-
Pilot - nie łączy!
Witam.
Mój problem wygląda następująco - pilot, kluczyk czasem mi nie łączy, nie otwiera, nie zamyka drzwi, choć czasem jest sprawny, w zależności jaki ma kaprys.
Normalnie stwierdziłbym że bateria mu pada, ale z tego co mi wiadomo to baterie ma wbudowaną którą się ładuje sama podczas jazdy. C
o prawda robię krótkie odcinki codziennie po mieście, ale myślę ze nie potrzeba mu wiele aby się podładować. Prędzej myślę że możę coś nie łączy - TYLKO CO?
Jaka może być przyczyna i gdzie taką usterkę usunąć?
-
Z tego co wiem to nie każda wersja miała ładowany akumulatorek. A nawet jeśli takowy masz, to możliwe że po prostu wyzionął ducha, taka ładująca się bateria też przecież może.
-
miałem podobny problem a był spowodowany upadkiem "klucza" ...oddałem do elektronika ...koszt 120 zł
-
Klucz w wersji bez comfort access jest nierozbieralny i pomimo tego ze aku ktory w nim siedzi sie laduje podczas jazdy to tez moze w koncu odmowic posluszenstwa.
Bierz zapasowy lub kup nowego pilota, na dzien dzisiejszy to koszt ok. 740 zlotych (sam pilot, bez comfort access) zaprogramowany juz pod twoje auto, naturalnie oryginalny BMW prosto z Monachium, w razie zainteresowania pisz PW.
-
a u mnie po podobnej akcji i objawach styk był odlutowany
-
fakt nierozbieralny ale " rozebrał" i złożył :) Postarał się i wygląda idealnie :) Miałem dwa "klucze" do zrobienia więc różnica spora, bo aż 2 tyśiaki więcej byłoby.
-
U mnie chyba również jest coś ze stykami, ewidentnie co ze stykami ponieważ tak jak mówię, czasem łapie, czasem nie. Choć co prawda to prawda bo raz na dziesięć razy złapie.
Macie jakiegoś takiego elektryka z Krakowa lub okolic kto by się na tym znał i zrobiłby po kosztach?
-
-
Przyczyną może być całkiem coś innego. Mógł padnąć odbiornik lub jakaś antena TAK JAK U MNIE, która łapie sygnał z pilota. W moim przypadku pilot zaczął coraz to słabiej działać, często nie łapał aż w końcu przestał w ogóle działać. Jeśli podczas jazdy lub odpalania silnika nie wyświetla Ci się na monitorze lub między zegarami komunikat o słabej baterii w kluczyku, prawdopodobnie przyczyna nie leży w kluczyku tylko w antenach/odbiornikach. Naprawa? Rozebranie połowy samochodu, deskę rozdzielczą i okolice tylnej półki aby wymienić te podzespoły.
-
Jak najbardziej się z Tobą zgadzam, to jest auto przepełnione elektroniką, i wszystko może być przyczyną.
Ale mimo wszystko zacznę od wymiany baterii :)
-
Jeszcze kilka pytań. Masz jeden kluczyk czy więcej? Bo jeśli żaden kluczyk nie łapie to już wiesz że przyczyną nie jest pilot, tylko problem jest z antenami w samochodzie. Po drugie to czy masz wersję z dostępem komfortowym- Comfort Access? Jeśli tak to rzeczywiście można wymienić bateryjkę w pilocie. Jeśli nie to nic nie zrobisz, tylko nowy pilot- cena ok 750zł w ASO. Oczywiście możesz się bawić w otwieranie kluczyka "na chama", ale nie wiem czy potem będzie to działać to jak ma działać, a pilot na pewno straci na estetyce.
-
Nie mam CA, a pilot niestety posiadam tylko jeden.
Coś z pewnością będę musiał z tym zrobić, ale narazie raz łapie raz nie, jak nie łapie to otwieram kluczykiem normalnie.
-
Jeżeli nie masz CA i do tego tylko jeden pilot to nie ryzykowałbym z jego otwieraniem, bo może się później okazać że coś uszkodzisz i nie dość że nie otworzysz samochodu to jeszcze go nie odpalisz.
-
Sorry że odgrzewam kotleta ale nie che zakładać nowego tematu.
Jeden z pilotów nagle przestał otwierać samochód, zamykanie auta, bagażnik działa, drugi pilot działa bez żadnego problemu.Jakies pomysły?
Pozdrawiam
-
Mam to samo. Bateria do wymiany. Jest na tyle padnięta, że się już nie ładuje.
Na eBay bateria 10EUR. Na YT jest masa filmików jak ją wlutować. Pisałem do jednego z gości, co to robił - odpisał, że pilot się nie rozkodował podczas przekładania akumulatorka.
Polecam też link: http://7er.pl/showthread.php?t=15670