Witajcie.
Wie ktos z was cos na temat tej 740? Cena troche przesadna jak na 6gang :D ale za takie pieniadze czemu by sie nie skusic? Wiadomo wypas brak skory itp ale ze 8.900... http://otomoto.pl/bmw-740-740i-290km...C16656368.html
pozdrawiam
Wersja do druku
Witajcie.
Wie ktos z was cos na temat tej 740? Cena troche przesadna jak na 6gang :D ale za takie pieniadze czemu by sie nie skusic? Wiadomo wypas brak skory itp ale ze 8.900... http://otomoto.pl/bmw-740-740i-290km...C16656368.html
pozdrawiam
Napewno ma 192 tysie ;D
A dlaczego nie? Czemu masa ludzi zaraz wysmiewa tzw.przebieg auta?
Widać po fotelu i fajerze że ma więcej. Współczesne auto po 200 tys km wygląda wewnątrz zawzwyczaj jak nowe. Wiem bo zajeżdżam już 3cią skodę octavię 2 i po 200 tys km jest sprzedawana i wymieniana na nową - po umyciu i wyczyszczeniu środek nie nosi żadnych śladów zużycia, więc w takim E38 powinno być chyba tylko lepiej.
Pozdrawiam
Nie zapominajmy o tym że różni ludzie jeżdżą autami i różnie o nie dbają. Widzieliście kiedyś fotel w skórze po właścicielu który jeździł w skórzanych kurtkach?Mogli byście się przerazić już po 100 tys. przebiegu. To samo tyczy się kierownicy-nie każdy ma gładkie ręce jak pupcia niemowlaka i nie każdy np. waży 70-100 kg ;). Temat rzeka, można gdybać w nieskończoność.
Wątpie ,że 16 letnia e38 ma 192 tyś przejechane patrząc na jej stan. Realny przebieg na pewno się różni. Za 9 tyś w tej konfiguracji to niska cena. Skórę włożyć to nie problem. Kierownice wymienić też, jeśli buda zdrowa to pewnie dużo frajdy da z jazdy- w końcu 6 gang, na trasy pozazdrościć tego auta :D OT kumpel z BTK włożył niedawno do swojego e36 m62b44 w manualu tylko 5 gang.. Mogłem się tym przejechać na podziemnym parkingu marketu bo tylko tam łapała przyczepność, 286 KM to moc którą podaje fabryka a te silniki podobno hamowały się w okolicach 300 i ponad 300KM bez dłubaniny i przeróbek...
Mógłbym się wciąć że ona od tygodnia stoi w Raciborzu w serwisie kumpla i z tego co wiem idzie na swapa do e36
NZajomy ma uno od nowości - hmm szczelam że coś 30tyś przebiegu a kierownica to zachwile nie będzie się do niczego nadawało - ma tak szorskie ręce. Juz mu zresztą mowilem, że jak będzie sprzedawał niech kupi nową bo nie ma bata że ktoś mu uwierzy w stan licznika. Wiem ze to uno ale miomo wszystko po 30 tyś powinna byc super..
Łatwiej jest włożyć V12 do e30 niż V8 do e36 z powodu usytuowania magla. Będzie trzeba szerokiego kapcia na tyłek żeby móc korzystać z pełnego zakresu obrotów takiej "grzebaniny". M3 e36/e46 to nic strasznego na kreche do takiej konfiguracji...
Ale to ma jeździć Bardziej Bokiem
Pewnie każdy na forum 7er wie z jakiego powodu wsadza się 300 KM do e36 :)