-
Witam ponownie
Cześć, większość może kojarzy moje poprzednie, nieszczęsne E32. Ostatni jej numer skłonił mnie do zakupu drugiej sztuki i tak też się stało. Jest to wersja Long z silnikiem M30B35 ze skrzynią automatyczną. Egzemplarz z 1990 roku. Wnętrze w super stanie, fotele sportsitze obszyte nową skórą, włącznie z boczkami i tylną kanapą. Kierownica również. Czarny sufit obszyty nowym materiałem. Radio Bussines RDS, gra bardzo przyjemnie. Technicznie samochód tip top, pod spodem wszystkie węże paliwowe, hamulcowe nowe. Zawieszenie wybiera idealnie, hamulce nowy zestaw P + T. Silnik i skrzynia sucha, podłoga bez zastrzeżeń. Drzwi trochę bierze, ale prócz powierzchownej rdzy brak dziur. Gdzie nie gdzie klar schodzi, lekkie wgniotki na drzwiach i rysy. Skrzynia również działa świetnie, ogólnie wsiadać i jeździć. Wizualnie nie jest to co bym chciał, tym bardziej koła, na których stoi, ale wszystko czasem.
https://live.staticflickr.com/65535/...bb38c4cb_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...97b167cb_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...85064814_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...01391802_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...a7190e27_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...c1cdc745_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...c00235a9_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...cfa52ab4_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...e1618e2f_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...36e1459a_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...f69a68e2_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...08985e55_z.jpg
Z wyposażenia:
- manualne sportsitze
- komplet rolet bocznych
- tylna roleta elektryczna
- tunel środkowy w skórze
- boczki drzwi pasażera i kierowcy w skórze
- tempomat
- pełne OBC
- szyberdach
- czarny sufit
- ASC
- automatyczna klimatyzacja
- i podstawowe..
Plany:
- zderzak v12 z intensywnym
- black hella przód
- kwadratowe końcówki wydechu z 750i
- blenda tył usa
- styling 32 18"
- dołożenie HiFi
- kierownica MT II
- poprawki lakiernicze
- listwy progowe z polifta
- skompletowanie skrzyneczki narzędziowej w klapie bagażnika
Klamoty oczywiście wszystkie mam z poprzedniej, kwestia zebrania się i przełożenia wszystkiego i lakierownie zderzaka. Z powrotem cały czas 200-210 na S8, spalanie 13,5, trasa 250km nawet bez zająknięcia, mam nadzieję, że tak pozostanie.
-
No i super, gratuluję zakupu. Z tego co wiem to właściciel trochę sosu wsadził w to auto. Pozostałbym przy wydechu i zderzaku z R6. Jeżeli chesz ori, nową BH to radzę się pospieszyć z zakupem.
-
Nie podoba mi się to obszycie jakoś, wolę ori skórę. Ogólnie wygląda dość oryginalnie (czyli że bez tuningów) co jest na plus. Dobry kolor. Nie zepsuj jej, tylko polepszaj stan :) Będzie fajne auto. Aczkolwiek szkoda na codzień już tyrać tych E32.
Z tamtą co robisz? Na graty czy w całości sprzedasz?
-
Gratulacje ;) Zderzak V8/12 ma też szersze miejsce pod szeroką nerkę. Połączenie jednego z drugim będzie "dziko" wyglądało. Zostaw wąską, jest ich coraz mniej, a mają swój urok. Do listy dopisz tylko jakieś sprzężny obniżające na przód i będzie git.
-
Cześć, tamta jest już wystawiona na sprzedaż. W aucie się od tamtej pory trochę się w aucie pozmieniało. Wpadły S32 18", black hella na przód, blenda tył, końcówki od 750i, i zderzak z intensywnym. Dołożyłem również nagłośnienie z wersji HiFi, czyli z 25 watów na 40 firmy Nokia. Zamontowany został również w bagażniku boczek ze schowkiem, w którym można pochować jakieś manele, żeby nie latały po bagaju, wcześniej było bez schowka. Z technicznych spraw wleciały nowe poduszki silnika Lemfordera, nowa kopułka z paluchem, nowy filtr powietrza, nowy czujnik poziomu płynu spryskiwaczy, bo ciągle wskazywało jego brak. Dzisiaj jestem po wymienie filtra oleju i oleju, zalany 10w40 Valvoline MaxLife.
Parę dni po zakupie i zmianie koła:
https://live.staticflickr.com/65535/...d421d3e6_z.jpg
Stare poduszki vs nowe:
https://live.staticflickr.com/65535/...f45f0f53_z.jpg https://live.staticflickr.com/65535/...3af48094_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...975d9469_z.jpg https://live.staticflickr.com/65535/...37f1d1c6_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...54f93fe5_z.jpg https://live.staticflickr.com/65535/...75a84dff_z.jpg
Wcześniej wspomniany boczek:
https://live.staticflickr.com/65535/...9461eeb6_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...3bd2dcc2_z.jpg
Głośniki:
https://live.staticflickr.com/65535/...b4767d21_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...989b5ebf_z.jpg
No i zmiana frontu:
https://live.staticflickr.com/65535/...f1605bc3_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...4046766c_z.jpg https://live.staticflickr.com/65535/...3aff8dbd_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...e10eff48_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...e07b254e_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...36bebd02_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...63d96094_z.jpg
Udało mi się również znaleźć nową, fabryczną nie używaną apteczkę z całym osprzętem:
https://live.staticflickr.com/65535/...b611e259_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...6a8b087f_z.jpg
Auto niedługo jedzie do lakiernika na malowanie zderzaka i błotników, bo schodzi klar. Ponadto, w sobotę zaplanowana wymiana świec zapłonowych i zmiana zbiorniczka wyrównawczego, bo gdzieś puszcza.. Po trasie na zlot do Nysy wyzerowało mi zbiorniczek, a po ostatnich przygodach z poprzednią sztuką już mi się trochę ciepło zrobiło, bo płyn leci na blok i wyglądało to tak, że puszcza spod głowicy... Ale winowajca zlokalizowany i lżej na sercu. W zimie felgi idą na lakierowanie, bo już zżółkły i odrywa się z nich lakier. A poza tym, chodzi mi po głowie zmiana na E38, ale sam nie jestem do końca pewny...
-
Czarna to ładna. Ale ten bagażnik to byś uprał ! Syf. Życzę aby ta była mniej problematyczna od poprzedniej.
-
Wreszcie możesz odetchnąć i cieszyć się jazdą ;)
-
Chyba jednak nie... Chyba skończyła się skrzynia, bo podczas jazdy wyrzuciła tak jakby na luz i nie było biegów, zostało tylko wsteczny. Jak wrzucę na pozycję "N" to jedzie do przodu jak na trybie "D". Olej jest na odpowiednim poziomie, lecz śmierdzi spalonym sprzęgłem. Trochę postała i ostygła to biegi wróciły i powoli dojechałem do domu, ale dalej jedzie na "N". E32 to chyba nie są samochody dla mnie.
-
Jak się kupuje gruza po gruzie to nic dziwnego.
Tak czy siak , pewnie konwerter się skończył.
-
Nie ma to jak ocenić stan techniczny pojazdu po zdjęciu. Auto ma najechane zaraz 400 tysięcy i 30 lat na karku, nie wiadomo czy ktoś kiedykolwiek robił te skrzynie. Padło na mnie, po prostu na kogoś musiało. Miałem z tyłu głowy, że kiedyś nadejdzie ten dzień, przyszło szybciej niż przypuszczałem. Dużo E32 oglądałem i nie wydałbym takiej kwoty za gruza, tym bardziej po nauczce po tamtej. Nikt by podczas zakupu nie wyczuł, że skrzynia zaraz padnie, zmieniała i redukowała idealnie. Jest efekt tak jakby się tarcze skleiły i ciągnie sprzęgło. Skrzynia przerzuca biegi bez szarpnięć gładko bez żadnych problemów, ale na wyższych obrotach się ślizga i na neutralu ciągnie. Nic, szukam warsztatu kto to ogarnie i jeździmy dalej.