Witam zaciekawiło mnie zdjęcie http://karvanoppa.kuvat.fi/kuvat/bmw....jpg.jpg/small wg. mnie to ktoś tu ostro jechał flexem, bo ja nie wyobrażam sobie innego sposobu aby tak opuścić e32 O_o
Wersja do druku
Witam zaciekawiło mnie zdjęcie http://karvanoppa.kuvat.fi/kuvat/bmw....jpg.jpg/small wg. mnie to ktoś tu ostro jechał flexem, bo ja nie wyobrażam sobie innego sposobu aby tak opuścić e32 O_o
Air ride :wub:
Myślę że dało by się jeszcze niżej :D
Muszę uzbierać kasy na przyszły sezon :D bo kumpel zrobił już 3 komplet na tył do siebie :p
Masz więcej fot tej bawary?? jak coś to podeślij mi link do tematu na priv :)
Air ride wyklucza szerokie koła.Wolę dobrze skręcony gwint;)!!
To E32 na pewno syczy ;)
http://www.youtube.com/watch?v=frM0pj82WnA
tu jest AR i schodzi na nim tyle co moja jest niżej na samych sprężynach ;p
Piotrek, zestaw zestawowi nierówny, nawet nie ma co próbować porównywać ;)
pewnie masz racje ;)
A co do home made'owych AR to ja jestem przeciwnikiem, robią u mnie w mieście takie rzeczy poduszki spod kabiny jakiejś 40 letniej rosysjskiej ciężarówki itp. do golfa I z 50 końmi pod maską to się nadaje ale dwutonową limuzyną z ponad 200 konnym silnikiem to bałbym się jeździć na takim czymś :/
Jeden 3komorowy miech "rubeny" ma nośność 750kg więc pomnóż to x4 i pomyśl czy nie utrzyma e32, a to też HomeMade :smile:
a co do gleby to ciężko e32 na podłużnicach położyć.Ja jak kiedyś mierzyłem itd. i wyjąłęm sprężyny to koło mi się w nadkolu zblokowało na 17":D Jak się założy mniejsze koło i ma się m30 to zostaje jeszcze miska olejowa ale nie jestem pewny na 100% :D
Fajnie, szkoda że nie bawią mnie poduszki.
Zaje**scie usiadła :) ja meush czekam na foty tej e34 :) mnie kręci i gwint i AR :)
No chyba nie :D
Dlaczego air miałby wykluczać szerokie felgi bo nie mogę zrozumieć? Mógłbyś mieć nawet i 15 cali szerokości i w czym ten air przeszkadza?
Chodzi Ci chyba o spasowanie, wiadomo jak na feldze będzie jakiś balon to się nie zmieści :) Ale i na to są sposoby, wiadomo że bez naciągów na jakiejś szerokie gleby by nie było.
http://img837.imageshack.us/img837/4...2769874249.jpg
No tak dzisiaj 10 to nie szeroko ale 11 to już tak :p
To już od ET chyba zależy.
Jak się to zrobi z głową to nie ma stresu, zresztą Maciek napisał o Michach.
Wiadomo plusy i minusy jak we wszystkim:D
Jeżeli chodzi o glebę to air wygrywa ze wszystkim nawet z gwintami, co do właściwości jezdnych to wiadomo nigdy nie będzie tak sztywny jak gwint. Dla mnie to akurat + gdybym miał iść w naprawdę hardkorową glebę to poszedł bym w air żeby komfortu coś zostało. I chyba najważniejsze że homemade air nie będzie dużo droższy niż dobrej jakości gwint z regulacją twardości i wysokości :)
Spoko jak tylko kumpel to poskłada to Ci podeśle fotkę.
Ja mam 10J i ET15 i stanowczo za wysokie to ET jest. To nie tak bo może źle się wyraziłem. AR wyklucza german style.Koło musi wystawać za obrys auta a jak wtedy chcesz go opuścić? Gwint uważam że będzie lepszy.
No przecież wkleiłem fotkę e30 :)
Wystaje koło przecież.
Bardzo nie chciałem tego tu wklejać ale może to w końcu rozwieje wątpliwości.
http://img213.imageshack.us/img213/5...01600x1200.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/2...71600x1200.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/1056/putiil.jpg
Koła mu wystają :p
Dla mnie german, dalej będę obstawiał że na air można :)
Dżuda, airride to nie tylko samochody, które leżą na brzuchu, i w których z oczywistych powodów nie sposób założyć szerokich, wystających poza obrys kół. Zauważ, że już w tej E32 z JP, którą wkleił Piotrek, dałoby się na luzaku założyć 10+12" ;-) Cała kwestia sprowadza się do ZGRANIA zawiasu, koła i błotnika. I tak jak w gwincie - airride możesz wyregulować (w fazie "produkcji") żeby opuszczał ci się 40mm albo 140mm. Co kto lubi :]
EDIT:
German Style i airride wykluczają się, więc ta E34 nie jest i nie będzie utrzymana w stylu GS.
Wiem że teraz odbiegnę od tematu za co od razu przepraszam.
W takim razie co to jest za styl??
Chyba ma być ciemno, nisko i szeroko? Czy musi być też tak twardo żeby kręgosłup łamało i jeździć się nie dało?
Takie szpiegowskie foto
http://img849.imageshack.us/img849/3433/imagehjd.jpg
http://img208.imageshack.us/img208/8325/imageqtv.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/9254/imageirr.jpg
Jak to nie jest german to ja :noidea:
Skoro nie wiesz dlaczego to nie jest german to musisz jeszcze trochę posiedzieć w temacie tuningu aut ;-)
Dla ułatwienia podpowiem żebyś dogłębnie przeanalizował skąd pochodzi German Style oraz skąd przybyła do nas moda na airride. Powinno Ci to wiele wyjaśnić.
Nie denerwuj się, tylko doczytaj drugą część cytowanego posta i pewne wnioski nasuną się same ;)
jak dla mnie to auto z foto z pierwszego postu w tym temacie wygląda pokracznie. Co za duzo to niezdrowo. Moim zdaniem w e32 Obnizenie w granicach 60-80mm jest w sam raz.
tez się wtrące, AR ma plusy i minusy tak samo jak i gwint czy seria, nie można jednoznacznie powiedziec że ten rodzaj zawiasu jest najlepszy i już. Seria jest zajebiście wygodna, gwint klej się drogi jak po*ebany, a przy AR mamy mozliwośc regulacji wysokości, także wszelkie rozważania co jest lepsze sa dla mnie bezcelowe ;)
Nie muszę nikogo pytać, jest twardo na maksymalnym opuszczeniu jak i maksymalnym podniesieniu.
Ale co to ma do rzeczy jak auto leży na ziemi?? Jak je trochę podniesiesz do jazdy ale tak żeby dalej było nisko jest bardzo przyjemnie w czasie jazdy i plomby nie wypadają.
Zawsze będą są zwolennicy i przeciwnicy :D
Dokładnie zawsze są plusy i minusy :)
Tuczi nie dyskutuje już z Tobą bo usilnie próbujesz ze mnie zrobić jakiegoś totalnego amatora który nie ma pojęcia o niczym...
Jak kiedyś będę "tuningował" 7 to odezwę się do Ciebie na pewno mi podpowiesz co i jak :)
ps. Nie napisałeś mi dalej w jakim stylu jest e34 Kamila a ja przecież jestem zielony.
Dla mnie na AR grubiej niż na gwincie.
Pozdro
http://imagesload.net/img/511.jpg
e32 Franka z syndykatu. DynaTech M1 18" na 9.5 i 11.5
Zawias weitec i to chyba nawet nie gwint;)
Na tej focie już na gwincie, gadałem z nim, ale zaczynał bez gwintu i wcale nie była wiele wyżej :D
Auto Franka jest przekozackie, ale albo musi byc meeeeega twarde albo koła obcierają na najmniejszych nierównościach, albo jedno i drugie heh ;p
Na skręconym gwincie obcierają...
obie miski :D
Lubię niskie e32 ale na tym zdjęciu już jest przesyt formy nad treścią...ale to tylko moje zdanie