Chciałem zapytać jak sprawdzić czy poprawnie mi działa samoregulacja w xenonach bardzo nisko świeca i prawie nic nie widać a regulacji wewnątrz nie ma , oraz czy takie reflektory się reguluje na stacji ?
Wersja do druku
Chciałem zapytać jak sprawdzić czy poprawnie mi działa samoregulacja w xenonach bardzo nisko świeca i prawie nic nie widać a regulacji wewnątrz nie ma , oraz czy takie reflektory się reguluje na stacji ?
A ty masz oryginalny xenon? Jak podjedziesz do sciany na wprost i wlaczysz swiatla powinny sie same ustawic . Ida wpierw do dolu a pozniej w gore na odpowiednie ustawienie. Sprawdz sobie jak jest ciemno . Jesli stoja sztywno zaraz po wlaczeniu to daj znac . Moze byc ze urwal sie ktorys z regularorow sa one na wachaczu z przodu i tylu .
Mam oryginalne Xenony podjechałem do ściany reflektory schodzą na dól ale nie wracają do góry . Sprawdzę jeszcze te czujniki .
Sprawdź stan mechanizmu na prawym przednim prostym wahaczu. Tam jest takie łącznik kontowy. U mnie ze starości się rozleciał ( element nr 12 http://www.realoem.com/bmw/showparts...51&hg=31&fg=05 ).
Ustawienie świateł jest oczywiście możliwy w każdej stacji gdzie taka usługa jest oferowana. Tak jak wszędzie polega na odpowiednim ustawieniu dwóch śrub regulacyjnych
Wg mnie moje też świecą za nisko, może to ten sam łącznik jest walnięty. Ręcznie pokrętłem na reflektorach ustawiłem na maksa do góry, ale dalej jakby nisko świecą.
Da radę zobaczyć ten łącznik zerkając pod samochód czy trzeba wjechać na kanał?
U mnie to będzie część nr 6
http://www.realoem.com/bmw/showparts...68&hg=31&fg=05
Jak świecą za nisko ,to mogą być żle wyregulowane lub może być niesprawny któryś z regulatorów położenia xenonów ,mam tak samo.
Na przednim prawym aluminiowym wahaczu zobaczysz ten łącznik ,ale wątpię ,że jest zepsuty bo mało kiedy się psuje.
Podłącz auto do kompa i w module świateł powinno być widać którego czujnika moduł " nie widzi " :)
regulatory całe, we wnętrzu nic nie lata, silniczek ok, błędów brak.
Podejdę cyknąc jakieś fotki zawiechy, może akurat trafię obiektywem n ten czujnik :)
A w tylnym zawieszeniu ten czujnik też się jakoś łamie itp.?
Tak samo się może złamac jak z przodu. Z tyłu jest na prawym metalowym wygiętym wahaczu.
A obydwa dbają o wysokość świecenia świateł czy np. tylko przededni, albo tylko tylny?
Mam na myśli postój jeśli ma to znaczenie.
Obydwa , odpal auto , stań gdzieś koło ściany ,włącz światła i muszą się wypoziomować ,góra lub dół ,musza się po prostu ruszyć ,ale około 50 cm ,jak patrzysz na linie światła. Ja mam czujnik zepsuty i tylko drgną minimalnie .