-
Witajcie
Witajcie forumowicze. Mam na imię Mateusz, pochodzę z małopolski. Przypadkowo natknąłem się na to forum i od razu jak je zobaczyłem to zostałem na dłużej.
Jestem szczęśliwym posiadaczem BMW 730i E32 z rzędową szóstką. Bardzo dbam o mojego staruszka (rok 88) i między innymi dlatego znalazłem się na tym forum gdyż jest tu wielu doświadczonych użytkowników, którzy mam nadzieję, że pomogą mi w niektórych problemach, które wywija mi moje autko, a których nie jestem w stanie rozwiązać sam.
Jeśli ktoś był by ciekawy, to jest zdjęcie mojej 7-emki. Pozdrawiam i również zapraszam nowych i nie tylko użytkowników do dzielenia się zdjęciami swoich oczek w głowie.
http://screenshu.com/static/uploads/.../29/cplknl.jpg
-
Witam . Pokaż foty ze środka .
-
Witam, jak na R6 za szeroka ryjem ;)
Pisz czego nie możesz rozwiązać sam, temat e32 R6 został tu rozwałkowany od A do Z przynajmniej 2 razy, tyle że użytkownicy zmienili się ze 4 razy ;)
-
Bardzo podoba mi się szeroki grill więc przerobiłem sobie na taki, jeśli zachce mi się kiedyś rejestrować go na żółte tablice to maska wraz z wąskim grillem czekają w garażu :D
To zdjęcie środka.
http://screenshu.com/static/uploads/.../b6/h3xlo2.jpg
Jeśli chodzi o problemy. Czasami mam tak, że gdy jadę samochód traci moc, nie w takim sensie, że słabiej przyspiesza ale tak, że w ogóle nie przyspiesza i do tego pracuje jak rozwalające się V8 a gdy odpuszczę gaz mocno szarpnie. Auto zaczyna mulić (to co napisałem wyżej), następnie leci jak odrzutowiec i za chwilę to samo lub nic się nie dzieje aż do zgaszenia. Na razie chcę wyjeździć całe paliwo, bo wlewałem do niego płyn do konserwacji wtrysków, choć wątpię by to było przyczyną. Wymieniałem też filtr i pompę paliwa.
-
Brzmi jak rozrachunki po gazowni.
Przepływka do podmianki, wtryski i zasilanie paliwem jest pancerne, poza regulatorem, który nie ma wpływu na to co piszesz.
-
Na gazie auto jeździlo 8 lat bo musiało. Codziennie ok. 100km. Niechętnie ale gaz zamontowalem bo nie wyrobiłbym z kosztami paliwa. Co ciekawe przez te osiem lat jedyne co przy nim robiłem to wymiana świec, kabli, oleju i filtru oleju. Aktualnie auto jeździ na samym pb jakieś 1,5 roku a problem zaczął występować jakieś 2 miesiące temu a z racji ze występował sporadycznie ze względu na brak czasu go olałem. Czasami zdarzy się też ze autu ciężej odpalić na ciepłym silniku. Wyczytałem że może być winny czujnik położenia wału. Tenże czujnik jak i regulator wymienialem na nowe. Dziękuję za zaangażowanie szalony bo jak narazie mało ludzi coś napisało. Pozdrawiam
Wysłane z mojego HTC One_E8 przy użyciu Tapatalka
-
Jak masz kolego możliwość nagraj filmik jak samochód pracuje,patrzyłeś do krokowego?Sprawdzałeś przepływke czy nie ma przerw?Rano nie masz objawów długiego odpalania i nadmiernego zapachu pb?Masz sonde lambda? Przepustnica na Linke czy EMl?
-
Wrzucam filmiki. Jeden z nich jest nakręcony zaraz po odpaleniu, drugi po przejechaniu paru kilometrów. Gdy odpiąłem silniczek krokowy to auto walczyło o życie na 400-stu obrotach więc chyba jest sprawny. Cała droga od filtru powietrza do przepustnicy jest szczelna. Z rana samochód odpala bardzo dobrze i nie czuć zapachu benzyny. Nie mam sondy lambda[do wymienienia(jak można sprawdzić czy nie daje złych pomiarów?)] a przepustnica jest na linkę.
https://www.youtube.com/watch?v=ErLCzoOnaGo
https://www.youtube.com/watch?v=3u6du3_DD1A
-
Silnik krokowy do czyszczenia na początek, sondy lambda nie masz tzn ? ;> Wszystkie podciśnienia musisz też sprawdzić czy są całe, czujnik temp dający sygnał do DME również - wszystko znajdziesz na forum.
-
Edytowalem poprzedniego posta żeby nie było niejasności co do sondy lambda. Jutro zajmę się krokowcem. Kolega wyżej napisał też, że przeplywka może być do wymiany. Jak najprościej sprawdzić czy właśnie przeplywka płata figle?
Wysłane z mojego HTC One_E8 przy użyciu Tapatalka