-
[mechanika] 735 dymi
witam mam 735 z 97r ostatnio zauwazylem po odpaleniu strasznie zadymila,szczegolnie z kominu od strony kierowcy i przy okazji bardzo nierowno chodzi.czasami jej przechodzi ale np dzisiaj rano po odpaleniu chmura a pozniej spokoj ale po przejechaniu ok 15 km patrze wlusterku a za mna mgla.dodam ze auto jest w gazie kme diego,jeszcze jedno juz od dluzszego czasu sa problemy z porannym odpaleniem na pewno nie chodzi wowczas na wszystkie gary...ciekawe co mnie czeka moze uszczelka pod glowica? pare miesiecy temu robilem jedna i auto chodzilo idealnie ale krotko ok 2 tyg a pozniej coraz slabsza i skrzynia z czasem coraz bardziej szarpie...
-
Sprawdź stan oleju. I dno korka wlewu oleju, czy nie ma osadu.
-
oleju troche powyzej min a osadu zadnego nie widac
-
Nie ma ubytku oleju?
A jaki masz przebieg?
-
przebieg mam ok 150 tys wg licznika...pies wie jaki jest naprawde.czy to moze byc odma?a co do zuzycia oleju to ok 1l od wymiany do wymiany,dodam ze moje problemy z porannym odpalaniem i nierowna praca silnika trwaja juz od zeszlego roku..a w okolicy dobrych mechanikow brak
-
jakiego koloru dym?
Biały, niebieski, czarny? Czy ubywa jakiegokolwiek płynu eksploatacyjnego?
-
raczej niebieskawo wiec to chyba olej...
-
separator oleju lub uszczelniacze zaworowe?! Koniecznie w tej kolejnosci... Jak na niebiesko to oliwa.
-
W pierwszej kolejności kompresja..
-
Dokladnie. Kompresja, proba olejowa (jesli trzeba), separator oleju, uszczelniacze zaworowe. Taka kolejnosc. Szkoda ze jak robiles glowice, to nie zrobiles drugiej. Jedno rozbieranie...
-
robilem tylko jedna gdyz tylko w jednej poszla uszczelka i to w taki sposob ze wydmuchiwalo olej na zewnatrz...moj mechanik wzial za robote 1200zl!!!!+koszty uszczelek ,regeneracja glowicy=ok 2500zl
-
Pamiętaj, że głowice widlaste robi się parami. Wymiana świec, kabli WN, i innego osprzętu zawsze PARAMI. I tutaj nie tylko biega o jedno rozbieranie.. Skoro jedna część silnika pracuje słabiej - druga pracuje za nią i szybciej się zużywa. Tym samym i tak czeka Ciebie robota obu stron...
-
Jesli zakopcila od strony kierowcy to pewnie robiles prawa glowice? Jesli tak - czeka Cie i lewa. Oczywiscie Kafarek - masz racje.
-
jednak kopci z obydwu rur...na dodatek dzis znowu cos sie zjeb....o nie chce zejsc z obrotow i trzyma ok 5000obr/min