-
kontrolka abs
Witam wszystkich,mam problem z abs-em, gdy przyspieszam do prędkości 140km/h, a później odpuszczam gaz to przy prędkości 110-100 km/h zapala mi się kontrolka abs. Jak zacznę delikatnie hamować to kontrolka nie zapala się. Po wyłączeniu silnika kontrolka znika. Mam pytanie czy jak kontrolka się świeci (na włączonym silniku) komputer wychwyci czy to któryś z czujników, a może jeszcze coś innego ???
-
no po podpieciu do kompa bedziesz wiedzial co jest grane, pewnie ktorys czujnik wariuje bardzo mozliwe ze przeczyszczenie styku i zebatki rozwiaze problem.
-
abs
Właśnie odebrałem auto po czyszczeniu pierścieni, do tylnich był dostęp ,a do przednich nie. Z tylu udało się przeczyścić ale przednie tylko przedmuchać kompresorem ,ale dalej problem zostaje . Z tego co dostałem informacje to pierścienie są już skorodowane . Zapytam się znajomego od diagnostyki czy da rade sprawdzić z którego kola idzie błąd ,żeby nie wymieniać wszystkich piast. Dam znać co mi podpowie diagnostyka żeby przydała się wszystkim, dzięki bardzo za odpowiedz. Pozdrawiam
-
jedz niech ktos podepnie ci pod kompa i bedziesz wiedzial w ktorym kole blad wyskakuje bo moze byc to wina czujnika. To czyszczenie sam mogles zrobic i od razu koncowki czujnikow oczyscic.
-
a czym diagnozowac abs w e32?
-
Witam, byłem u diagnosty ,czujniki są sprawne, ponownie oczyściłem pierścienie i czujniki ,a problem dalej pozostaje, co jeszcze pozostaje sprawdzić?
-
Jakie były błędy?
Czy ktoś co diagnozował przejechał się z kompem i obserwował prędkość z poszczególnych kół w tych warunkach co kontrolka się zapala?
Jak nie to zmień diagnostę.
Może być problem z łożyskiem. Jak ktoś nie ma kompa dobrego to zostaje oscyloskop i porównywanie sygnału z drugiego koła na osi ale koniecznie w czasie jazdy.
-
przekaznik od ABS sprawfz moze ma zimne luty
-
Błąd który został odczytany to 24 Wrong pulse gear at one wheel. Były robione pomiary poszczególnych kół i wyniki wyszły w normie. Ten przekaźnik jest przy pompie abs-u???
-
Witam, problemem były opony z tyłu które miały większy profil. Pozdrawiam
-
To dobrze, ze kolejny temat jest wyjasniony.... Niestety nie wszyscy napisza, co byla przyczyna usterki.
Pozdrowienia....
-
witam odswieze temat bo mam podobny problem , napisales ze problemem byl zly profil opon? a mozesz to wyjasnic dlaczego?
-
Różna średnica koła to różna prędkość odczytywana przez abs. Kilka kilometrów różnicy i wystarczy na zapalenie kontrolki. ABS kontroluje prędkość poszczególnych kół na bieżąco. Ciekawe co byś sobie pomyślał jak jedna noga by szła o 1,5 kroku więcej od druiej. Tu nie ma miejsca na kompromisy. Albo jest ok albo ma nie być abs'u w cale. Bezpieczeństwo.
-
A to moze mi ten abs i te zegary wariowaly przez te duze kola bo w sumie teraz praktycznier caly czas dziala predkosciomierz po zmianie kol na zime z 20 na 16 cali...