Witam -jak w temacie... niewiem jak otworzyć to ustrojstwo :), a dodatkowo przypuszczam, że kiedyś ktoś zaspawał go klejem :confused:
Wersja do druku
Witam -jak w temacie... niewiem jak otworzyć to ustrojstwo :), a dodatkowo przypuszczam, że kiedyś ktoś zaspawał go klejem :confused:
noooo uważaj,tego nie da się rozebrać!!!!! bateria w środku owszem jest ale ładuje się jak jedziesz i masz kluczyk w stacyjce:p
także zostaw to rozbieranie bo jeszcze kluczyk rozwalisz:cool:
hehe no to nieźle :) -> a gość ( który wymienia baterie i dorabia kluczyki) mówi tak ".... eeeech no musi się jakoś dać.... eeeeh jeszcze raz.... eeeeh ..." i porysował mi pilota śrubokrętem :D
Dzięki
ale się nie martw nie byłeś pierwszy heee,ja dopiero się dowiedziałam jak mąż do mnie powiedział- "weż drugi kluczyk żeby się naładował" :p a tak wogóle takie kluczyki już nasza "piątka" też miała:smile:
W e65 byly dwa rodzaje kluczy:
- z wymieniana bateria - do wersji z Comfort Access
- z niewymieniana bateria - do wersji bez Comfort Access
Kluczyki w kształcie rombu są z akumulatorkami w środku. Te akumulatorki ładują się podczas jazdy. Zalecane jest używanie na przemian kluczyków. Przynajmniej raz na miesiąc warto użyć drugiego kluczyka przez jakieś min 30 min. Te akumulatorki da się wymienić ale ciężko rozkleić ładnie pilota.
Tego się obawiałem :/
Przy okazji wytropiłem temat, kluczyk od innego modelu auta ale ten sam co mają właściciele E38 po liftingu.
http://radxcell.nora.pl/2009/02/16/j...yk-do-e46.html
Kluczyk od E65 na siłę się rozebrać da, wyciągamy blade'a potem delikatnie małym
śrubokrętem, poczynając od dziurki po mechanicznym kluczu dookoła rozklejamy,
tylko po co? Tj pisał Sebek - baterię wymienia się, tylko przy opcji key less go, ale
tam jest ona na wierzchu.