Dajcie gościowi odpisać, po diabła gdybać jak nie ma danych więcej.
Dajcie gościowi odpisać, po diabła gdybać jak nie ma danych więcej.
pozdrawiam Bartek
Jak jest gwarancja lub aso spi...... naprawę to ja bym się sam nie brał tylko wymusił naprawienie tego.
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 01-09-2016 o 22:52
Takie gdybanie zawsze coś w końcu przynosi.
Co do reklamacj w aso to nie odpuszczaj aż tego nie naprawia oczywiście za darmo. Jak nie to sąd .
Byłem kierownikiem kiedyś serwisu......i na tarcze raczej nie ma reklamacji.Wystarczy że woda dostanie się do nich lub katowanie...To jest temat rzeka.
A pracownik i sztab ludzi są za tym,żeby nie uznać reklamacji.
Ostatnio edytowane przez jaro5 ; 31-08-2016 o 23:05
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Też robiłem w aso i sorry ale jaki sztab ludzi mieliście od odrzucania reklamacji? U nas to było bez większych afer.
Wysłane z 1+2
Oczywiście da się w końcu wymusić swoje. Tylko jakim kosztem.
W moim przypadku musiałem dymać trzy razy po 300km i zostawić samochod w sumie na dwa tygodnie.
W końcu jak miałem odebrać auto na wyjaz biznesowy do klienta 500km to kierownik serwisu zadzwonił do mnie o 17.00 dzień wcześniej ze samochodu nie bedzie na czas bo część do wymiany ma rysę na obudowie.
Jestem raczej cierpliwy ale sytuacja zaraz potem doprowadzila mnie do wrzenia.
Okresowy przegląd zawieszenia. Mowie, że nic nie hałasuje, ale chcę sprawdzić.
Kolesie po inspekcji mówią mi że do wymiany jest przedni wahacz. Pytam ile. Mówią 1200pln ale muszą wymienić i po drugiej stronie czyli plus 1200pln. Nauczony doświadczeniem pytam ile robocizna. Mówią 700pln. Myślę czy wymieniać. Proszę o kosztorys a tam jeszcze zbieżność za 800zl.
Mysle sobie-jak na brak stukania 3900pln to jakoś drogo.
Pytam co z tym wahaczem nie tak. Nie wiedzą. Ide do dzidka który robił przegląd. Koleś mi mówi że na tulei gumowo olejowej jest nieduże pęknięcie i nie wytrzyma 30tys km, ale sama tuleja kosztuje 260pln i zbieżności nie trzeba ustawić.
Obiecałem sobie że więcej tam nie pojadę.
W innym ASO miałem fazę ze stabilizatorem DDrive.
Cieknie. Do wymiany za 7000pln. Na przegladzie trzydzesci tysięcy później suchy jak pieprz.
Nóż się w kieszeni otwiera.
W e65 wymieniałem tarczę jak amator 3 razy, jedynie wymiana na oryginalne BMW spowodowała że nie pojawił się fading.
Wszystko zrobione prawidłowo,tarcze mają numery seryjne i znaczki bmw,klocki to textar i jurid, gną się z tyłu i przodu
sławomir
Albo jest jakiś problem z zaciskami albo z Twoją ciężką stopą.
Albo wadliwa pompa hamulcowa, która przegrzewa tarcze, jak napisałem wcześniej. No tyłu pogiąć się nie da w sprawnym układzie.
pozdrawiam Bartek