siemacie
szykuje się na zmiane tłumika końcowego ze względu na to że posiadam wydech od v8 a dzwięk jest hmm nie fajny
teraz pytanko czy ładować serie od v12 czy może polecacie coś innego lepszego ??
Wersja do druku
siemacie
szykuje się na zmiane tłumika końcowego ze względu na to że posiadam wydech od v8 a dzwięk jest hmm nie fajny
teraz pytanko czy ładować serie od v12 czy może polecacie coś innego lepszego ??
myślę że nic lepszego jak seria nie znajdziesz, no chyba że masz na to sporo $$$ to możesz zlecić budowę jakiejś porządnej firmie
Jeśli chodzi o jakość wydech z 750 jest ponoć cały z nierdzewki jeśli chodzi o najlepszą jakość dźwięku jak to przystało na V8 trzeba zrobić przelotke lub wydech sportowy
Prosty przykład prawidłowego dźwięku V8 zaprezentował ździra Co tu dużo mówić każde E32 ma silnik - dobry silnik mocny silnik i z dużą poj.
Dla mnie nie wolno go ograniczać żeby miał dźwięk gówna tylko samochodu co ma swoją moc.
http://www.youtube.com/watch?v=Mv-LqgDYwdw
w poprzedniej beemce miałem wydech Eisenmanna który pięknie warczał teraz ten co mam wydaje mi sie smiszny i dlatego czas go zmienic , nie wiem czemu poprzedni właściciel go zmienił na taki no ale czas to naprawić
oczywiscie zrób to koniecznie BMW nie moze chodzić jak samochód elektryczny bo ty na dodatek masz 5.0 wiec masz co pokazać.
moim zdaniem nie ma piekniejszego wydechu niz ori V12
no to w takim razie bede musiał szukać koncowego do v12 seryjnego a potem pogonic ten od v8 i będzie super
może wiecie kto ma na sprzedaż taki tłumik ??
ok koledzy tłumik już załatwiłem w niedziele będzie zamontowany tteraz mam pytanie czy w m70 mozna wywalić katy bo mam przytkane lekko i chciałe bym je wywalić zeby dać troche lepszy przelot spalin wiadomo ze wtedy auto bedzie miało lżej co wy na to macie jakieś porady czy robic to czy nie ??
Wywalając katy pamiętaj, że nie przejdziesz przeglądu, bo diagnosta zagląda pod auto.
Dodatkowo brak katalizatorów powoduje głupi metaliczny dźwięk.
Kolejną wadą jest jeszcze niespalona mieszanka paliwowa (około 5%), która dostanie się do sond lambda za katami i będzie Ci pisać o błędach albo korygować w ubogą. Ostatecznie możesz mieć przepały jak uzbiera się lotna frakcja i odpowiednia temperatura tłumika. No chyba, że napiszesz/zdobędziesz mapę dla silnika bez katalizatorów.
brunoz bez obrazy ale ja w M60B40 ma mprtzelot wydech i bez katów i jakoś nie mam błędów także samo wywalenie kata w takim M70 mu nie pogorszy a jak sa przytkane to sporo polepszy mieszanka rfaczej tez będzie okej jak w to miejsce wpsawa rury średnicy reszty układu a jak chce przechodzic przegląd to niech wsawa strumienice w kształcie kata i tyle w temacie