Jakbym był na etapie kupowania e38 to bym brał się za tą link
może komuś się przyda ten link bo naprawdę wygląda na dobrze doposażony egzemplarz.
Wersja do druku
Jakbym był na etapie kupowania e38 to bym brał się za tą link
może komuś się przyda ten link bo naprawdę wygląda na dobrze doposażony egzemplarz.
Jak zwykle przebieg "prawie" 200 tyś, innych w Polsce nie ma na sprzedaż :D
Tak naprawdę wg mnie trochę za drogo jak na stan...
Dla mnie odrazu odpada, nie jestem zwolenikiem podtlenku gazu :razz:
Ale tak ogólnie auto godne obejrzenia.
To co powiesz na to link :DCytat:
Zamieszczone przez tomcad
Co mam powiedzieć, też cena pojechana...
Sprzedający chyba sobie wliczył w cenę instalację gazową i kilka przeglądów :D
Oglądałem ją ;-) silnika nie słyszałem bo alternator siadł (diody), na drzwiach kierowcy parch spod srebrnej listwy, z tyłu pod klapą parch przy zamku, tylne lewe drzwi na brzegu - brak lakieru, nie ma jeszcze parachów ale zaczyna się rude, klapa nie działa jak należy, otwiera się na raty a zamyka się recznie. Oberwane panele sterowania fotelami (pikuś),tragicznie malowane tylne prawe drzwi (zacieki),cholernie sparciała uszczelka pod przednią szybą, opony na 19"tkach z tyłu ok, z przodu do wymiany, zimówek nie oglądałem. Olej w skrzyni wymieniony 2 razy (płukanka + wymiana).Zawieszenie s-edc!!! Silnik troche zapaćkany z lewej, patrząc od przodu (każda taka była do tej pory) I najważniejsze, samochód jeździ na CATROL 10W...coś tam ;] Auto w miare ok wyposażone, ale na pewno nie za te pieniądze. za 30 może bym brał ale nie proponowałem sprzedającemu bo nie słyszałem silnika, jednak mam info, że już wszystko sprawne(alternator).
Szkoda tak ładnie się zapowiadała co prawda to co piszesz to standard jak na e38.
Jak najbardziej toleruje takie wady (poza olejem w silniku), ale 34k pln za 99 rok, wymagałbym na prawdę, sprawnego w pełni samochodu, duperele, które wypisałem są do ogarnięcia małym kosztem, jednak sprzedający jak dbał tak miał, więc do końca nic nie wiadomo ;] dodam co odpisał mi sprzedający na pytania :
Cytat:
1.Samochód ma książkę serwisową oraz wszystkie papiery fabryczne.
2. Ja jestem drugim właścicielem w Polsce a facet od którego to kupiłem przywiózł to z niemiec przy przebiebgu 9000tyś. miał go aż do 150000tyś.
3. Instalacja gazowa "STAG 300PLUS" zapłaciłem za nią 6000zł
4. Mam do tego auta komplet felg aluminiowych z oponami zimowymi po jednym sezonie
5. Na dzień dzisiejszy wszystko jest sprawne ostatnio zepsuła się zmieniarka ale dałem ją naprawić.
6.Olej i filtry w skrzyni wymienialem 15tyś km wstecz.
Za te pieniądze nic specjalnego ,bez sensu :P jeczcze mała navi ,nie ma o czym gadać :papa:
radzę szukać dalej, ew. drążyć cenę
Ta druga siódemka, to jakby nie patrzeć forumowe auto - http://forum.7er.pl/e38-750il-indivi...sa-vt13402.htm
tak a propo za te 31.500 zł kupisz już e65
:faint: No i później dostaniesz wyróżnienie za największą ilość postów dotyczących problemów z E65.. Za 31500 to naprawdę kierowałbym się w stronę E38, nie E65, to przynajmniej o połowę za mało na w miarę dobre E65 z początku produkcji.Cytat:
Zamieszczone przez 1endzi
Cytat:
Zamieszczone przez lukasz740
już nie przesadzaj że zawsze mała cena = złom, teraz jest już wiele możliwości żeby samochód sprawdzić dokładnie, mechanicznie i elektrycznie
wszystko zależy jakie masz szczęście, możesz kupić samochód nowy salonowy i będziesz gościem w domu, a "stałym bywalcem w serwisie",
lub odwrotnie, wiele jest osób zadowolonych z kupna tańszego samochodu