WITAM, MYŚLĘ O ZAMONTOWANIU XENONÓW NA DŁUGIE ŚWIATŁA JAKIE BĘDĄ PLUSY A JAKIE MINUSY ? KOSZT TO OK . 450-600 ZŁ
Wersja do druku
WITAM, MYŚLĘ O ZAMONTOWANIU XENONÓW NA DŁUGIE ŚWIATŁA JAKIE BĘDĄ PLUSY A JAKIE MINUSY ? KOSZT TO OK . 450-600 ZŁ
Jeśli nie zrobisz tego tak jak w serii e65/e66 bi-xenon,czyli palące się razem z drogowymi to nie ma najmnieszego sensu. W orginale palą się non stop i posiadają takie zaślepki ,które w momencie użycia świateł odsłaniają kolbę xenonu(palącą się) co powoduje że swiatło "trafia na droge". Ponieważ xenon potrzebuje troche czasu na uzyskanie 100% sprawności (przetwornica) zamontowanie go jak tradycyjnego "długiego" spowoduje marny efekt jeśli chodzi o jego działanie (czas reakcji) ,poprostu nie zda egzaminu....
Pozdraiwam Anatol
ciekawy jestem jak bedziesz mrugal takimi światlami???
Robiłem taki manewr w E38 i E39. Takich drogowych w życiu nie widziałem. Nie ma błędu spalonej żarówki.
Znaczy co robiłeś rozwiń bo nie zrozumiałem ???Cytat:
Zamieszczone przez Tony J.
TAK CO DO MRUGANIA TO SIĘ ZGADZAM EFEKT MARNY ALE NIE DOKOŃCA PRZY ZAŁAŃCZANIU BŁYSKA JAK LAMPA BŁYSKOWA W APARACIE .
To napewno przedłuży jej i przetwornicy żywotność.......
ALE Z DRUGIEJ STRONY JAK CZĘSTO SIĘ MRUGA ? A JAK CZĘSTO SIĘ JEDZIE NA DROGOWYCH ? TAK ŻE SĄ PLUSY I MINUSY :medit:
Tylko zadaj sobie pytanie czy robisz profi z soczewką czy na wydre wsadzisz poprostu kolbe od xenona ???
Normalnie w oryginalnych lampach do mrugania służy zwykła żarówka. Natomiast gdy włączysz długie to działa to tak jak Anatol opisał.
Dlatego trzeba przerobić xenon na bixenon a nie dokładać w miejsce długich kolejnego żarnika i przetwornicy
MAM CAŁY ZESTAW H 7 BEZ PRZERUBEK ŻARNIK JEST W TYM SAMYM MIEJSCU CO W NORMALNEJ ŻARÓWCE WIĘC ŚWIATŁO BĘDZIE SKUPIONE TAK JAK NALEZY ,MYŚLĘ TEŻ O HALOGENACH NA MGŁE BĘDZIE IGIEŁKA ,JUTRO ZADZIAŁAM TO PUSZCZĘ FOTKI
Soczewki do przeróbki na bixenon są dostępne na allegro po ok 200zł. Jednak nie dają tak dobrego efektu jak reflektor drogowy z palnikiem: świecą krócej, i ciemniej(straty na szoczewce, niestety) Poza tym w oryginalnych bixenonach nie odsłania się palnika tylko soczewkę. Przyjżyjcie się tym częściom na allegro.
Co do xenonów w światłach przeciwmgielnych to nie widzę sensu, gdyż tak naprawdę, żadko się je wykorzystuje posiadając dobre xenonowe mijania.
PS Dlaczego wszyscy mówią na xenonowe źródła światła: żarniki, żarówki a nawet kolby. To są poprostu palniki.
To tak samo jak korek i bezpiecznik, śrubokręt i wkrętak....
w mojej pracy kolba to jest nazwa fachowa........
A palniki to są acetylenowe.... :D