Nie będę w kółko nowego tematu zakładał...
ostatni post..
Wersja do druku
Nie będę w kółko nowego tematu zakładał...
ostatni post..
No to nieżle się narobiło otwóż maskę i do przou. :)
Nie wiem jak w e38 ale w e32 przynajmniej jest tak u mnie ze z kluczyka otworze tylko drzwi pasazera ale nie tak jak zwykły zamek- musze wsadzic kluczyk podniesc klamke na maxa do góry i wtedy dopiero kluczyk obraca sie dalej i otwarte.Bez podniesienia klamki nie idzie otworzyc. i tylko moge zrobic tak z drzwiami od pasazera bo ok kierowcy nie idzie niestety.Kiedys nawet nie wiedzialem ze tak jest to jak aku podał to właziłem przez bagaznik hehe ;D
Jest sposób ,podaj napięcie poprzez lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej ,centralny musi zadziałać.
Lampke wyciągniesz bez problemu :)
Pukałeś ??
12V ok tylko co? Inny akumulator czy zwykła bateria styknie? :D Nie trafi szlag czegoś? :DCytat:
Zamieszczone przez ELVIS
Pukam tylko blondynki a moja czarna jest :DCytat:
Zamieszczone przez Neuf
Nauczka żeby nie zostawiać zepsutych rzeczy ;) Po tej akcji lepiej napraw zamki.
Cytat:
Zamieszczone przez Angus MacGyver
> Akumulator i musi sie otworzyć :)
W E38 nie ma zamka w drzwiach pasażera.Cytat:
Zamieszczone przez FIVE
A co do otwarcia to oprócz lampki podświetlania tablicy można też podpiąć pod kierunkowskaz w bocznej listwie, co łatwiej wydłubać pod to podłącz :)
dlatego tez napisałem ze nie wiem jak jest w e38 :D
kolego zrób zamki albo poprostu nie pij zycze powodzenia
Ok, dzięki jak zwykle niezawodne rady, miałem mały akumulator z skutera, wpiąłem się pod oświetlenie blach, otworzyłem bagażnik potem podmieniłem aku i otworzyłem reszte.
A teraz z innej beczki, jak ściągnąć boczek od drzwi bez otwierania ich? :D Inaczej zamka nie naprawię :D
PZd.
od gory.... ale po takiej operacji i tak boczek do wymiany....
To może jak otworzyć drzwi gdy klamki nie reagują? :)
Odkręć klamkę w środku auta i ją wyciągnij skoro nie reaguje to może coś jest z prętami (odczepiony) wtedy będziesz miał chociaż nadzieję, że coś wykombinujesz ;)Cytat:
Zamieszczone przez Angus MacGyver
\Cytat:
Zamieszczone przez Angus MacGyver
A klawisz reaguje ? tzn wysuwa się ?
ja trochę zrobiłem to bardziej ryzykownie....odkręciłem klamkę wewnętrzna oderwałem z zaczepów boczek cześć górną delikatnie odsunąłem wsunąłem rękę i po omacku znalazłem zamek i ręcznie otworzyłem drzwi....gdy juz były otwarte ściągnąłem cały boczek.....Cytat:
To może jak otworzyć drzwi gdy klamki nie reagują? :)
Możesz wejść do auta? Jeśli tak to:
zdemontowac boczek niestety pójdzie on do śmieci raczej. A co na pewno to jego zaczepy. Oderwać gąbke ochronno tłumiącą no i poszukać linki od klamki.
Jeśli nie to rzuć zewnętrznie zasilanie np na lampkę podświetlenie tablicy i otwórz pilotem. potem sprawa raczej prosta.
Nie no tylko jedne drzwi mi nie reagują kierowcy,
guzik z pilota się podnosi tylko klamki nie reagują chodzą prawie bez oporu.
Poszukam tych pręcików.
najprawdopodobniej masz zdjętą lub urwaną linkę od zamka która zaczepiana jest o klamkę. Musisz zdejmować boczek.
> Nic Ci nie da szukanie jakis pręcików ,miałem tak samo w obu przednich drzwiach.Cytat:
Zamieszczone przez Angus MacGyver
> Problem polega na tym,że masz zaśniedziałą dzwigienke w zamku ,otówrz szybe i wlej na maxa wd40 ,ale na sam zamek i powinno puścić.
> Nie zapomnij potem wyjąć zamka i wyczyścić i nasmarować tę dziwgienkę , nigdy już nie bedzie problemu :)
> p.s. ta dzwigienka Ci się przesunęła i nie "odbiła " jak próbowałeś otwierać dzwi jak samochód był zamkniety,to bolączka e 38 ,każdego to kiedys spotka :cool:
Zgadzam się z Elwisem.
Najpierw wd40 , potem jakiś smar silikonowy.
(spokojnie możesz wtryskiwać przez szczeline przy opuszczonej szybie)
Na wiosnę miałem to samo, naprawa bez demontażu czegokolwiek.
pozdawiam
Drzwi gotowe jest zrobił się kolejny problem....
Wymieniłem wczoraj DME o nr Boscha takim samym jak oryginał lecz z E34, wszystko chodziło, dzisiaj auta już nie mogę odpalić.
Tylko kręci, paliwo jest, komunikatów brak [nie licząć jakiś błędów świateł]
wkładam stare DME i też nie chodzi :D tylko kręci,
Gazu prawie nie miałem ale na awaryjnym przekręcił z 2min i zgasł.
Od czego zacząć?
Widzę że kolega zmienił sterownik, z e34, też mnie to czeka tylko nie wiem czy tak można, żeby czegoś nie skopcić... Ale czytam że u Ciebie autko przestało działać po tym zabiegu... :/ I tu lipa, ciekawe czy to przez sterownik, daj znać jak tam naprawa, ja jeszcze się wstrzymam z wymianą tego sterownika 8/ Może...ktoś się wypowie na ten temat.
Już sam nie wiem czy nie za bardzo się zakręciłem :D
Stare DME po włożeniu pomimo wszystko powinno ruszyć, [na nim chodzi 7/8 garów], jednak też nie działa.
Bardzo się zgubiłem w tym.
Jeżeli kupię DME + EWS + Piguły, zamontuje to auto musi odpalić bez problemów, jeżeli nie to znaczy że padło coś innego? Przyznam iż po deszczu wypompowywałem wodę z skrzynki elektroniki pod klapą.
Tak rzeczowo jak by ktoś odpowiedział, czy z nowym kompletem sterowników auto musi odpalić?
Jeżeli nie to jak zdiagnozować inny problem?
Taniej będzie, jeśli pojedziesz do elektryka, który ma w tym doświadczenie. Może okazać się, że to wcale nie DME jest winne, tylko zwykłe kable. Do tego odblokuje komputer. U mnie był podobny problem: kręci ale iskry nie podaje.
strasznie ciężko pojechać autem które nie jeździ :) Jak mogę sprawdzić w domu czy napięcie daje na cewki?Cytat:
Zamieszczone przez exit14
Dobra stare DME odpaliło auto oczywiście 7/8,
tak że pytanie brzmi teraz jak gdzie za ile usunę imobilajzer z DME, odpowiedzi legalne tutaj, nie legalne na priw.
Dziękuje :)