-
745i e65 n63b44
Witam kolegów. Sporo sie naczytałem na forum o uszczelniaczach zaworów i nieszczęsnej rurce w silnikach v8. Trafiła mi sie okazja kupna auta z silnikiem n62b44. Ale .... Przy normalnej jeździe 80/90 zapala sie check - blad sondy lambda oraz przy daniu gazu delikatny czarny dymek puści. Właściciel twierdzi ze jak zmienił olej na castrol to zaczął tak dmuchać dymem. Ponadto rurka nie była robiona. Czy warto sie pchać w takie auto ? Jakie sa ewentualne koszta robienia rurki ? Oraz czy powyższe błędy sondy to kwestia wymiany sondy czy sterownika? Chciałbym doprowadzić to auto do perfekcji
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Ps: temat powinien byc n62 a nie n63
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Przy uszczelniaczach dymi na niebiesko. Problem może być poważniejszy niż myślisz. Za 36 tys w tym stanie to żadna okazja. W de 745i kupisz od 5 tys euro. Naprawa uszczelniaczy to 3500 zł. naprawa rurki z moją rurą to ok. 1600 zł. Odpuść sobie to auto i szukaj sprawnego egzemplarza.
-
Masz tu i wybij sobie 2001 z głowy, stargujesz 300, 400 euro i masz kozaka polifta za 40000 + opłaty.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/b...reviousPage=lr
-
Plus 2500 na nowe opony :D Bo te jakies niewymiarowe :D
-
Wiec jesli sie nie zdecyduje to jakiego silnika szukac? Z tego co czytałem na forum to i w benzynie i w dieslu jest sporo rzeczy na które trzeba zwracać uwagę. Co sądzicie o wersji 745 d?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Miałem V 8 diesla z e38 i był super ale czy teraz bym się znów odważył hmm chyba nie :)
-
A czym to jest spowodowane Aldik
-
Kosztami naprawy w razie awari - z tego co wiem problem z zamiennikami, turbiny ładnych pare tysięcy sztuka - regeneracja odpada.itd itp.
-
A benzynowe silniki ? Ktory wybrac