Jak do diabła gość zrobił takie coś ?!?
http://www.youtube.com/watch?v=ofiVK...eature=related
Wersja do druku
Jak do diabła gość zrobił takie coś ?!?
http://www.youtube.com/watch?v=ofiVK...eature=related
Wyproznil czesc tlumika w ktorej znajduje sie klapka na podcisnienie.
Podlaczajac klapke do niezaleznego mechanizmu podcisnieniowego mozna otwierac lub zamykac oprozniony tlumik ze srodka pojazdu.
Rozwiazanie nie jest idelane poniewaz przy wyzszych obrotach dwie czesci tlumika powinny byc caly czas otwarte.
mozna rowniez kupic zestawy ktore otwieraja "wydech" hmm moze zle sie wyrazam, ale kiedys cos takiego widzialem, przycisk w aucie, i nagle robi sie wieki ryk:D
Pontiac GTO miał coś podobnego montowane, przycisk był w okolicach dźwigni zmiany biegów
mitsubishi 3000Gt też miało przycisk od wydechu :D
ciekawe czy coś takiego jest do dostania w Polsce i za ile
w gruncie rzeczy to chyba wystarczyłby jakiś zawór zamontowany przed tłumikami który puszczałby spaliny przez lub omijając tłumik
Na rodzimym podwórku zdarzają się takie przeróbki, ale raczej garażowe chociażby np polonez atu plus v6 nitro;) ścigał się na 1/4 mili miał drugi boczny wydech z rury od jelcza:)
Brzmi to niesamowicie...
Wiadomo, to limuzyna, ale takie 745i które ma silnik z takim potencjałem czyli V8, powinno Sobie tak mruczeć w standardzie :D
Rzecz jasna bez przesady, kultura musi być zachowana, np. jak w S 55/63/65 AMG czy S8... limuzyny, ale dźwięk mają kosmiczny po prostu.
Nie chce zakładać nowego tematu, a mam pytanie odnośnie wydechu w 745i...
U mnie w aucie "dymek" leci tylko z jednej końcówki (lewej strony), a z drugiej zaś nie, u was też tak jest? Tak właśnie być powinno?
Więc pewnie tak być powinno właśnie, mam nadzieje ;)
Na wolnych obrotach powinno isc z jednej.
Na wyzszych powinna otwierac sie klapka sterowana pod cisnieniem i powinno isc z dwoch.
Jezeli sie nie otwiera to znaczy ze moze byc zablokowana / podrdzewiala.
Mozna to sprawdzic najlepiej na podnosniku ruszajac klapka w wydechu np. srubokretem.
U mnie klapka byla skorodowana i system nie dzialal.
Otworzylem ja na stale.
Dzwiek samochodu na wolnych obrotach jest lekko agresywniejszy, samochod jakby lepiej przyspieszal.
Prosta sprawa, wystarczy zdjąć wężyk podciśnienia który idzie obok tłumików (zaślepić go na wszelki wypadek śrubką). Dźwięk znacznie przyjemniejszy a co do osiągów to moim zdaniem jest znaczna poprawa i to nie tylko moje odczucia. Wcześniej jak przyspieszałem od 0 to było czuć że wciska w fotel itd, teraz w trakcje przyspieszania błędnik mi wariuje aż mi się na mdłości zbiera. Zaznaczam że takie same odczucia mają osoby które jeździły przed modyfikacją i jak spróbowały po modyfikacji, osoby te nie wiedziały o zdjętym wężyku :-) ale każdy zapytał co zrobiłem w samochodzie że się lepiej zbiera
w moim 745 też był zaślepiony ten wężyk ja postanowiłem to uruchomić okazało sie że klapka zapiekła sie przez okres ktury nie działała musiałem wyćiągac cały wydech i podgrzać palnikiem więc ni polecam odłączania tego wężyka dobrze jest czasami pśiknąć smarem miedzianym
otworzyłem w swoim aucie te klapke na stale. czy ten wezyk trzeba zaslepic? czy moze on sobie po prostu wisiec. U mnie dzwiek niewiele sie zmienil, roznica jest subtelna i wyczuwalna jedynie na biegu jałowym. Nie zauważyłem poprawy osiągów ale może dlatego że nigdy nie cisne gazu do oporu bo i tak juz to jeździ wystarczająco szybko.
http://www.youtube.com/watch?v=TRTPPNPsXZY u nas tego nie ma ale jakaś mądra głowa by to poskładała ;D
Witam panowie. Chce troche wydobyc dzwieku z e65 v8 benzyna . Zastanawiam sie nad wycieciem ktoregos z tlumikow (koncowy, srodkowy, lub te dwa malutkie). Ktos cos takiego robil ?. Dodam, ze auto nie jest uzywane na co dzien. Jest raczej weekendowa zabawka wiec glosny dzwiek nie bedzie mnie meczyl ;)
W jednej z tylnych rur jest własnie klapka na podciśnienie, szczerze to nie wiem po co :D
Przy nagłym dodaniu gazu otwiera sie i uwalnia szybciej spaliny. Jest wtedy trochę głośniej i bardziej basowo. Z autopsji wiem ze w prawie wszystkich E65 jest ona zapieczona w pozycji zamkniętej.
U mnie była w pozycji otwartej. Ale już jest jak trzeba :)
Panowie wycielem w swojej 745i cały końcowy wydech. Dźwięk piękny ale chciałbym go troche, że tak powiem wygładzić. Polecicie jakiś wydech końcowy przelotowy-sportowy ?
Jak ja czytam takie rzeczy to mnie śmiech ogarnia. ( z całym szacunkiem )
miro, ja rowniez to powiem z calym szacunkiem ale jesli nie masz nic do powiedzenia w temacie TO...mysle,ze wiesz co mam na mysli. Rajcuje mnie glosne v8 i tyle. Kazdy ma swoj fetysz
Tez uważam, że do 7 głośny dźwięk i widoczne tylne kominy nie pasują, ale każdy jak lubi tak mieć powinien. Ja lubię taki rasowy dźwięk, ale posłuchać jak np auto stoi koło mnie, bo podczas jazdy to uciążliwe, chyba że w M3 tudzież M5 :)
Co do rozwiązania w postaci wycinania tłumików to nie uważam aby było ono dobrą metodą :)
To nie te czasy,żeby tak kaleczyć auto wydechami ze zderzaka.Dobry zawias + dobre koło do e65 i bedzie super.Ale jak sie nie ma miedzi to się tnie fabryczne zderzaki,żeby szpan był.Jeszcze lotka na klape,V8 i panny będą się pchły pod remizą.Takie moje zdanie.Aa więcej niklu jeszcze........
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Jaro5 oszalales ze bym zderzak cial albo, ze chce koncowki wydechu wywalic przed zderzak. Proste, ze to wiocha. Wstawilem w miejsce dwoch fabrycznych dwa orginalne magnflow. Sa schowane jak fabryczne w tej wnece pod zderzakiem. Ja tam polecam jako do weekendowej zabawki. Mam uzywki magnaflow z kwasowki i mimo, ze sa z 2012r to troche cifa i sa jak nowki ;D
Masz link jak to gada?
Pozdrawiam :smokin:
http://www.smithmotorworks.com/media...8Medium%29.JPG
~źródło: http://www.smithmotorworks.com
Alpiny czy serii M nie trzeba ciąć.Bo ma tak fabrycznie.Ale dobrze że kolega tylko dzwięk chce poprawić.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Panowie jaki ma wymiar rura w e65 która ma przed sobą klapkę ? Chodzi mi o ten kawałek rury który wystaje z puchy prawej