Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Problemy po wymianie rzozrzadu BMW E65 740i dymni i szarpie

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    142
    BMW
    bmw e65 740i
    Skąd
    lublin

    Post Problemy po wymianie rzozrzadu BMW E65 740i dymni i szarpie

    Dzisiejsze popołudnie poświeciłem na przeszukanie forum. Tematów o dymieniu , odmach i uszczelniaczach jest sporo , ale nie znalazłem odpowiedzi
    zacznę wiec od początku
    Od jakiegoś czasu przy odpaleniu słychać było przez chwile dziwny dźwięk, oddałem samochód do warsztatu, który niby ma pojecie na temat marki BMW.
    Diagnoza wyciągnięty łańcuch (170tys oryginalny przebieg) , wymiana na nowy i sie zaczęło .
    Samochód (stal 3 tygodnie w warsztacie policzone 70 roboczogodzin na wymianę -jakoś sporo według mnie) po wymianie rozrządu (do którego silnik był unoszony do góry nie wiem czy to bylo konieczne ???) zaczął okropnie dymić i brać 1l oleju na 300 km . Przed wymiana dolewałem raz na jakiś czas 0.5 l na jakies 2-3 tys i dymek był minimalny . Teraz ruszając na światłach kupa dymu za mną . Aż wstyd jeździć autem . Dwa dni po odebraniu auta wpadło w tryb awaryjny (myślałem ze nie podjadę pod wiadukt gaz w podłodze auto jedzie 40 km/h nie przyspiesza ) zaprowadziłem do warsztatu wymieniającego rozrząd. Diagnoza jak dobrze pamiętam zacięty silniczek czy elektrozawór od vanosow . Wyczyszczony niby jakoś jeździ nie wywala żadnego trybu awaryjnego. Kolejna rzeczą jest skrzynia biegów która zaczęła szarpać przy zimnie biegów w gore i w dól (nie zawsze lecz bardzo często, przed wymiana rozrządu zdarzało się to od wielkiego dzwonu jak to sie mówi).
    Panowie nie jestem mechanikiem nie znam sie na tym wiec chciałem zasięgnąć od was jakieś porady . Czy według was to przypadek zwykły pech czy porostu mechanik który robił mój samochód coś źle złożył ???? Unosząc silnik do wymiany chyba musieli go odłączyć od skrzyni na fakturze z częściami jest pozycja ATF 320 1l x2 wiec musieli go dolać do skrzyni, czy może mieć to związek z pogorszeniem jakości jej pracy(może spróbować zrobić od nowa jej adaptacje ????) Następne pytanie co z tym dymieniem ???? czy zła wymiana rozrządu mogła być coś takiego spowodować(wydaje mi sie ze nie ) ??? Jeśli nie to czy to normalne ilości na uszczelniacze 1litr na 300 km ??? a może pierścienie olejowe się kłaniają ??? Nie jestem mechanikiem jak juz wcześniej napisałem ,wiec chce prosic wszystkich wszechwiedzacych którzy chca tylko pokrytykowac mnie nie pomożecie mi tym .
    Ostatnio edytowane przez bobson740 ; 22-09-2017 o 21:18

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 52
    Ostatni post / autor: 04-01-2017, 16:54
  2. [silnik] 728 B+g szarpie ,ciezko odpala po wymianie czujnika halla
    Przez neo386 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 14-10-2012, 11:03
  3. Problemy po wymianie czujnika wałka rozrządu
    Przez rastaomlet w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-09-2012, 04:57
  4. problemy z odpaleniem..po wymianie swiec...benzyna!
    Przez misiosl w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 14-08-2010, 12:26
  5. [mechanika] Po wymianie odmy, małe problemy.
    Przez bitek-bitek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 93
    Ostatni post / autor: 21-08-2009, 12:12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •