Najnowsze wpisy

  1. La e38 740i by CinaS

    Przedstawiam moj niedawny zakup jakim jest ten Beamer :)

    MODEL: BMW e38 7 740i
    SILNIK: m62b44
    ELEKTRONIKA: el regulowane fotele + pompowane i grzane dupy, grzane lusterka, TV z nawigacja 4:3 cala, telefon ( zbedny ale dziala ), el zaglowki tylnej kanapy, el roleta, klimatronik, tempomat, komputer pokladowy, xenony, parktronic, servotronic, pamiec foteli, grzanie postojowe
    WNĘTRZE: szara skora, ciemne drewienko, rolety, szyber
    UKŁAD DOLOTOWY: seria ...
    Kategorie
    Moja 7er
  2. Ciemność, ciemność widzę :-)

    Panie i Panowie kompletowanie czarnego sufitu uważam za ukończone:-) Byłem już nieco znużony szukaniem lampek i nastawiłem się już na zakupy w ASO a tymczasem jak grom z jasnego nieba wpadł mi w ręce cały komplecik. Żeby było śmiesznie zakupiłem go u tej samej osoby od której kupiłem daszki i osłony słupków. Tak oto prezentują się one na żywo:



    ...
    Kategorie
    Bez kategorii
  3. Zawieszenie tył

    Wczoraj zacząłem rozbierać. Pracy będzie sporo. Dużo części dostępnych już tylko w ASO. Nie ułatwia to przedsięwzięcia z punktu widzenia portfela.
    Pierwsi nowoprzybyli:





    Gruchy FEBI. od tych z ASO różnią się tylko ceną.

    Wyjmowanie finalnej jazdy samemu, w płytkim kanale, z którego trzeba się wyczołgiwać bo ...

    Updated 12-10-2012 at 12:56 by Banol

    Kategorie
    Bez kategorii
  4. Najnowszy nabytek :-)

    W miniony czwartek nie mogłem uczestniczyć w spocie w stolicy, ponieważ zagnało mnie na kres województwa mazowieckiego a konkretnie w okolice Zwolenia. Dzięki znajomemu stałem się szczęśliwym posiadaczem perełki PRL-u czyli Poloneza 1500 LE (L-wersja wzbogacona, E - silnik z zapłonem elektrycznym) z 1987 roku w specyfikacji MR83. Silnik AA czyli dysponuje magiczną liczbą 75 KM - szał :-) Autko od samego początku w rękach jednej rodziny a przez ostatnie kilka lat praktycznie nie jeżdżone. W okresie ...
    Kategorie
    Bez kategorii
  5. Hamulce przód

    Licznik: 210060

    Hamulce przód: wymieniłem, bo się skończyły tarcze i klocki. Przy hamowaniu słychać było zgrzyt i ciche piszczenie.
    Pozostała grubość okładziny - ok. 3mm. (nowa: 12mm)
    Pozostała grubość tarczy: 23,5mm (nowa: 28,4mm, minimum 26,4mm)
    Klocki starte są równo, co dowodzi, że tłoczki chodzą bobrze.
    Pierwsze kilka kilometrów - idealnie hamują, dozowalność wzorowa.

    Części:
    - Tarcze Zimmermann
    - Klocki ATE
    - Czujnik ...
    Kategorie
    Bez kategorii
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni