http://otomoto.pl/bmw-750-C15153053.html
Raczej nie znam się na E32 więc mam pytanie do użytkowników E32 czy widzą po zdjęciach coś podejrzanego?
Zastanawiam się nad jej kupnem :)
Wersja do druku
http://otomoto.pl/bmw-750-C15153053.html
Raczej nie znam się na E32 więc mam pytanie do użytkowników E32 czy widzą po zdjęciach coś podejrzanego?
Zastanawiam się nad jej kupnem :)
przegląd się skończył. kiedyś chciałem kupić w Oławie V12 ale czarną tez z LPG, silnik się grzał wskazówka stała jakieś 2mm za pionową kreską. może sie myle ale ten numer mi sie kojarzy właśnie z tamta V12. Zadzwoń i sie zapytaj czy silnik się nie grzeje (jasno określ czy nie wychyla sie poza pionową kreskę, mi facet chciał wmówić że wskazówka ma sie wychylać poza pionowa kreskę). albo poszukaj kogoś na tym lub innym forum z Oławy by oblukał ten egz.
Przy okazji zapytaj jaką grubość mają te "pancerne szyby" bo jeśli już to zapewne 0,9 cm czyli są to po prostu atermiczne szyby anie pancerne. W opisie jest także opcja regulowanej wysokości zawieszenia a na konsoli brak przycisku od EDC więc o co tu chodzi???
Witam kojarzę te zdjęcia i wydaje mi się że jest ona do sprzedania od dosyć dawna tylko wcześniej była chyba nie zarejestrowana. Mówił ci klient od kiedy jest w kraju?? Być może się mylę.
poproś o VIN- kolega Siwy rozkoduje i bedzie wiecej wiadomo na temat tego egz.
VIN WBAGB81090DC09543
Samochód w Polsce ok. 8 lat. Drugi właściciel, stał jakiś czas w komisie i się nie sprzedał. Temperatura ok, wszystko sprawne. Coś było robione z silnikiem, podobno uszczelki pod głowicami oryginały, planowanie głowic... Czyli fakt grzania, o którym pisze rodzinabmw mógłby dotyczyć tego auta. Stan niby ogólnie dobry tylko lekki luz na maglownicy i akumulator do wymiany. Nie ma przeglądu, bo skończyło się miejsce w dowodzie, a że chce go sprzedać, to już nie robił przeglądu. Właściciel mówi, że można z nim pojechać sprawdzić auto na serwisie.