Witam
Czy takie coś dałoby radę w E32:
http://allegro.pl/bmw-5-e34-525i-24v...478656552.html
czy ktoś orientuje się jaka jest średnica rur w E34?
Sorki... tam jest napisane 50 mm. Czyli to co w E32.
Pozdrawiam
Wersja do druku
Witam
Czy takie coś dałoby radę w E32:
http://allegro.pl/bmw-5-e34-525i-24v...478656552.html
czy ktoś orientuje się jaka jest średnica rur w E34?
Sorki... tam jest napisane 50 mm. Czyli to co w E32.
Pozdrawiam
Kolega mój do e36 kupuje co rok taki wydech.Mówiłem mu nie raz żeby kupić dobrą używkę to miał by spokój.Po prostu "oblatuje" po jakimś czasie.Generalnie po samym założeniu jest cicho,ale tak jak mówię-nie na długo
czy kolega dużo jeździ? Czy takie kiepskie te wydechy? Rok temu dokładanie łatałem wydech na rurach które są tego producenta co producent stali na ten wydech i nic nie przegniło... ale tłumik to bardziej skomplikowany element niż rurka :(
A co do używek to ja kupiłem raz jedną i już po 3 miesiącach było dużo głośniej. A po roku trzeba było zrobić dość duży "remont", po 3 latach naprawę całości a teraz zaś jest źle... A czy tłumik środkowy od E38 4.0 by nie podszedł? Nie jest to aż takie szerokie.
http://img19.allegroimg.pl/photos/or.../18/1462171804
A czy nie jest tak że tanie nowe tłumiki są robione z pojedynczej blachy a te oryginały są kilkuwarstwowe?
no to jaki masz wydech? Oglądałem rożne używki ale żadna nie była ładna. Czy polecasz kupić tłumik z ASO? A co do adaptacji z E38 to chodzi mi tylko o środkowy, czy ktoś ma wymiary tego? Bo moim zdaniem nie odbiegają aż tak bardzo od tłumika od E32. Oczywiście inaczej są zrobione wyjścia ale gdyby udało się zrobić łuk to byłoby ok. Czy średnica rurki z E38 też ma 50 mm?
W R6 jest oryginalny, nic nigdy nie było ruszane. Sypnęły się jedynie osłony termiczne nad katalizatorem, które zdjąłem jakieś 4 lata temu. Poza tym spokój.
W 750i było sito, ratowanie kończyło się zawsze fejlem, przekładałem wydech z rozbiórki ze 2 razy, tyle że wtedy było z czego wybierać.
Szukaj oryginalnego wydechu w dobrym stanie.
4 lata temu szukałem i było już bardzo ciężko. I jakoś dziwnym trafem wszystkie w stanie bardzo dobrym / idealnym nie mają dokładnych zdjęć. A przykładowo na allegro teraz sprzedają takie coś:
http://img405.imageshack.us/img405/2...allegrom30.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Myślałem jeszcze o czymś takim:
http://www.cobra-autoczesci.pl/stype/S52.JPG jest szansa że podejdzie do E32?
Nie wierze w wydumki.
Jakiego rodzaju kase chciałbyś przeznaczyć na dobry cały wydech do R6 z katalizatorami lub bez - komplet z demontażu?
pojawił sie jakiś ładniejszy http://allegro.pl/bmw-e32-e34-v8-tlu...512859630.html
Weź chłopie wspawaj rurki u dobrego gościa a nie masz od kilku dni pytajnik nad głową co tu zrobić i gdzie kupić wydech i szukasz jakiś pordzewiołków na allegro zamiennika znaleźć nie możesz a nowy jest za drogi poczekaj jutro wdaje na kanał zrobie foto i pokaże ci prawidłowo wyglądający układ wydechowy konfiguracji GEGEN. No i brzmiący oczywiście a nie jak seryjny uklad wydechowy bez dziur ze silnika nie słychać wtedy powinno pisać 735 sound like electric melex. Tylko se rozrusznik możesz zepsuć zapalając zapalony samochód bo nie słyszałeś że już silnik pracuje.
Super to wam i jednoczesnie sobie zrobilem zdjecie mojego układu ide do sąsiada kanał najazdowy rozebrany ;| tyle mialem okazji i nie zrobiłem... :D A od dziś jest juz za późno... bo kanał nie istnieje
Oszczędź nas
mam pytanie czy ten układ z peirwszego postu spasuje do E32 bez przeróbek? czy trzeba coś knuć?
Na oko powinien pasować chodź mogę się mylić
Każdy podpasuje po odpowiednim wyrzeźbieniu :) Może dziś chłopaki uda mi się was skalać zdjęciem mojego układu wydechowego bo podejżewam możliwość wjazdu na kanał.
A co do uładu Konik chodzi ci o wydech 525? Pasuje i to raczej bez przerubek bo mój kolega używa w 735 taki mod ale powiem wam że końcowy jest niższy i zostaje sporo miejsca w tunelu na wydech końcowy ( od podwozia w dół) Tlumik z E32 jest wyższy jakieś 40% i jak si patrzy od strony tylnego koła po stronie kierowcy to widać szpare. da sie używać ale nie wygląda to estetycznie.
Dodam jeszcze: Puki co wydech jego końcowy jest nowy i chodzi cichutko mimo że został tylko on (brak kata i środkowego) nie to co u mnie ( pęknięty wzdłuż łączenia :D) Ale kiedy się on wypali to nie wiem jakość takich tłumików bywa kiepska starcza średnio na 2 lata. Choć pewnie są wyjątki.
zrobiłbyś jakieś zdjęcie tych z 525 u kumpla lepiej, chciałbym zobaczyć czy to jest plug'n'play
rzeźby w wydechu nie znoszę, no chyba że kompletny wydech od początku do końca zdłubany, ale to też raczej nie w 7er tylko w jakimś zarzynaczu ;-)
edit: jedyna rzeźba z wydechem w E32 szczególnie w M30 godna polecenia to wypieprzenie katalizatora ;-) (zdecydowana różnica w osiągach)
Zdecydowana różnica w osiągACH to również demontaż środkowego konik to jest plug & play przeciez masz uszy a jak kilka mm sie nie zgodzi to sie przesunie tylko na gumowym wieszaku chodzi tylko o to ze zostaje troche miejsca w kanale karoseri na wydech poniewaz z 525 jest bardziej spłaszczony. zrobie ci fote od koła bo kanały sie skończyły juz, jak spotkam tego kolege
Tak to się przedstawia W E32 z końcowym 525 troche zostaje luka pozatym ze jest nizszy jest taki sam.
http://images37.fotosik.pl/696/3581bb4b29244a71gen.jpg
hmm dzięki, to w sumie żadna tragedia, nie widać chyba tego za bardzo, muszę się przygladnąć jak to u mnie wygląda :)
dzięki za pomoc :)
u ciebie tyle ze dojdzie wyzej no nie zuca sie tak w oczy moze byc ci powiem.
Wydech jak wydech ale po tym małym zdjęciu widać że samochód mocno zmarnowany życiem.Kaczy to chyba nie twój?
przeczytaj kilka postów w górę i dowiesz sie ze kolegi. No tak troche zmordowany... jak i zresztą każda z lat 80 jest zmeczona nico zyciem. A po czym wnioskujesz ze brudny i ma pare kropek na lakierze? to już jest mocno zmordowany?
Parę kropek??Zobacz sobie jeszcze gumę między błotnikiem a zderzakiem.Opony...wydech...aż się boję jak byś wkleił zdjęcia całego samochodu :sarcastic: Chyba już przekreślona jest ta e32
Akurat udało Ci sie trafić bo to sito. Ale jeśli by miała tylko to to wcale by jej to nie przekreślało bo wspawać blache porzeźbić i by nie wyszło już.
Ale nawet to sie da uratować jednak ja bym wolał juz przełożyć w zdrową karoserie... chociaz za duzo dobrego do przekładki ni ma.
Witam.
Odświerze temat. Mój tłumik to całkowite sito. Chce kupić coś takiego http://allegro.pl/tlumik-tlumiki-bmw...767149144.html .
Sprawdzi to egzamin, czy taki tani zestaw nie bedzie go dławił? Czy ktoś w m30b35 ma założony,zrobiony przelot?
Rozważam jeszcze wspawanie kwasowki od sondy do końcowego, czy to w ogóle bedzie jakaś różnica, bez środkowego bedzie duzo głośniejszy?
Moim zdaniem nie ma sensu ładować w to kasy. Osobiście przerabiałem wiele konfiguracji, zamiennik środkowego wypierdziało mi dosyć szybko, strumienice też i było słabo. Aktualnie mam przelot - zwykłe rury o odpowiedniej średnicy i oryginalny końcowy BMW. Dla mnie nie jest głośno, na pewno w samochodzie nie ma hałasu. Masz tu filmy jak to brzmi - mniej więcej.
https://www.youtube.com/watch?v=WHv-zcCVLWU
https://www.youtube.com/watch?v=K7FL3VX9UCk
Dzięki kolego :) dokładnie o takie informacje mi chodziło.
Tez tak chyba zrobię, ale końcowy i tak bede musil kupic bo moim tłumik wyglada jakby był zakopany 5 lat w ziemi.
Ja sprawdziłem zestaw - puste katy, środkowy seria, końcowy przelot (oryginalna obudowa, w środku 2x pełna rura) - efekt - dla mnie bomba.
https://youtu.be/IOajABwlC2U - niestety filmik na postoju, za blisko wydechu i słychać brzęczenie z wewnętrznych rur kolektora :/
Jak dla mnie pozamiatane... :) http://olx.pl/oferta/tlumik-wydech-b...-IDcEB53.html#
Będzie pasowal do 3.0 v8?
Tak, ewentualnie małe przeróbki - kosmetyczne.
Niestety już poszedł. Jakby coś podobnego wpadło w oko to dajcie znać.
Mam obsesje na punkcie wydechów i pierwszy raz widziałem taki zestaw do sprzedaży. Tak to polmostrów udające oryginały, oryginały leżące w krzokach itp itd
Tym bardziej szkoda.