BMW 730d, bogate wyposażenie- 12/99

Auto nie usypia się i pobiera na otwartym aucie 1,67A na zamkniętym 0,65A
Znalazłem bezpieczniki które są odpowiedzialne za pobór ponad 0,5A
Są 2 i nie wiem jaki mają związek ze sobą!
1- 55 Servotronic w bagażniku (7,5A)
2- bezpiecznik nr 6 pod maską (zdjęcie)



Po wyciągnięciu jednego lub drugiego pobór prądu bardzo spada (do 0,10A) chciałbym się od Was dowiedzieć co to jest za bezpiecznik nr 6 (20A) i jaki może mieć związek z bezpiecznikiem 55, czy moduł komfortu jest obsługiwany przez obydwie wiązki? Podejrzenie pada na ten właśnie moduł ale chcę mieć pewność zanim zacznę wydawać niepotrzebnie kasę. Niestety nie mam dojścia do części na podmiankę aby sprawdzać to, tą metodą :(

Kolejnym bezpiecznikiem który pobiera mi dużo prądu to bezpiecznik nr 56 (7,5A) po jego wyciągnięciu (gdy nie ma już jednego z dwóch w/w) pobór prądu spadam mi do 0,05-0,06A a więc do wartości już bardzo zadowalającej.
Może on też ma jakieś powiązanie z dwoma w/w bezpiecznikami?



Teraz moje obserwacje.
Po wywaleniu bezpiecznika nr 55 nie działa w aucie elektryka (szyby itd) nie działa domykanie bagażnika oraz podświetlenie przycisku zamykania bagażnika (hydrauliczna klapa) oraz masażery w fotelach. Możliwe, że kilka innych rzeczy też ale nie zauważyłem.

Po wywaleniu bezpiecznika nr 6 z pod maski działa elektryka, działa domykanie bagażnika. Zauważyłem, że nie działa podświetlenie guzika zamykania klapy i oświetlenie wnętrza auta, łącznie z lampkami punktowymi, jest podświetlenie zegarów i przycisków.

Znalazłem tłumaczenie:
56 DIEBSTAHLWARNANLAGE - ANTYKRADZIEŻOWE URZĄDZENIE ALARMOWE
6 Bel.innen-u.gepackraum (Beleuchtung innen und gepackraum) Oświetlenie wewnątrz bagażnika

Przed chwilą znalazłem ten opis i chyba będę w domu!!!!!!!!!!
Mam spaloną jedną z lampek w bagażniku! Kojarzę, że izolowałem kable po wywaleniu upalonej lampki. Ale może jednak jest gdzieś jakieś przebicie.