Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 31 do 40 z 71

W±tek: E38 jako wielkomiejski daily driver - czy kto¶ tak ¶miga na co dzieñ np. po stolicy?

  1. #31
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Apr 2016
    Posty
    39
    BMW
    W planach- e38
    Sk±d
    +4822
    Tu ju¿ odbiegamy pod tematu, wiadomo, ¿e auto mo¿e byæ nawet za 50 tysiêcy a okazaæ siê skarbonk±. Przy zakupie na pewno je dok³adnie sprawdzê, nie kupiê auta pierwszego z brzegu za tak± kasê po samej je¼dzie próbnej.

  2. #32
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar bombel89
    Do³±czy³
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Sk±d
    Bia³ystok
    Dobrze sprawdzisz a i tak co¶ wyjdzie. To ju¿ starocie, które tylko czekaj± aby co¶ im siê zepsu³o. W tym wieku ja ju¿ nie liczê na nic innego.

  3. #33
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Apr 2016
    Posty
    39
    BMW
    W planach- e38
    Sk±d
    +4822
    Sorry Panowie, ale moim zdaniem to robi siê trochê ja³owa dyskusja. Teraz te¿ nie je¿d¿ê autem nowym i wiem, ¿e zawsze co¶ mo¿e wysi±¶æ (nawet dzisiaj jadê otworzyæ maskê, bo zamek siê zaci±³ :P), no ale szanujmy siê. Je¿eli auto ma jasn± historiê co i kiedy by³o wymieniane, silnik skrzynia i zawias s± do sprawdzenia, to moim zdaniem auto jest godne uwagi. Mam ¶wiadomo¶æ, ¿e nie kupiê za tak± kasê auta bez ¿adnego wk³adu finansowego, dlatego mam przygotowane jakie¶ 2-3 k na pierwsze naprawy.

  4. #34
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar Pawliko
    Do³±czy³
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Sk±d
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4
    Panowie. My¶lê ¿e ka¿dy kupuj±c 7er bierze pod uwagê ¿e to nie jest Golf dwójeczka i w razie czego trzeba mieæ zapas pieniêdzy. Autor pyta³ o realne spalanie :)

    Swoj± drog± - mo¿e pomy¶l o 2.8, skoro mówisz ¿e je¼dzisz spokojnie. Ewentualnie koszty i problemy masz mniejsze, M52 to bardzo fajna i wdziêczna konstrukcja. I my¶lê ¿e przy je¼dzie miejskiej do roboty to nawet nie by³oby sensu my¶leæ o lpg. Ja zrobi³em swoj± 728i ze 30tys km i nic siê z tym nie dzia³o, ¿adnych historii z braniem oleju czy cokolwiek, po prostu lejesz i je¼dzisz. LPG mia³a bo ju¿ tak kupi³em, to auto pali³o 11-12 gazu niezale¿nie od stylu jazdy w trasie, tak wiêc wygodnie za grosze je¼dzi³o. Osi±gi nie s± najgorsze, jako¶ siê to odpycha, E38 i tak po³ykaczem zakrêtów nie bêdzie. Ja polecam, na takie daily 728i jest najbardziej optymalne.
    By³y:
    VW Jetta A2
    Opel Astra G Caravan
    BMW E32 730i[*][*]
    VW Passat B5 Variant
    BMW E38 728iA
    BMW E39 535iA
    Audi A3 8P 2.0T++
    Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
    BMW E91 318d+
    VW Phaeton 3.2
    Astra GTC OPC Line
    Mercedes CLK W209 200K lift
    BMW E90 320dA 177KM 08'

  5. #35
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Apr 2016
    Posty
    39
    BMW
    W planach- e38
    Sk±d
    +4822
    4.4 przekonuje mnie d¼wiêkiem i sytuacj± rynkow± - bardzo ciê¿ko trafiæ na egzemplarz 728i z fajnym wyposa¿eniem, czêsto w ¶rodku bida. Przed zakupem na pewno bêdê musia³ przejechaæ siê obydwoma silnikami, chocia¿ my¶lê, ¿e te 190 koni na 99% bêdzie dla mnie zadowalaj±ce. Dziêki za zauwa¿enie problematyki tego tematu, dok³adnie tak: w tym temacie pyta³em o spalanie V8 w mie¶cie, nie o jego problemy i pozosta³e koszty utrzymania ;)

  6. #36
    Do¶wiadczony U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Sk±d
    Warszawa
    Mnie 2.8 w Warszawie pali od 12l w lato do 14l zim±. Uwa¿am, ¿e bardzo ma³o jak na takie auto. V8 fajnie bulgocze ale dzwiêk i kultura pracy R6 te¿ jest super. Je¿d¿±c po mie¶cie rzadko bêdziesz móg³ wykorzystaæ moc 4.4, a spalanie bêdzie zdecydowanie wiêksze i koszt instalacji gazowej te¿ bêdzie wiêkszy. Nie wiem czy przejechanie siê obydwoma silnikami rozwi±¿e twój dylemat bo jak wsi±dziesz z 2.8 do 4.4 to my¶lê, ¿e emocje wezm± górê ;)

  7. #37
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar bombel89
    Do³±czy³
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Sk±d
    Bia³ystok
    Cytat Zamieszczone przez ksivvko Zobacz posta
    my¶lê, ¿e te 190 koni na 99% bêdzie dla mnie zadowalaj±ce.
    Muszê Ciê rozczarowaæ. E39 kombi, automat, du¿o wypasu, LPG, masy trochê jest. Porównywalna z E38, a mo¿e mniej. Owszem, jest to wystarczaj±ce do jazdy, ale sza³u nie ma. Chcia³oby siê wiêcej.

  8. #38
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar xedossfm
    Do³±czy³
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, by³o 735i m62b35 '98
    Sk±d
    Zamo¶æ
    Je¶li chcesz dowiedzieæ siê czegokolwiek o LPG to nie bierz pod uwagê dyrdyma³ów które siê wypisuje na tym forum. Do steku bzdur przeciwników LPG zabrak³o w tym w±tku ju¿ tylko "¿e wybuchnie".
    Poczytaj na lpg my¶lnik forum kropka pl.

  9. #39
    Do¶wiadczony U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Sk±d
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Sam jeste¶ dyrdyma³. Ka¿dy ma prawo do w³asnej oceny i opini o LPG

  10. #40
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar xedossfm
    Do³±czy³
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, by³o 735i m62b35 '98
    Sk±d
    Zamo¶æ

    Post

    Uderz w stó³ a no¿yce siê odezw±.

    Nie chcia³em siê czepiaæ ale skoro wezwano mnie do tablicy:

    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    ¿eby nie staæ pó³ ¿ycia pod dystrybutorem z lpg
    Argument, ¿e tak powiem - zajebisty.

    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    jak du¿o je¼dzisz po mie¶cie to lpg jest o kant dupy bo a¿ siê nagrzeje i w³±czy to jeste¶ na miejscu
    Szczególnie jak 99% tego przejazdu mo¿esz zrobiæ na tañszym paliwie. Przejazd taki bywa czasem baaardzo d³ugi-w czasie.

    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    chyba, ¿e chcesz katowac silniki gazem przy temp 40-50 stopni to luz
    czyli LPG ma jak±¶ specjaln± funkcjê katowania silnika przy tych temperaturach
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    nie ma to sensu jak siê rocznie nie wali 30 ty¶ km co najmnije
    Przy paliwo¿ernym silniku pierwszy z brzegu kalkulator zwrotu instalacji poka¿e Ci sens.

    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    do tego zasiêg na poziomie biedy czyli 300km co jest wg mnie pora¿k± jak mia³em gaz to najbardziej mnie wkurza³o to ci±g³e szukanie stacji jak jecha³em gdzie¶ dalej
    Zasiêg powy¿ej 400km bez problemu. ci±g³e szukanie? Raz na ca³y dzieñ jazdy zatankowaæ na którejkolwiek stacji(bo niemal wszytkie maj± LPG) to problem?

    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    jeszcze dobrze nie wyjecha³em ju¿ szuka³em stacji ¿eby zn ow zatankowaæ
    3kG butla turystyczna?

    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    do tego wywalisz siano na instalkê i to nie ma³e bo 4-5 klocka na sensowna instalkê trzeba daæ do V8
    Mamy 2018 rok. Proponuje zrewidowaæ ceny, przy okazji rozwój technologii od tamtego czasu. Ju¿ nie krêcimy ¶rubk± przy mikserze.

    Jak chcesz kogo¶ zniechêcaæ do LPG to u¿ywaj normalnych argumentów typu:
    - dro¿szy przegl±d co roku
    - dodatkowe koszta eksploatacyjne
    - koszta ewentualnych regulacji lub napraw
    - pomniejszona objêto¶æ baga¿nika
    - zakaz parkowania w wiêkszo¶ci podziemnych parkingów
    itp.
    Ostatnio edytowane przez xedossfm ; 16-02-2018 o 16:42

Podobne w±tki

  1. [E65/66] Nie nowy ale ¶wie¿y nabytek daily car :)
    Przez Dzuda w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 136
    Ostatni post / autor: 27-03-2018, 10:25
  2. [E38] Nowy daily car E38 728
    Przez KarolTSK w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-10-2016, 08:11
  3. B³±d w INPA - OBD driver - Value start =2
    Przez macheck w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-10-2015, 14:12
  4. Spocik w Stolicy - powitanie Nowego Roku
    Przez Marynarz w dziale Archiwum spotkañ 7er
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 08-01-2012, 12:26

Tagi dla tego w±tku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •