to jedno z najpiekniejszych aut na forum (nie tylko w mojej opinii)
jest co podziwiać !
http://www.7-forum.com/modelle/e23/berichte/fish.php
Wersja do druku
to jedno z najpiekniejszych aut na forum (nie tylko w mojej opinii)
jest co podziwiać !
http://www.7-forum.com/modelle/e23/berichte/fish.php
widywałem ja juz i faktycznie dupe urywa ;) tyle ze to highliner wiec nie dziwne ze tak tez jest ;)
Trzeba przyznać wygląda super... :)
tojest wzór do nasladowania
:razz: niesamowita. Ciekawe ile trzeba $ wyłożyć żeby doprowadzić ze stanu dobrze utrzymanej e23 do czegoś takiego :)
piękny klasyk :)
Masakryczna locha :razz:
343PS? 620Nm przy 2700obr/min? 8/
Prześliczne auto.
fajna fura :D
:) poezja tak mi sie wydaje .kwintesencja 7er. cos nie samowitego.
Apropo e23 .Wczoraj byłem w Bavarii i widziałem taką piękną sztukę e23 czarną ,że mi kopara opadła .Zanim się podniosłem z tego juz odjechała więc foto brak ... Z info posiada ją obcokrajowiec na blachach PL i jest to 745 czyli 3,5 turbo..... ;D
Auto marzenie.
Cudna bestia, aż miło popatrzeć.
Masakraaaa!
Piękny
:cool:
Życzę kolekcji wszystkich modeli, ale jak już będziesz je miał to mnie zaprosisz i sie nimi pochwalisz. :)Cytat:
Zamieszczone przez Boeing732
można ;D sobie pomarzyć
piekna ale brakuje jej jednej rzeczy .... przodu z e23 przed liftem ktory wyglada tak:
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/img/55...j%EAcie075.jpg
Niszczy ten furak poprostu... dzieło sztuki. ale bez tej zawiechy by troche stracił na uroku :cool:
szkoda że ta częśc forum tak słabo rozkwita...;/
Jak widze sam tu jestem :(
ale za to z najpiękniejszą :)
Jeszcze ktoś z Krakowa posiada e23. tak mi się wydaje.
W Krakowie są dwie ładne e23 jedną ma nasz kolega z forum(jest na zdjęciach z jesiennego spotu) w orginale a druga z nowym lakierem i na czarnych blachach stoi pod u.celnym na Pachonskiego
oO Cudo!!!!!!
Wiele bym dał za taką sztukę. Mam nadzieje że kiedyś będę miał taką w swoim władaniu.
Piękna!!! Jestem pod wrażeniem. Szczena opada!
Serce mi mocniej zabiło.Jestem chory na ten model,ale podejrzewam,że koszt doprowadzenia do takiego stanu to koszt min...o boże...Pozdrawiam
poprostu cukiereczek...mega, nic dodac nic ujac :shock:
Piękna ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D
Panowie kolega uzyl w podpisie rozkazu [..you..] (w orginale bez kropek) - wpisujac go, bedzie wyswietlany nick uzytkownika ktory akurat przeglada ten post ....
Boeing732 już wylądował !!!
Jak dla mnie to przy niej kazde nowe BMW moze sie schowac, nawet wlaczajac w to emki. Piekna, ale nie moglbym jej miec bo siedzialbym caly dzien w garazu ze szmatka az w koncu stalbym sie jak ten goblin z Wladcy Piercieni ;)
czesc,Cytat:
Zamieszczone przez tristeza
co prawda jestem na tym forum i w Waszym (naszym) klubie, ale moze sprostam niektorym pytaniom :) Mam dwie beemki, X5 i klasyka - E23. Co do cytowanego pytania, odpowiem tak: wazne aby kupic auto w jak najlepaszym stanie, poniewaz niewazne ile kasy wlozysz w starego kapcia, to i tak zawsze to bedzie kapec, jedynie go "upiekszysz" tuningiem i nic poza tym, straci swoja dusze i oryginalnosc. Jesli kupisz dobre auto, to wlozysz w nigo minimalnie tyle, ile naprawde w to auto potrzeba zainwestowac. Ja kupilem swoja E23 w Szwajcarii, wyniosla mnie ok 11 tys. zl. Do tego doliczyc trzeba jakies lepsze (oryginalne) gadgety: jak wieksze felgi (ale z tamtego okresu), drobne poprawki lakiernicze i cos z mechaniki, rejestracje jako zabytek, ewentualnie zmiane lub renowacje tapicerki. Jak na razie, moja Siodemka kosztowala mnie do doprowadzenia do stanu igielki, dodatkowo (z rejestracja jako zabytek) 4500 zl.
Za cene ok 15000zl aktualnie nie znajdziesz zadnej poczciwej Siodemki w perfekcyjnym stanie. Ceny w Niemczech takich "zabytkow", to minimum 5000 Euro, w Polsce od 25000 zl.
Zdjecia juz niebawem :))
@zduncio, dział przedstaw się czeka na Cię... ;D
Ok, sorki, juz szukam odpowiedniego dzialu :)))Cytat:
Zamieszczone przez sylwekk
ależ piękny klasyk ;]
ciekawe ile trzeba zapłacić / włożyć pracy żeby taki cel osiągnąć ///
:) mowisz o tej czarnej E23??Cytat:
Zamieszczone przez sennapowieka
...zakladajac, ze kupil ja w przyzwoitym stanie (bez koniecznosci lakierowania), to calkiem nieduzo - jesli chodzi o Niemcow, w przeliczeniu na PLN nieznacznie te koszta wzrosna, ale... nie jest jeszcze tak zle. Przykladowo: obszycie calego srodka nowa skora - do 5000zl; lampy tuningowe biale i czerwone od 500-1000zl; chromowanie/polerowanie felg - 400-600zl; dodatkowe udziwnienia - indywidualnie :)
nie chodziło mi o tak zwane "dodatki do życia" jak skóra czy zmiana lamp, w tym modelu chciałbym mieć wszystko dokładnie takie jak wyjechało z fabryki !
Ciekawiły mnie ceny części ...
Z tego co sie juz orientowalem, to w Niemczech wiekszosc czesci mozna kupic swobodnie o polowe taniej tego co u nas oferuja, dotyczy to nie uzywanych, ale wlasnie nowych czesci :) Jesli wlasciciel dbal o samochod, to "dolozenie" do stanu perfekcyjnego [pewnie nie bylo jakims strasznym wydatkiem... Najfajniejsze jest to, ze ceny starych, dobrze utrzymanych BMW - juz nie tylko w Niemczech, ale i w Polsce zaczynaja dorownywac cenom duzo nowszym modelom :)))Cytat:
Zamieszczone przez sennapowieka
piękne 23 ;) cud, miód..
doprowadzenie do perfekcjii takiego autka wiaze sie z powaznymi kosztami!
wiem bo sam robie od podstaw e23 732i.Chyba ze ktos zrowi samochod zeby bylo ladne dla oka. ja rozbieram moja niunie doslownie i w przenosni na czesci pierwsze.
po za tym kasa to jedno a czas to drugie
co do cen nowych czesci pierdoly sa tanie a powazniejsze rzeczy trzeba zaplacic!tak jak z e24 w anglii nowy blotnik lekko ponad 300f a u nas ponad 2tyś
mozna matowac zamienniki duzo tanisze ale wtedy cala robota przy takim aucie nie ma sensu
pozdrawiam
oj, nie przesadzaj...Cytat:
Zamieszczone przez egzekutor
kupujac dobrze utrzymane auto, koszta renowacji sa bardzo niskie w porownaniu z kupowaniem jakiegos parcha i robieniu go od podstaw. To nadal bedzie parch, tylko odpicowany, nic wiecej, w ogole nie rentowne. Jesli chcesz miec auto sprawne i zadbane, to zacznijmy od kosztow zakupu - latwiej, pewniej, na poczatku z pozoru drozej, ale w dalszej czesci planu okazuje sie byc najtanszym wyjsciem. Pisalem juz wczesniej, ze za dobrze utrzymane e23 trzeba dac od 3000 euro (jak sie poszczesci) do ...zalozmy 6000 euro. Majac taki samochod, kosztowac Cie bedzie wlasciwie eksploatacja (oleje, inne plyny, hamulce itp), jakies zaprawki, moze pranie wnetrza, albo lekka jego renowacja i to wszystko. Kupujac pazdziocha za 3000zl, i chcac go zrobcic na igielke (o ile to w ogole mozliwe), to policz sobie koszta (i o ile dostaniesz jeszcze te czesci): zaprawki lub nowe wszystkie elementy nadwozia (???zl), malowanie calego auta (5000zl), nowy lub inny zdrowy silnik (1500-2000zl), nowa tapicerka (???zł) / stara + obszycie skora (5000zl), renowacja felg (1000-1500zl), nowe opony (od 300zl/szt) itd...........
Ale jesli ma sie dobre autko i chce sie miec jeszcze lepsze, no to trzeba inwestowac, za 30 lat pewnie sie zwroci ;) - patrzac na ceny BMW z lat 60tych....
Zgodze sie, ze czas to podstawa, ale mozna i przy takim aucie spedzic i 2 lata (moj juz stoi od kwietnia 2008 roku i wlasciwie jest przepychany z kata w kat jak na razie, choc jedynie trzeba uszczelke pod glowica zmienic i zrobic mu ze 3-4 zaprawki), ale nie ma kiedy...
http://photos.nasza-klasa.pl/2346410...5909f7c15.jpeg
Ale jak juz bedzie czas i wszystko gotowe... to radosc nieopisana :)
pozdrawiam
i tej radości Ci życze jaknajprędzej !