http://www.demotywery.pl/94/Dla-Niektorych
dla wyobraźni...
Wersja do druku
http://www.demotywery.pl/94/Dla-Niektorych
dla wyobraźni...
Jak widać na naszych drogach mózgu nie włącza się za często , trzeba uważać na debili i tyle.
Filmy reklamy o braku wyobraźni uważam za bardzo trafine ,niestety takie sytuacje zdażają się i to jest okropne
Niestety są tacy co zapominają ,że ktoś z tyłu jest bardziej zdecydowany na wyprzedzanie i pakują się przed maskę
Myślałem że to taki nasz Polski standard ale ten filmik nie jest chyba zrobiony u nas.Jak widać są ludzie dla których lusterka to zdecydowanie zbędny dodatek a klakson? Na pewno kierowca myślał sobie "Ciekawe kto i dlaczego trąbi????" Z drugiej jednak strony to o ile się nie mylę pierwszy powinien wyprzedzać pierwszy pojazd za ciężarówką.To jak widać nie tylko u nas martwy przepis, podobnie jak zakaz przyspieszania pojazdu wyprzedzanego.
Czyli jeżeli jedzie ciężarówka a za nią np 3 auta to pierwszy może wyprzedzać ostatni samochód(czyli trzeci) dla tego że zaczął to robić pierwszy i znalazł się na właściwym pasie .
Zgadza się..tak mówi kodeks o ruchu drogowym.
Elementarna zasada : jak masz zamiar wyprzedzać ,sprawdż czy nie jesteś już wyprzedzany.
Szkoda że tak mało znana i popularna.
Jak widać uczymy się do śmierci heheh przepisów o ruchu drogowym :D
http://www.wiocha.pl/1050806,Kierowc...kniesz-wypadku kolejna reklama która jest chyba jedną z lepszych jeśli chodzi o przekaz....
Mocne to mało powiedziane...o to w tym chodzi , ludzie co to wymyślili mają łeb nie od parady....
Mocne nie mocne, mogli by nawet filmiki "live" pokazywać, myślenia niektórych niestety się nie zmieni. Szkoda tylko, że mały odsetek kierowców ruszają takie kampanie.
Niestety to prawda, tak jak piszesz. Były różne kampanie typu warzywa na motocyklach, i te jak wyżej, ale każdy kierowca oglądający to myśli sobie, że jego to przecież nie dotyczy, że to wgl nie do pomyślenia, żeby to jego akurat trafiło się takie zdarzenie. Szkoda, że okres świąt nie jest takim dniem, który byłby chociaż dniem wolnym od śmierci w wypadkach samochodowych... ale cóż takie życie...
ja pier..le....mocne reklamy, dają do myślenia.....aż włos się jeży ....