukasza.
Tylko że ja nie chcę wypożyczać, blokady kupi mechanik bo i tak jak mówi pewnie mu się przydadzą w przyszłości, powiedział że jak znajdę w dobrej cenie to bierze.
Dzięki za namiary :)
ok daj mi 1,5 tygodnia i odsprzedam dla mechaniora zestaw nawet mi na rękę oddam ci to za przykładowo 550 zł ja pokryje koszt wysyłki ,jeżeli pasuje ci ta opcja to super,może uda się szybciej
no i pasuje
Odświeżam temat, gdyby ktoś chciał to mogę wypożyczyć blokady do silników n62, oraz urządzenie do demontażu sprężyn zaworowych.
Jak co to proszę pytać na PW
Witam
Odkurzę ponownie stary temat ;)
Czy ktoś może ma na sprzedaż lub jest zainteresowany wypożyczeniem blokad?
Pozdrawiam
charzun dzięki za inf ;)
Sa firmy ktore udostepniaja takie przyrzady za smieszne pieniadze.. Kaucje tylko trzeba wplacic..
Np. cos takiego:
http://gaz-tech.com/sklep/index.php?...du-bmw-n62-n73
podniosę temat...
1. Rozumiem że blokady zakładane na wałki są to jakby szablony ustalające czy wałki są w dobrej pozycji?
2. Jeżeli chodzi o wał: najpierw jest on ustawiany w pozycji "serwisowej" - aby wałki również się obróciły jak trzeba, a później? ...rozumiem że facet dokręca śrubę wału ...tzn najpierw pewnie z określoną siłą a później dociąga 60 stopni?
3. Powiedzcie po kiego grzyba wkręca się tę śrubę napinającą w miejsce napinacza??
Śruba w miejscu napinacza ,jest po to ,żeby napiąć łańcuch.
no to domyślam się, tylko dlaczego taka śruba?? Przecież równie dobrze można posiłkować się samym napinaczem...?
Napinacz,żeby działał prawidłowo potrzebuje ciśnienia oleju.Jeśli silnik jest /częściowo/ rozebrany to odpowiednie napięcie łańcucha trzeba wymusić właściwym momentem dokręcenia śruby.