Witam. Ostatnio na allegro znalazłem taką 7er Link I z tego co sprzedawca pisze ma ona silnik m62b44tu z tym że ma on niby 315 KM jest to prawda że m62b44tu były mocniejsze od m62b44 ??
Wersja do druku
Witam. Ostatnio na allegro znalazłem taką 7er Link I z tego co sprzedawca pisze ma ona silnik m62b44tu z tym że ma on niby 315 KM jest to prawda że m62b44tu były mocniejsze od m62b44 ??
Moje 4.4 2000r m6244tu na hamowni dało 315hp 501Nm.
tu masz filmik z osiągami mojej 740i;)
http://www.youtube.com/watch?v=UaiiNze_Hmk
Czyli by się zgadzało że m62b44tu mają 315KM :)dobrze wiedzieć :P
To raczej kwestia sporna. Też słyszałem że koło 300 ale nie wiem tego na pewno. W statystykach pisze jedno, ludzie gadają co innego. Kup taką i zhamuj to będziesz wiedział ile wyszło.Cytat:
Zamieszczone przez Proyer
zmień hamownie bo źle wyliczyła opory toczenia - norma przy hamowaniu automatuCytat:
501Nm.
10 lat temu bym sie z tobą zgodziłCytat:
Zamieszczone przez p3xeon
proszę o pokazanie wykresu , akurat się tak składa że praca która wykonuje jest w tej branży , hamownia podwoziowa jest głównym narzędziem pracy.
A ja rozwożę prezenty saniami na święta. Mogę pokazać Ci wykres mocy moich reniferów.
ps. Sprawdź datę produkcji na swoim narzędziu pracy.
pablo_k3, daruj sobie te "mądrości", p3xeon, niestety ma rację.
Z hamowaniem automatu jest niestety problem, nawet na nowym sprzęcie.
Ciężko się pogodzić z faktem, że twój silnik nie ma takiej mocy? :hah:
Pokaż wykres z hamowni, a jak nie to nie pisz wcale.
Jeśli chodzi o ilość koni rozwijanych przez m62 i m62tu to spora większość przekracza 286hp. Największa różnica między tymi motorami to większy moment obrotowy oraz jego przebieg na korzyść m62tu. W tym drugim moment obrotowy jest znacznie bardziej płaski co obiawia się ochoczo w mocy nawet poniżej 2tyś obrotów.Cytat:
Zamieszczone przez Proyer
a to spalanie 8.5 l na trasie to chyba od innego silnika,Cytat:
Zamieszczone przez Proyer
Od pierwszego dnia produkcji wiadomo ze podawane 286koni to tylko sciema aby roznica mocy do 750i byla wieksza, ogolnie moc 740i oscyluje w okolicach 300km wiec twoje 315 sa jak najbardziej mozliwe ale moment 501Nm :shock: - to juz spora przesada :] zreszta brak 501Nm widac na filmiku ktory pokazalesCytat:
Zamieszczone przez pablo_k3
No jasne :P to moment jest już lepiej jak S62B50 ;D Niestety coraz więcej andersenów, tfu reniferów :]Cytat:
Zamieszczone przez BOSS
Nie chodzi tu o spalanie bo na to nie patrzy się w 7-er ale byłem ciekawy czy naprawdę była taka różnica w mocy ;DCytat:
Zamieszczone przez wm
jak Boss napisał moc taka jak napisał może być ale nM w seryjnym silniku jest nie możliwa i po przyśpieszeniu widać że to bujda
Realy ;) ? Chyba przegapiłeś ostatni temat o oleju opałowym w E38 ;D.Cytat:
Zamieszczone przez Proyer
Hehe no niestety widziałem ;( i powiedziałem to samo co tutaj :PCytat:
Zamieszczone przez joe white
Wracając do osiągów to wiadomo że każdy widzi w swojej 7er-ce te 300 ;D.
Ja raz chciałem to sprawdzić ale obsługa hamowni nie poradziła sobie z automatem i z wyniku nici.
Jedyne co mogę dodać w tym temacie i potwierdzić, że czuć różnicę pomiędzy silnikiem bez vanosa i z vanosem. Silnik z vanosem o wiele szybciej się wkręca na obroty. To moje prywatne spostrzeżenie po przejechaniu się autem Wojtka.
m62tu nie wkręca się lepiej niż m62 , widać w m62 było coś nie sprawnego
501NM w 740i jest w ogole realne? z tego co slyszalem to takiego momentu nie jest w stanie przeniesc automatyczna skrzynia biegow montowana do 740 :/ jak sie myle to mnie poprawcie :P
jak dmuchniesz to wartości powyżej 600nM są osiągalne ;)
Cuda. W ponad 10 letnich autach zwiększa się o 60Nm moment i zamiast ubywać to przybywa koni.
Może swoją też na hamownie dam się okaże że mam osiągi 760 ;D
Kolego wybieraj hamownie datę i godzinę a zobaczymy jak duża różnica dzieli twoje 750 od 740. Pozdrawiam :PCytat:
Zamieszczone przez Supermen
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Nie chcę na siłę sie upierać przy tych 501nm. Auto było hamowane i tyle pokazał wykres. Furę hamowałem w dniu zakupu w Łodzi. Możesz mi wieżyć lub nie ale wykres z hamowni został w domu u baby która ubezpieczała mi auto w miejscowości pod Łodzią. Jestem gotów stanąć autem na hamowni w każdej chwili. Nie będę upierał sie na siłę przy tych 501nm. W pełni przyjmę do wiadomości wynik z drugiego pomiaru na hamowni.Cytat:
Zamieszczone przez p3xeon
MOD:Edytuj posty.
501Nm mogło wyjść bo skrzynia automatyczna, a raczej sprzęgło hydrokinetyczne ma tą wielką zaletę, że zwiększa moment obrotowy, najbardziej przy dużej różnicy prędkości obr między turbiną, a pompą, czyli przy przyspieszaniu.
Ale to nie znaczy, że tyle Nm produkuje nasz silnik.
Z mocą się zgodzę, wystarczy popatrzeć na wykresy e39 540 z manualnymi skrzyniami. Wszystkie jak jeden mąż produkują ponad 300km, niektóre dochodzą nawet do 320. Ale przyjmijmy że realna moc drzemiąca w m62tub44 to 310km :)