Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Problem po zlozeniu kolektora ssacego

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    22
    BMW
    e38
    Skąd
    Siemianowice śląskie

    Post Problem po zlozeniu kolektora ssacego

    Witam. potrzebuje szybkier rady. wczoraj sciagalem kolektor ssacy do wymiany filtra odmy w 3.0 v8. po zlozeniu wszystkiego do kupy od razu po przekreceniu zaplonu instalacja gazowa (stag) zaczela pikac. auto po zapaleniu nie trzyma wolnych obrotow od razu gasnie dopiero jak sie zagrzeje chodzi rowno. na gaz nie przelacza sie w ogole ciagle pika:/ a przy 5-5,5 tys obrotow odcina tak jakby brakowalo mu paliwa wczesniej zadnej usterki nie bylo co to moze byc

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BEDY111
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    147
    BMW
    E38
    Skąd
    PL
    Pewnie jakaś śruba nakrętka lub inna część wpadła na zawór, jak skręciłeś całość i zacząłeś kręcić rozrusznikiem to wpadła na tłok a później przy kontakcie z zaworem wybiła dziurę na wylot w denku.



    Żartuję.

    Pewnie coś nie jest połączone jak trzeba, musisz sprawdzić każde połączenie bo jest co ominąć, tym bardziej że masz LPG. Jeżeli wcześniej chodził dobrze to coś jest źle. Wymieniałeś uszczelki kolektora przy okazji ?

    Pozdrawiam.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    290
    BMW
    e38 m62b35
    Skąd
    olsztyn
    jak masz np INPE i interfejs albo ktoś ze znajomych ma to niepodłączony czujnik pokaże bez problemu a jeżeli nic z elektryki to pewnie nie podłączyłeś jakiegoś podciśnienia.

  4. #4
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    A podcisnienie idące z kolektora do reduktora LPG podlączyles? Ja wczoraj u siebie sie tym bawilem bo mam reduktor do regeneracji i wlasnie sa takie objawy po odlaczeniu tego cienkiego węzyka :)

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Byczus
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    495
    BMW
    E39 530dAT, E32 730i V8 manual
    Skąd
    Poznań
    po co ściągałeś kolektor do wymiany odmy? oO
    jw. mogłeś od razu wymienić uszczelki na kolektorze bo pewnie były już twarde ze starości i popękały i teraz są przedmuchy.
    Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.


    Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.



    Było BMW E34 525i manual 1991r.

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    22
    BMW
    e38
    Skąd
    Siemianowice śląskie
    Witam... problem rozwiazalem 10 min po napisaniu postu:P takze sory za zawracanie dupy byliscie blisko problemu :D Sciagalem kolektor bo sruby z odmy byly zjechane przez poprzedniego majsterkowicza :( popierdniczylem dwie kostki ;p od czujnika polozenia przepustnicy i silniczka krokowego... niewiem sam jak to zrobilem bo z krokowca jest szary i go przypiolem do przepustnicy... no ale zdarza sie :P teraz wszystko ok... dzieki za pomoc pozdro

Podobne wątki

  1. [silnik] Schemat kolektora M60B40
    Przez robert1903 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-07-2014, 00:47
  2. zamiana kolektora ssącego 2.8
    Przez miglanc153 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-07-2013, 08:18
  3. [silnik] Uszczelki kolektora
    Przez Domel w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-03-2013, 09:38
  4. [silnik] Wymiana kolektora ssącego ?
    Przez e32mały w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 12-01-2013, 14:42
  5. Syczenie z kolektora
    Przez Michal750 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-02-2010, 15:13

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •