Hej mam problem z pradem nie dochodzi do pompy paliwowej jakas rada bezpieczniki i przekaznik sprawdzony.
Wersja do druku
Hej mam problem z pradem nie dochodzi do pompy paliwowej jakas rada bezpieczniki i przekaznik sprawdzony.
Szukam pomocy i rady
prąd dochodzi do pompy tylko w momęcie pracy rozrusznika i po odpaleniu już auta jeśli silnik nie chodzi prąd nie jest podawany na pompę tak jak w innych autach
Sprawdź czy pompa podaje paliwo ,w linku masz pokazane co i jak
http://bmwe32.masscom.net/sean750/fu...Regulators.htm
leszku ale dales przyklad v12 który wiele mu nie pomoże w m30 nie ma takiej dodatkowej szkrzynki z przekaznikami na prawym nadkolo
podobnie nie ma też 2 pomp paliwa
miałem ten sam problem w moim e32 m30b35, powód padnięty czujnik położenia wału, tak to od niego idzie impuls do pompy paliwa, wymieniłem na nowy jakiś zamiennik UPS czy coś takiego, koszt niecałe 90 zł po zniżkach w IC, koszt nowego w BMW ponad 400 zł.
obstawiam u ciebie to samo, częsta przyczyna niedomagań w m30 z paliwem.
Pomoże ,przekaźnik pompy jest na lewym nadkolu ,gdzieś mam do m30 ,ale piny są te same
<edit>
Małe sprostowanko i link do m30
http://paulaxford.com/bmw730i/fuel_f...eplacement.htm
Oczywiście masz rację Jarku ,dałem tego linka poglądowo ,jak się do tego zabrać i jakie czynności wykonać
Tutaj panowie dali dobre rady tez tak miałem tzn. tak mi się wydawało jeden mechanik zdiagnozował ze nie dochodzi prąd do pompy a tak
naprawdę sama pompa była zepsuta. Jeśli masz instalacje gazową to kiedyś mi się obiło o uszy że podobno centralka od gazu może
robić zwarcie ale jakoś w to nie wierzyłem. Pozdro!
Pozdrawiam wszystkich moze ja powiem jak to sie stalo
jadac zaświecila mi sie kontrolka paliwa po chwili zgasla wiec wybralem sie zatankowac tylko ze na dalej oddalona stacje jadac samochod przestal reagowac na gaz i zgasl przemyslalem sprawe ze kontrolka w samochodzie mnie oszukala i braklo paliwa to skoczylem na stacje i kupilem 25 l po wielu probach proby odpalenia samochod nie reagowal . i od tamtej pory nie dziala
sprawdzilem bespieczniki sa dobre
co do pzrekaznika to na 99 procet terz jest dobry
nie wie czy gdzies mobilaizer sie nie wlaczyl gdzie on sie znajduje i jak jest lonczony z przewodami ?
i co myslicie teraz na ten temat
a i Moje kochane BMW to rocznik 1988 730i 188 koni
Dołączę się - mam podobny problem. Nagle moja beta nie chciala odpalic. Przepchnąłem ją do garażu, i zacząłem od wymiany świec. Nic nie pomogło. Potem sprawdzałem napięcie na wtyczce od pompy paliwa i niestety ale nic nie było. Spiąłem pompe bezpośrednio z aku i działa, przepompowała troche paliwa i odpalił na chwilke. Proszę mi powiedziec dokladnie który to bezpiecznik od pompy i który przekaźnik. Nigdzie nie znalazlem dokładnej odpowiedzi.
e32 m30b30 1991 DZIĘKI!
Sprawdź miernikiem czy do bezpiecznika dochodzi napięcie. Jeśli będzie 12v, to prawdopodobnie poleciała Ci pompka. Jesli pompka jest spalona to niepowinna swiecić się żólta kontrolka od rezerwy.
Ale nadal nie wiem który to bezpiecznik i który przekaźnik.
Pompka jest dobra, bo pali się rezerwa, i po spięciu bezpośrednio z aku pompuje paliwo.
Poszukaj na forum był doakładnie taki temat ,wszystko tam jest opisane :)
Dziekuje za rady ale sam tego nie zrobie musze szukac fachowca
pozdrawiam
jak rozwiarze ten problem to napisze i powiem co bylo nie tak