-
o wisko raz jeszcze.
witam
tyle różnych wersji o poprawnym działaniu wisko slyszałem że już nie wiem która jest prawdziwa.
zatem dojdźmy do jakiegos konsensusu.
najbardziej prawdopodobne wydaje mi sie twierdzenie że wisko na rozgrzanym silniku nie da sie zatrzymać.
a gdy silnik jest zimny wiatrak powinien stać bez ruchu.
to prawda?
nowe wisko kosztuje 275zł na allegro, wiec nie dużo, a moze to jest przyczyna mojego bólu.
pozatym - jak wymieniać żeby nic nie uszkodzić?
pozdrawiam
-
na zimnym silniku powinno sie dac zakrecic i zaraz sie zatrzymac - ma stawiac opor - inaczej jest do wyrzucenia
przy wymianie pamietac ze gwint jest lewostronny i tyle
-
na pracujacym silniku czy na zgaszonym? u mnie sie kreci juz od momentu odpalenia, ale tak że jak złapiesz za wiatrak i odpalisz nawet ciepły silnik to stoi.
-
na zgaszonym i zimnym oczywiscie
-
nie powiem z wisko jest misja trzeba dbac bo problemy pewne u mnie na odpalonym zimnym silniku stawia delikatny opór ale bez problemu da sie zatrzymac reka, a jak silnik jest goracy to bimetal tak sie rozszerza łapiej jak by było zespawane na stałe wymiana prosta czasem jest problem z wkreceniem bo jest drobny gwint dosyc ciasno i ciezko załapac potem pestka nawet nie trzeba mocno dokrecac bo samo sie dociagnie
-
wisko
hmm umnie np wisko nawet jak uruchamiam zimny motor to słychać czasem jak wentylator lekko zaszumi ... a po za tym działa prawidłowo skazówka stoi jak zaczarowana. :D
-
no ja miałem dzikie opcje - zaczeło się od rozerwanego węża jednego, a skonczyło na wymianie czujnika temperatury. mimo ze juz sie nie grzeje to wskazówka nie stoi jak wczesniej idealnie w pionie zawsze, tylko po prawej stronie od pionu, moze milimetr, dwa. wkurza mnie to bo mam poczucie ze cos jest nie tak :/
-
moze pompa zaczyna niedomagać czasem trafia sie pompa z plastikowym wirniczkeim i to jest powodem zmartwien.
-
-
termostat nowy, a po odkręceniu śrubki od odpowietrzania tryska całkiem mocno płyn chłodniczy wiec wnioskuje ze pompa jest okej..