Wpadła mi w oko ta e32 http://moto.allegro.pl/item110252486..._konesera.html
Jeśli ktoś ma jakieś info o niej proszę pisać-opinie również mile widziane ;)
Wersja do druku
Wpadła mi w oko ta e32 http://moto.allegro.pl/item110252486..._konesera.html
Jeśli ktoś ma jakieś info o niej proszę pisać-opinie również mile widziane ;)
Witam
Jak dla mnie, interesujące ma tylko fele ,ładnie wygląda lakier,i kolejny egzemplarz od dziadka ,wnętrze z tego co widać to pewnie welur,zastanawia mnie jeszcze jedno ,skoro jeżdżona tylko w niedzielę to po co hak :) ,a po za tym w tej cenie można kupić świeższą z lepszym wypasem :)
Było to auto już tutaj na forum ... nie wiem czy ktoś o nie pytał, czy prezentował
Tak , było sprzedawane na Allegro (a dokładniej Otomoto) i jeśli mnie pamięć nie myli , to była Benzyna+LPG , ale nie przysięgam .. ;)
Ok, dzięki chłopaki! Dzwoniłem do gościa : fakt-welur co dla mnie jest na duży minus ! do wymiany pompa hamulcowa..na plus idzie tylko to że stoi w garażu obok e24 ;)
Hak zdejmowany jest fabryczny więc lepiej jak jest niż jak go nie ma ;)Pozatym dobrze mieć solidną grubą belkę za zderzakiem ;)Cytat:
Zamieszczone przez siudema
Sam zderzak jest wystarczająco solidny ,nie każde autko wytrzymuje przepychanek na parkingu :)Cytat:
Zamieszczone przez marek1132
wydaje mi się ,ze wydziałem ją na żywo (po felgach) wyglądała bardzo ładnie czyściutka sobie przejechała. (tylko mi mignęła)
Jakiś czas temu sprzedała się na allegro, również jako "kolekcjonerska".
Sprzedajacy utrzymywał że ma udokumentowany przebieg i orygilane koła ze znacznikami na oponach identyfikujacymi rocznik opon na pierwszy montaż do tego pojazdu.
Lista rewelacji dot. tego 750 chyba była dłuższa, tyle że sprzedało sie bardzo szybko za te 8 tys wtedy.
Istotnie środek był w welurze :686:
to ta sama była??
jeżeli to ta o której myślę, to poszła praktycznie od ręki.
za te 8tysi.
Nie mam wątpliwości że to było to samo auto.
Tradycyjnie jak na 750 miejsca zagrzać na dłużej nie może :okulary:
hmmm cena trochę przegięta ja za swoje 740, które ma 4 latka na karku mniej stan uważam, tez lepszy i lepszy wypas wołałbym raptem podobne pieniądze może ciut więcej i mam nowe hamulce, zawias i układ chłodzenia, silnik po pełnym serwisie i skrzynia razem wpadło na pierwszy serwis 4000zł
nie wspomniałeś zdzira o wielu detalach które sam naprawiłem za :564:
To napewno ta co poszła wcześniej za 8tys,wygląda na ładną,ale welury w 7 to dla mnie nieporozumienie,sprzedający pewnie też tak sądzi bo nawet zdjęć wnętrza nie wstawił,zaserwował fotę jak wygląda deska rozdzielcza :)
Masz u mnie piwo za tą wypowiedź :576: :564:Cytat:
Zamieszczone przez myszor10
co z tego,że nie ma skóry za 1tyś to nie problem kupić.Lepiej dołożyć tą kasę i mieć zadbane e32 ;)
"zestawy" z alegro za tysiąc są zazwyczaj dokładnym zaprzeczeniem słowa "zadbane"Cytat:
Zamieszczone przez MCGUMA
:6:57:
O słowie "kompletne" nie wspomne
:6:57:
Jeśli chodzi o przekładki wnętrz, wyznaję zasadę że szanse na dobre przeprowadzenie takiego projektu bez auta "dawcy" w całości są niewysokie.
:6:57:
I rzecz jasna nie mam na myśli tylko e32, tylko ogólnie pojazdy warte takich zabiegów.
Tak czy inaczej po przekładce zawsze pozostają drobne elementy które trzeba dokupić, mocowania, spinki itp.
Założenie że "kupie na allego 2 fikoły w skórze i jakoś to bedzie" to zapowiedź pewnego FAILA w temacie zrobienia dobrego wnętrza w aucie.
Takie moje zdanie, a widzialem już tego troche :6:57:
masz racjeCytat:
Zamieszczone przez sz4l0ny
ale ja bym zainwestował w nowe spinki itp. jeżeli e32 była by godna uwagi
W 1,5 tyś za ciekawą skórę chyba by dało rade się zmieścić,oczywiście jeżeli robimy to sami ;)
Z czystym sumieniem moge Ci polecic ta Bawarke http://moto.allegro.pl/item1148141787_bmw_750_v12.html
Przypomnę się przy okazji ;) co do skór,sam szukam przednich foteli bo moje są połamane,ale ze skórą w stanie bdb i póki co nie znalazłem takich żeby miały skóry przynajmiej w takim stanie jak moje,nie mówiąc już o lepszych :)Cytat:
Zamieszczone przez sz4l0ny
myszor10, a nie myśłałęś kupić samych fikołków w welurze i przełożyć swoją skórkę , jeśli masz połamane same oparcia to tylko oparcia przezucic bo są zdejmowane i po kłopocie takie fikołki w welurze po 50zł kupisz
Przełóż najpierw sam skóre z opracia fotela na stelaż innego, zwłaszcza w welurze bez grzania i elektryki to dowiesz się dlaczego tego nie zrobił.Cytat:
Zamieszczone przez jarek88
Zamiast jak zwykle próbować kogoś zgnoić spróbuj po prostu wytłumaczyć dlaczego tego nie można zrobić w ten sposób. Oprócz Jarka pewnie są jeszcze inne osoby na tym forum (w tym ja), które chętnie się dowiedzą co i jak. Być może również w przyszłości komuś innemu Twoje wyjaśnienie też się przyda.Cytat:
Zamieszczone przez sz4l0ny
No właśnie... W czym jest trudność? W e38 rozbierałem fotele na czynniki pierwsze i składałem z powodzeniem. Czy w e32 jest jakaś ukryta trudność?Cytat:
Zamieszczone przez sz4l0ny
Nie doradzałbym nikomu nie sprawdzonej własnoręcznie metody działania - a to właśnie miało miejsce w poście powyżej.Cytat:
Zamieszczone przez tuczi77
Stąd uwaga żeby nie polecać metod z którymi się nie ma doświadczenia.
Z tego co wiem to sam serwowałeś wskazówki napraw napędu zagłówka w fotelu - więc na pewno dobrze znasz budowę jego oparcia i sposób w jaki jest zatapicerowane, co z całą pewnością daje ci wystarczajacą wiedzę żeby odnieść się do tej kwestii bez zważania na moje "gnojące wypowiedzi".
Jeśli wiązało się to z przetapicerowaniem oparcia fotela - wraz z przełożeniem skóry z jednego stelaża oparcia fotela na drugi i jednoczesnym transplantem lumbar supportu, zagłówka w prądzie oraz mat to naprawde nie pozostaje nic innego jak pogratulować kunsztu i umiejętności bo jest to bez wątpienia wyższa szkoła jazdy.Cytat:
Zamieszczone przez sylwekk
Mówie z własnego doświadczenia z tapicerowaniem tych foteli oczywiście.
P.S. Wypadałoby jeszcze dodać że sam efekt "łamania" się oparcia, a raczej jego opadania powodujacego skrzywienie i nie równe podparcie wiąże się z uszkodzeniem mechanicznym a nie strukturalnym samego oparcia. Element który zawodi znajduje się oczywiście w siedzisku, więc całe to rozwodzenie się nad tym co by dało się zrobić a co nie - nie poparte żadnym własnym doświadczeniem, jest całkowicie pozbawione sensu.
sz4l0ny, nie znam DOKŁADNIE jego budowy i ewentualnych kłopotów związanych z podmianką weluru na skórę. Rozbierałem mechanizm zagłówka - fakt, naprawiałem podłokietnik - fakt, ale w żadnym z tych wypadków nie musiałem ściągać całej skóry. Za każdym razem wystarczyło odgiąć metalowe zęby i zdjąć skórę na żądanym fragmencie oparcia, a to nie nastręczało żadnych kłopotów. Dlatego też jestem ich ciekawy ;)
W moim przypadku wiązało się to z przekładaniem wszystkiego (oparcie, siedzisko, modyfikacja wiązki pod dodatkową pamięć, dołożenie lumbaru, naprawa mechanizmu łamania oparcia). Robi się to bardzo przyjemnie, choć operacja jest czasochłonna. Jedyne, na co należy uważać, to ostre krawędzie, o które łatwo się skaleczyć, pozostawiając krwawe plamy na poszyciu ;)Cytat:
Zamieszczone przez sz4l0ny
Masz moje uznanie. Niewiele osób się tego podejmuje, wiem po sobie że uczenie się wszystkiego samemu to w wielu kwestiach długa droga. Tapicerowanie wnętrz zaliczyłbym do tych trudniejszych zabaw mówiąc szczerze.Cytat:
Zamieszczone przez sylwekk
Nie napisałeś tylko czy te zabiegi wiązały się ze zdjęciem poszycia z oparcia fotela?
Przekładka oparcia na stelaż siedziska innego fotela to jedno, przetapicerowanie jednego opracia na drugi stelaż oparcia to w moim rozumieniu zupełnie co innego.
I zaryzykowałbym nawet stwierdzenie że jest to rzecz trudniejsza nawet od samej przekładki lumbaru, czy nawet dołożenia pamięci do fotela z elektrycznym zagłowkiem ale bez pamieci ustawień :hihi:
Niemniej jednak - doradzanie komuś żeby celem naprawienia mechanizmu odchylania oparcia w fotelu - znajdujacym się w siedzisku - przetapicerował całe jego oparcie, podczas gdy ten zabieg nie wymaga absolutnie żadnych zabiegów przy nim, daje mi wystarczajacy dowód na brak jego pojęcia o sprawie.
Stąd moja początkowa wypowiedź i brak entuzjazmu wobec porad z którymi nie ma się doświadczenia.
To była kompletna zmiana stelaża. Nie ważne. Sama przekładka poszycia nie jest tak skomplikowana, jak by się mogło wydawać. Skóra bądź materiał użyty do poszycia ma wyraźne otwory na których poszycie trzyma się stelaża. Dodatkowo oparcie jest przytwierdzone drucikami wewnątrz konstrukcji. Wystarczy dobry płaski wkrętak, szczypce z wąskimi końcówkami.... ;)Cytat:
Zamieszczone przez sz4l0ny
Co innego, kiedy zaczynamy rozmawiać o tapicerowaniu od podstaw. Tu faktycznie trzeba mieć wiele doświadczenia i wyobraźni. :)
Takie miałem plany,tzn miałem kupić fotele ze zniszczoną skórą i przełożyć dobrą z moich foteli.Tyle że ja o tym nie mam pojęcia,a widziałem taką przekładkę nieudolnie wykonaną i mi się odechciało ;D Ale mam już namiar na firmę co szyje skórzane tapicerki do aut i podobno przełożą że będzie jak w fabryce,fotele już też mam na oku,więc może w końcu będę siedział w aucie normalnie ;)Cytat:
Zamieszczone przez jarek88
Ja sam dokładałem do moich foteli podgrzewanie i też musiałem go rozkręcić.Nie ma w tym nic strasznie trudnego...A czy jest dobrze zrobione może potwierdzić Aurel lub Joe White