http://allegro.pl/bmw-730i-v8-super-...048109843.html
http://allegro.pl/bmw-e32-740-il-i2047374163.html
Ceny jak za na prawdę dobre E32.
Moim zdaniem bardziej przekonująca jest 3.0 ale long to long... A jakie jest wasze zdanie?
Wersja do druku
http://allegro.pl/bmw-730i-v8-super-...048109843.html
http://allegro.pl/bmw-e32-740-il-i2047374163.html
Ceny jak za na prawdę dobre E32.
Moim zdaniem bardziej przekonująca jest 3.0 ale long to long... A jakie jest wasze zdanie?
Obie piękne :) ciężki wybór... trochę bardziej przemawia do mnie 3.0 ze względu na kolor i dlatego, że sam posiadam 3.0 V8 :D
obie automat, więc wybrałbym 740iL.
co do stanu to ze zdjęć widać że bordowa bardziej uszanowana. Obie mają ESP hahahah
nie jeden z forum przekonał się, że zdjecia przedstawiają to co kupujący chce zobaczyć, a faktycznie daleko odbiegają od nich.
IL'a widzielismy na spocie bmw-klub w pruszkowie około kwietnia zeszłego roku razem z Brabusem i auto (przynajmniej wtedy) prezentowało się naprawdę zacnie. Nie wiem jak wygląda teraz, ale jeśli jest w takim samym stanie jak było to śmiało można się wybrać jeśli ktoś jest nim zainteresowany.
EDIT:
Auto do obejrzenia w woj. opolskim, a więc na pewno od czasu jak ją oglądaliśmy zmieniło właściciela...
W zielonej malowane zderzaki i felgi, ale jak jest w takim stanie na jaki wygląda to dobra cena za nią.
Gdy wcześniej stał ten Long na Allegro cena oscylowała w granicach 15000-16000 zł a tu chyba jest promocja :-)
No zdjęcia raczej nieaktualne bo jeszcze z Wawki. Może jest coś na rzeczy faktycznie ;-|
Zaopiekowałbym się tym longiem :]
Tylko co autor miał na myśli malując felgi na taki kolor :faint:
Ta 3.0 była w sieci kilka miesięcy temu - to samo ogłoszenie. Stała wtedy chyba za 14 tys. I zniknęła zanim zdążyłem zadzwonić.
Spróbuję się umówić na weekend obadać temat organoleptycznie.
Zdecydowanie ta zielona,zderzaki w czarny mat,koła zmienić i wózek konkret
a tak ogolnie to rozumiem, że ta pierwsza nie jest jakąś "legendą internetu" co jest online od kilku miesięcy? bo umówiłem się na oglądanie :)
na ten moment co się nie zgadza:
- ma tempomat (popsuty) wg vin nie powinno go być
- nie ma oznaczenia modelu (j.w - powinno być)
- no i dokładka na dole z przodu od V12
poza tym wydaje się ok. coprawda szare skóry to chyba najgorszy kolor, ale za to druga strona medalu - żadko spotykane. lampy sie przywróci do oryginału i reszta wydaje się "z potencjałem".
znalazłem też to auto na niemieckim forum w 2008 roku - poprzedni właściciel, wymieniał chyba silnik (ale tutaj nie jestem pewny, bo niemiecki slabo znam, a koles mieszał w postach 3 samochody z V8 - tą 730, 740 i 530). na pewno miał jakieś problemy z pracą silnika, i wymieniał po kolei lambdy, przepływki itp. niestety pojawił się na forum po zakupie 740, tuż przed sprzedażątej 730. takze o tym aucie prawie nic nie ma.
ok po ogledzinach. najważniejsze:
1. buda (wszystkie drzwi (poza kierowcy) spuchnięte na dole - ruda, wlew paliwa, i obtarcie opodal przy zderzaku (na zdjęciu widać jeszcze przed odpryskiem lakieru, 2 małe oniska na szyberdachu, lewy przedni błotnik - bez rdzy ale lakier odchodzi pod śrubami, był lakierowany, tylna klapa tez). poza tym 2 wgniotki na tylnej klapie (widac na fotach) i 1 na masce + kilka odprysków.
2. szyba przednia z 2 małymi odpryskami
3. przy ok 80-90 wibracje (nie wiem czy koła, czy wał)
pozytywy
4. silnik po odpaleniu trochę popiszczał (któraś rolka/pasek), ale ucichlo po minucie, chodzi ładnie
5. skrzynia - ok (na podstawie naprawde krótkiej - zbyt krótkiej przejażdzki)
6. wnętrze - niepicowane, w dobrym stanie
właściciel auto ma od pol roku i generalnie z kontekstu wynika ze nie jezdzi, zrobił tylko klime.
remont silnika miał zrobić poprzedni właściciel (człowiek z warsztatu z raszyna).
takze mało konkretów i wiedzy o historii auta.
nie widziałem od spodu, potrzebna dłuższa jazda próbna (zrobiliśmy rundkę, ale na letnich i w fatalnych warunkach).
IMHO - warte zainteresowania, ale tylko za "rynkową" cenę. i może ja jestem zbyt wymagający - ale super stan wyobrażam sobie troche inaczej.