Najnowsze wpisy

  1. Podszybie wymienione

    Wczoraj wymieniłem podszybie.

    Razem z czyszczeniem zabrało to 3 godziny spokojnej pracy. U mnie wycieraczki trzymały się mocno, musiałem użyć ściągacza. Nie dało się tylko szarpnąć, żeby zeszły z wieloklinu.
    Maska w pozycji serwisowej wygląda ciekawie...
    Mały odkurzacz samochodowy + szczoteczka, potem pędzel i woda. Efekt bajka :D
    Zdjęć nie robiłem, bo to taki banał, że szkoda zaśmiecać.

    Polecam oprócz nowych spinek kupić także gumki: Grommet ...
    Kategorie
    Bez kategorii
  2. Małe, a cieszy duuuuużo :)




    Niniejszym zamykam temat brakujące elementy pod maską.
    Kategorie
    Bez kategorii
  3. Parę drobnostek z ASO...;p

    Witam...:p
    Dokupiłem parę części, bo albo były potrzebne lub połamane, a z racji tego, że w miarę przestępne cenowo, to są ori...:D
    Część już zamontowałem, ale jeszcze nie wszystkie...bo odstawiłem autko na zrobienie geometrii 3D...gdzie pan mi oznajmił, że z tyłu też się ustawia...a na to ja przewróciłem oczami, bo z tego co na forum czytałem to chyba w E38 tył...no ale nic zobaczymy co tam wymodzą...
    A dodatkowo na allegro udało się ustrzelić kolorową książeczkę...;)!! ...
    Kategorie
    Bez kategorii
  4. Zawieszenie cz.1

    Dziś jadę odebrać graty. Wahacze, drązek środkowy, końcówki bocznych, gumy stabilizatora i ich obejmy, tuleja wąsa. Obejmy stabilizatora ASO. Szalony dał dobry namiar na hurtownię, zatem poza drążkiem środkowym (TRW) wszystko Lemforder. Niestety Lemforder wycofał się z produkcji drążków środkowych.
    Mam nadzieję że te graty będą coś warte in nie rozlecą się po 5 - ciu tysiącach. Zobaczymy.
    Górne mocowania amortyzatorów na szczęście piękne. Bałem się, że trzeba będzie żygnąć 1200 w ASO ...

    Updated 03-08-2012 at 14:24 by Banol

    Kategorie
    Bez kategorii
  5. Równo i czysto pod maską

    Do tego tematu zbierałem się długo, ale gdzieś w okolicy wiosny tego roku wreszcie go sfinalizowałem.
    Na pierwszy ogień poszła przekładnia. Typowo, ktoś przede mną potraktował CHF i ATF na równi. Efekt ? Rzygająca litrami płynu przekładnia robiąca olejowy bałagan na dole. Została rozebrana i dostała oryginalne uszczelnienia ZF

    Potem przód silnika. Było tak:
    ...

    Updated 27-07-2012 at 16:57 by Banol

    Kategorie
    Bez kategorii
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni