-
Co to takiego??? cz.2
Siemanko słuchajcie ostatnio zacząłem trochę grzebać w autku i po robiłem parę rzeczy, i w komorze silnika jest takie cuśśś i nie wiem co to jest i w ogóle do czego to służy???(W ogóle jest sporo dziwnych patentów po wsadzanych i to jeden z nich) Koleszka który zna się trochę na silnikach, powiedział że pierwszy raz się z czymś takim spotkał. Dołączam fote może ktoś pomoże. Sory zapomniałem przekręcić zdjęcie
http://img694.imageshack.us/img694/3290/dsc00546zu.jpg
Uploaded with ImageShack.us
-
zawory stereujace wspomaganiem hamulca i kierownicy z akumulatorem cisnienia
-
Spokojnie,nikt druciarstwa nie zrobił,tak było w orginale,pewnie masz rocznik 87 lub 88:)
-
lub 86 ^^
swoją drogą jest jakiś sposób żeby zamienić to na rozwiązanie występujące po 88roku? czyli normalne serwo
-
łłłłłoooo dzięki pany a już się bałem że jakiś mongolski patent ktoś wsadził:D właśnie te zawory były przyczyną tego że blokowało mi kierownicę na wolnych obrotach, przy przewodach było coś motane i jeden się urwał i nie było napięcia na tych zaworach. Podłączyłem i chyba zaczęły działać bo ubyło od razu pół zbiorniczka płynu wspomagania:D może już będą śmigać :D a jeszcze co do patentów to jakoś na dniach wrzucę zdjęcia np. chłodnicy oleju a raczej tego co z niej zostało:D Jeszcze raz dzięki panowie Pozdrawiam!
-
To rozwiązanie fabryczne - dokładnie tak samo miałem w e23 - jednak BMW się z niego wycofało, bo w razie awarii "traciliśmy" hamulce i wspomaganie kierownicy. Dlatego po 88 mamy już serwo, a z pompy tylko wspomaganie kierownicy.
Nic nie przerabiaj - dbaj jedynie, aby zawsze był stan odpowiedniej jakości płynu.
-
to akurat robie tylko mam problem jeden mianowicie jak chce szybko i gwaltownie wcisnac hamulrc to ciezko wchodzi a jak wciskam delikatnie to jak w maslo
-
zobacz czy na zgaszonym silniku podniesie ci sie plyn gdzies ok. o 4cm z w zbiorniku, musisz ponaciskac hamulec na zgaszonym aucie. 3-4 razy ma byc miekki a pozniej twardy.
-
miekki przy moim aucie to pojęcie względne kilka razy mogę wcisnąć a później już prawie nie rusza trzeba bardzo dużo siły użyć
-
ale kilka razy na zgaszonym?
patrzyles czy plyn sie podnosi po pompowaniu na zgaszonym??
-
nie ale w sumie zaraz moge sprawdzic ;) a co jesli sie podnosi i co jesli sie niepodnosi
-
jak podnosi to akumulator jest sprawny pod warunkiem ze pedal miekko wchodzi( jesli tak to zacznij od wym zaworow)
jesli nie podnosi sie to zacznij od akumulatora
albo podjedz do kogos kto sie zna i niech sobie ponaciska to ci powie.
-
mhm powiem Ci tak na przeglądzie facet mi mówił że SERVO do wymiany ja do niego pokaż mi servo w tym aucie on pod maske a tu zonk. U mechanika stwierdzili pompa hamulcowa dobra zamiawiam inna dalej to samo na szczęście nie jest gorzej. Zdążyłem się przyzwyczaić do tego jak działa u mnie hamulec ale miło by było to zlikwidować. W Elblągu raczej wątpię żeby któryś z mechaników wiedział co to za wynalazek jest w tym 7er i ja sam do tego chyba szybciej dojdę niż któryś z nich oczywiście pod waszym przewodnictwem ;) ogólnie hamulce są sprawne tylko tak jak pisałem wcześniej działają z opóźnieniem gdy użyje się większej siły
-
:) a ja bylem 3 lata temu na wakacjach w lidzbarku warminskim i krynicy :) , wtedy bym ci zobaczyl
-
No to musisz sam działać, skoro specjaliści się nie znają.
-
A Kto powiedział że w Elblągu są specjaliści? Owszem są ale do Swapa za 500zl chyba na wymianę klocków można iść chodź zajmuje im to czasami 5 dni razem z wymiana pompy hamulcowej
-
http://allegro.pl/serwo-hamulcowe-bm...509499679.html
masz tu komplet z tym ze w innym miejscu musialbys zamontowac akumulator, tak jak w 750
-
Zestaw może i dobry ale uważałbym na tego sprzedającego gdyż mam z nim nieprzyjemne doświadczenie.