-
Na co zwrócic uwagę
Witam
Ponieważ nie mam doświadczenia z gazem a już umówiłem się z gazownikiem na montaż w środę i w czwartek mam odbiór chciałem was prosić o rady na co powinienem zwrócić uwagę przy odbiorze samochodu żeby upewnić się, że gaz był dobrze zamontowany.
Czy można jakoś (oprócz jazdy) sprawdzić w prosty sposób czy wszystko jest ok zanim odbiorę?
-
Przede wszystkim pilnuj aby kolektor był zdjęty przy nawiercaniu oraz wężyki od wtrysków były wszystkie jednakowej długości.
Napisz jeszcze co będzie zakładane.
http://chomikuj.pl/Adrian1031/Dokumenty
Ściągnij sobie plik i poczytaj w min jest wszystko opisane co i jak.
-
Ważna sprawa u Ciebie to 2 reduktor,y jakakolwiek konfiguracja z 1 to będzie porażka, miedź 8 mm albo faro 13, wtryskiwacze Hana albo lepsze,valteki, magic jety omvle i inne dziadostwo odpada, jednostka sterująca stag300plus.
-
Więc tak, będę miał taki zestaw:
2 reduktory zavoli S
sterownik stag 300 plus
miedż fi8
wtryski hana 2000 zielone
Butla PODOBNO 80l się nie zmiescila- czy to możliwe? gośc będzie zakładał moją stara niestety tylko 45l :/ ale przy najbliższej okazji zmienie na większa...
-
80 mieści się tylko trzeba użyć młotka hehe, ja mam 80 l, wielu forumowiczów też. Konfiguracja ok.
-
Zmiana planów... Gazownik zakłada mi wtryski hana 2000 NIEBIESKIE. Mówił że są lepsze od tych zielonych. Co wy na to?
PS: Gdzie jest najlepsze miejsce żeby dać 2 reduktory?
-
To nie jest kwestia lepsze gorsze tylko chodzi o ich rezystancję. Druga rzecz to z tego co pamiętam hany są zielone, czerwone i czarne o niebieskich nie słyszałem ani nie widziałem.
-
Ja znalazłem jakiś "niebieski"
http://allegro.pl/wtryskiwacz-hana-h...508389109.html
A o co chodzi z ich "rezystencją"?
-
Wtryskiwacz ma w sobie cewkę która ma daną rezystancję (opór).
A co do niebieskich to nie wiem czy nie za mocne 40-60KM a one nie mają dysz do rozwiercenia. Może być tak że na wolnych będzie zalewać, ale to zależne od ciśnienia jakie będzie.
-